Tyttärieni sukelluskurssi.

Olin juuri houkutellut (pakottanut) heidät hyppäämään benji- hypyn. Myönteisiin hyppypäätöksiin vaikutti molemmille lupaamani 100 €. Hienosti nuo alas roiskaisivat ja hymyt suorituksien jälkeen olivat herkässä.
Kotimaassa olivat jo tandem- hypytkin 4:stä kilometristä tehneet.

Lomalla on aikaa, ja ehdotin tytöille sukelluskurssia. Kovin innostuivat ja heille jo ylihuomiseksi opiskelupaikat järjestyivätkin Jompparilla sijaitsevasta suomalaisesta sukelluskoulusta.
Ensimmäisenä päivänä oli teoriaa ja toisena laiteharjoittelua paikallisen hotellin uima- altaalla.

Itse vietin tämän luppo- ajan rannalla makoillen ja kävellen.
Bahtit olivat lopussa ja tepsuttelin vaihtamaan 500- eurostani paikalliseen valuuttaan.
Olin ottanut vain näitä isoja seteleitä mukaani koska ne mahtuivat näppärästi rahavyöhöni.

Kopissa istui herttainen likka joka hieman silmiään pyöritteli kun vaihtorahoja laski.
Sanoi sitten että häneltä loppuu juuri työvuoro että kaipaanko seuraa?

Tytöt tulivat oppitunnilta aurinkotuoleille. Vanhempi mulkaisi seuralaistani ja tokaisi:
- No mistäs sä nyt ton löysit?

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon tietää novellinazi2010 vaan ei tiedä kuka suomalainen rantaleluja Jompparin rannalla aikoinaan vuokraili.

    • Kiitos kommentista.
      Olen asunut melkein koko ikäni Suomessa enkä vieläkään tunne kaikkia täällä toimivia yrittäjä.

      • Anonyymi

        Vaan oudoksuttaa tuollainen Pattayan tuntemus kun rannalla löhöillen ja vuosikymmeniä, niin ei tiedosta pienen rannanpätkän suomalaisia yrittäjiä.
        Eikä kukaan muukaan........ajatteleva.........Pattayan tuntija.


    • Kiitän oudoksumisestasi.
      Stadin kundina en ylitä Kehä III:sta kuin traktorilla vetämällä.

      Samalla tavalla suhtaudun Jomppariin. Pidän sitä landena minne kaupunkilaisen ei tarvitse ilman syytä mennä.
      Asuinsijani Pattiksellakin olen aina valinnut tepsuttelukadulta tai sen välittömästä läheisyydestä.

      • Anonyymi

        Jomppari paratiisi on lande, sinne ei pidä ilman syytä mennä.

        Eipä tuota Pattayallekaan tarvitse ilman syytä mennä.


      • Anonyymi

        Laiffihan asuu kehän ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Onko Lahti kehän ulkopuolella....juntteja.


      • Tarkoitukseni ei ole mollata Kehä III:n ulkopuolella asuvia ihmisiä, se nyt on vain stadilaisten äidinmaidosta saatu ominaisuus.
        En myöskään kutsu heitä junteiksi mutta joskus olen vienyt lapsiani maalle heinähattuja katselemaan. Sanonta riemastutti heitä kovin.


    • Anonyymi

      Tunnetusti suomi24 viihtyvät kaikki oudoimmat tyypit, pattaya palsta ei tee poikkeusta asiaan.

    • Anonyymi

      Nazilla on parhaat jutut, näähän on oikein pienoisnovelleja!

    • Anonyymi

      Tuli tuosta löytämisestä mieleen kun kaverin kanssa tultiin Pattayalle. Tein nopeusennätyksen. Noustiin taksista rantakadulla matkalaukkujen kanssa niin rannalta kuului tuttu heleä ääni.
      Daami oli kainalossa 10 sekuntia myöhemmin. Tuota ei tapahdu Ylöjärvellä. Siitä hotellille ja viisi minuuttia Pattayalle saapumisen jälkeen olin jo selässä. Kaveri sanoi että olen sairaan nopee. Totta.

      • Anonyymi

        Nopee sairas ylöjärveltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe