Se on Pattayan koko ihanuus ja varsinkin sen julkituonti. Jos he olisivat tuolla käyneet mahtikukkaron kera edes kerran olisivat säveleet aivan toiset. Me veteraanit tunnistamme tuon rantakaistaleen omaksemme ja sen mukainen on sävelkin:
https://www.youtube.com/watch?v=9jtJOqypMUU
Jumalalle kiitos että tuollaisen paratiisin on meille toimen pojille luonut!
Uskon että viimeisellä voitelulla Hän antaa synninpäästön lempeä hymy huulillaan ja toteaa että kunpa minäkin pääsisin kerran tuolla käymään.......
Mikä on suurin amalioiden vihaama asia palstalla?
27
<50
Vastaukset 27
- Anonyymi
Pattaya on Paratiisi
- Anonyymi
Pattayan ihanuuksista?? Puhuu pojat, pojat joiden elämä ei ole sitä " kaikkein värikkäintä" ... Aika usein Rikkaiden vanhempien perinnöllä? muutamia kk Thaikuissa n 6kk viettäneiden visarundeja heittäneitä kielitaidottomia.... Eläkkeellä olevia kapiaisia? Kapiaisillahan oli ennen vanhaan kaikilla Neuvostoliittolainen vaimo, hankittu joko Pietarista tai Tallinnasta.
- Anonyymi
nazi on palstan kingi.
- Anonyymi
Toisen onnea, sitähän Sika Amalia vihaa
Onni yksillä, Sika Amalia palstalla- Anonyymi
Minun mielestäni meidän tulisi tällä meidän oikeasti pattayalta matkustelevien kirjoittaa enemmän meidän amaliakiinnostuksesta ottaen mallia palstamme Kingistä.
- Anonyymi
Kingin postaama Pattis- kipale on parasta ikinä. Varsinkin video.
Joka ei noista tytöistä tykkää niin täytyy olla vikaa päässä ja paljon.- Anonyymi
Ööö vuokra betoni peräkammari ööö... kuppa tippuri aitsi... ööö epäaito ööö rotta ööö halpa korjausvelka ööö sortuu mereen kannettu hiekka ei kaivossa pysy ööö palmut syntyy valmiina ja sitten ne kuolee ööö savusumu huumeneula ja risa lasipullo jalassa tuota lavataksin pakokaasu nenässä ööö ruuhkaa ja hiljaista ja vesisota tosi lapsellista harrastan vesisotaa joka vuosi vaimon kanssa pattajalla ööö ei oo alkuperäisiä ne talot ilen paarin vessa on rikki ja siellä istuu resu minä istun siellä joka ilta tuota ja naurattaa ne koukou paarit kun siellä resu luulee olevansa keisari laihan lompakon kanssa äh tuota ukolta vietiin rahat kun se luuli rakkautta olevan ja sitten se ei tiennyt mitään rakastelusta ja pani vaan, äh?
64sensei63 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö vuokra betoni peräkammari ööö... kuppa tippuri aitsi... ööö epäaito ööö rotta ööö halpa korjausvelka ööö sortuu mereen kannettu hiekka ei kaivossa pysy ööö palmut syntyy valmiina ja sitten ne kuolee ööö savusumu huumeneula ja risa lasipullo jalassa tuota lavataksin pakokaasu nenässä ööö ruuhkaa ja hiljaista ja vesisota tosi lapsellista harrastan vesisotaa joka vuosi vaimon kanssa pattajalla ööö ei oo alkuperäisiä ne talot ilen paarin vessa on rikki ja siellä istuu resu minä istun siellä joka ilta tuota ja naurattaa ne koukou paarit kun siellä resu luulee olevansa keisari laihan lompakon kanssa äh tuota ukolta vietiin rahat kun se luuli rakkautta olevan ja sitten se ei tiennyt mitään rakastelusta ja pani vaan, äh?
64sensei63Tunnetusti suomi24 viihtyvät kaikki oudoimmat tyypit, pattaya palsta ei tee poikkeusta asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
64sensei63Herra ÖÖÖ on alulle pantu panemalla kun hyvin liikkuvia siittiöitä ole riittävästi ollut.
- Anonyymi
Totta tuo, ihmiset jotka kyttäävät foorumia joka ikinen päivä aamusta iltaan, eivät voi olla ihmisiä, joilla on normaalit sosiaaliset kontaktit päivittäisessä, oikeassa elämässään. Jotain heiltä puuttuu? Se on ihan varma asia.
T. Ansku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo, ihmiset jotka kyttäävät foorumia joka ikinen päivä aamusta iltaan, eivät voi olla ihmisiä, joilla on normaalit sosiaaliset kontaktit päivittäisessä, oikeassa elämässään. Jotain heiltä puuttuu? Se on ihan varma asia.
T. Anskuhyvä huomio, mutta miten asia on kuten toteat "kyttäävät foorumia joka ikinen päivä aamusta iltaan, eivät voi olla ihmisiä, joilla on normaalit sosiaaliset kontaktit päivittäisessä, oikeassa elämässään. Jotain heiltä puuttuu" mutta et ole perillä omasta identiteetistäsi, ei edes sukupuolestasi, ja kerrot päivittäin lerpastasi, onko olennaista palstalla viihtyminen, vai vertaistuen hakeminen, muilta samassa tilassa olevilta. eräs psykiatri totesi kerran että ei huolta hulluudesta aina löytyy hullumpia.
- Anonyymi
Psykiatrit ja psyykelääkkeet ovatkin kovin tuttuja lerpalle. Hän tietää myös lähetteiden sarjanumerot psykiatriselle. Pattaya on tavallinen korkeatasoinen lomakohde jossa on tarjontaa kaikenlaisille lomailijoille. Meille tavallisille turisteille se on vain lomakohde. Lerpalle Pattaya on sairaalloinen pakkomielle vuoden jokaisena päivänä aamusta iltaan. Pattaya ei poistu Lerpan päästä sekunniksikaan. Varmaan näkee uniakin siitä.
Meidän perhe matkustaa sinne syksyllä taas. Paras sijainti, parhaat palvelut, paras valikoima ja ylivoimaisesti eniten tekemistä koko perheelle oikeaan hintaan. Ei löydy Euroopastakaan ainuttakaan kohdetta, jossa olisi niin paljon samalla alueella.
T Laiffi on laiffia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrit ja psyykelääkkeet ovatkin kovin tuttuja lerpalle. Hän tietää myös lähetteiden sarjanumerot psykiatriselle. Pattaya on tavallinen korkeatasoinen lomakohde jossa on tarjontaa kaikenlaisille lomailijoille. Meille tavallisille turisteille se on vain lomakohde. Lerpalle Pattaya on sairaalloinen pakkomielle vuoden jokaisena päivänä aamusta iltaan. Pattaya ei poistu Lerpan päästä sekunniksikaan. Varmaan näkee uniakin siitä.
Meidän perhe matkustaa sinne syksyllä taas. Paras sijainti, parhaat palvelut, paras valikoima ja ylivoimaisesti eniten tekemistä koko perheelle oikeaan hintaan. Ei löydy Euroopastakaan ainuttakaan kohdetta, jossa olisi niin paljon samalla alueella.
T Laiffi on laiffia2 kertaa käynyt tavallinen turisti sitten matkustaa syyslomalla, mutta kysyisin montako lerpatusta tavallinen turisti aikoo palstalle postata ennen syyslomaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T Laiffi on laiffiaVäitän että kun virpomisikäisten lasten perhe pitää Pattayaa kaikessa parhaana mielipiteellään, jonka perheen pää tuossa kirjoitti, on jäänyt googlettamatta muutama kohde säteellä Vantaa-Pattaya.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T Laiffi on laiffiaPetteri minulla on paljon tuttuja, mutta harvaa tapaan hänen ammattinsa takia, olet kyllä huolissasi lerpastasi pakkomielteen lailla, vähemmån minä olen huolissani pattayasta, saatikka saanut siitä pakkomielteen, onhan tämä pattayapalsta, jossa keskustellaan paratiisistäsi, tämä ei ole lerppojen vertaistuki palsta,
olen käynyt tänä vuonna jo kaksi kertaa paratiisissäsi, ensikuussa voisi taas viikon siellä viettää, katsotaan viitsiikö mennä täällä on nyt niin helvetin kuuma, ettei jaksa tehdä mitään, nytkin on 44 varjossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri minulla on paljon tuttuja, mutta harvaa tapaan hänen ammattinsa takia, olet kyllä huolissasi lerpastasi pakkomielteen lailla, vähemmån minä olen huolissani pattayasta, saatikka saanut siitä pakkomielteen, onhan tämä pattayapalsta, jossa keskustellaan paratiisistäsi, tämä ei ole lerppojen vertaistuki palsta,
olen käynyt tänä vuonna jo kaksi kertaa paratiisissäsi, ensikuussa voisi taas viikon siellä viettää, katsotaan viitsiikö mennä täällä on nyt niin helvetin kuuma, ettei jaksa tehdä mitään, nytkin on 44 varjossa.Lainaan tuota " Ei löydy Euroopastakaan ainuttakaan kohdetta, jossa olisi niin paljon samalla alueella. " totta nimittäin vosuja... Ei muuten taida löytyä koko maailmasta moista vosu armadaa... 5555
pattayalla on kaikille kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri minulla on paljon tuttuja, mutta harvaa tapaan hänen ammattinsa takia, olet kyllä huolissasi lerpastasi pakkomielteen lailla, vähemmån minä olen huolissani pattayasta, saatikka saanut siitä pakkomielteen, onhan tämä pattayapalsta, jossa keskustellaan paratiisistäsi, tämä ei ole lerppojen vertaistuki palsta,
olen käynyt tänä vuonna jo kaksi kertaa paratiisissäsi, ensikuussa voisi taas viikon siellä viettää, katsotaan viitsiikö mennä täällä on nyt niin helvetin kuuma, ettei jaksa tehdä mitään, nytkin on 44 varjossa.Vai että 44 varjossa....huh huh..... kiva kun kuitenkin jaksat ahkeroida tällä palstalla!
Paljonko muuten on ilmanpaine ja ahkeroitko nyt Hua Hinistä vai Chiang maista käsin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä pojille säätiedotusta:
https://www.foreca.fi/Thailand/Ban_Phattha_Ya/10vrkNyt on kuuma kello on 22 ja 33 astetta sisällä, edes ilmastointilaite ei oikein toimi kunnolla sekään ei laske lämpötilaa kun 28 asteeseen, vaikea nukkua yleesä nukun 25 asteessa, lukekaa te pojut vaan wikipediaa sieltä kaikki selviää, minun ei tarvitse lukea säätiedotukseta millainen sää on huomenna thaimaassa, näen se 24/7 suoraan ikkunasta, mutta nyt tosiaan on lämmintä...
- Anonyymi
Hae lerpallesi poju antibioottia, se on pattayan yksi suuremmista ongelmista, miten kuseminen... onko wc:n takaseinä liian nopeasti vastassa, ei sellaista sairautta pattayalla olekaan mihin ei kunnon suonensisäinen lääkitys auttaisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae lerpallesi poju antibioottia, se on pattayan yksi suuremmista ongelmista, miten kuseminen... onko wc:n takaseinä liian nopeasti vastassa, ei sellaista sairautta pattayalla olekaan mihin ei kunnon suonensisäinen lääkitys auttaisi...
Kuumuus tekee muitakin ongelmia mm. sen että muurhaisia tunkee sisään vähän joka paikasta, ilmeisesti sisätiloissa on paljon enemmän niitä kuin tavallisesti hakevat tarmaan viileyttä, tiputat pienen ruokapalan siinä on heti 100 muurhaista kimpussa, pieniä mustia onneksi en ole nähnyt pieniä punaisia, ne on vittumaisia kun purevat ja kovaa...
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kuuma kello on 22 ja 33 astetta sisällä, edes ilmastointilaite ei oikein toimi kunnolla sekään ei laske lämpötilaa kun 28 asteeseen, vaikea nukkua yleesä nukun 25 asteessa, lukekaa te pojut vaan wikipediaa sieltä kaikki selviää, minun ei tarvitse lukea säätiedotukseta millainen sää on huomenna thaimaassa, näen se 24/7 suoraan ikkunasta, mutta nyt tosiaan on lämmintä...
Niinhän tuo on, internetissä internettieto.
Täällä Chiang Maissa on viimepäivinä mennyt 40 rikki.
Kun nyt päätin hieman sanailla, niin..... no jätänpä sanomatta.
Tai toisaalta, kunnon savusauna olis poikaa ja toteutuu parin viikon kuluttua, kun suomenreissu tiedossa veneen luovutuksen merkeissä Paraisilla.
Tulee myös käväistyä Hesassa ja siellähän kaikki hyvin, kun tämä nazimme rakkikoirineen pitää jöötä yllä kaikilla mahdollisilla 24 palstoilla.
Ainiin......tasapuolisesti terveisiä täältä Chiang Maista myös eteerisen kauniilta vaimoltani, joka taikauskoinen.
Voimia Laiffin perheelle, kyllä se syysloma sieltä tulla tupsahtaa sitten aikanaan.- Anonyymi
ilmaa ja lämmintä RkOJ4i
- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Niinhän tuo on, internetissä internettieto.
Täällä Chiang Maissa on viimepäivinä mennyt 40 rikki.
Kun nyt päätin hieman sanailla, niin..... no jätänpä sanomatta.
Tai toisaalta, kunnon savusauna olis poikaa ja toteutuu parin viikon kuluttua, kun suomenreissu tiedossa veneen luovutuksen merkeissä Paraisilla.
Tulee myös käväistyä Hesassa ja siellähän kaikki hyvin, kun tämä nazimme rakkikoirineen pitää jöötä yllä kaikilla mahdollisilla 24 palstoilla.
Ainiin......tasapuolisesti terveisiä täältä Chiang Maista myös eteerisen kauniilta vaimoltani, joka taikauskoinen.
Voimia Laiffin perheelle, kyllä se syysloma sieltä tulla tupsahtaa sitten aikanaan.Terve vaan ja terkkuja sinne pohjoiseen, omat projektit on siinä vaiheessa että pääsen suomeen vasta ensivuonna, joskin en sitä hirveästi ole edes haluja sinne mennä, pojan piti tulla tänne songkraniksi mutta homma kaatui olin varannut jopa ison huoneiston 3h k rantakadulta mutta tosiaan poika ei vaimoineen päässyt joten asuimme huoneistossa vaimoni kanssa kahden...
Lämmintä on ollut vähän liikaakin, ja lisää on ennustettu, tuo 45 astetta on ollut muutaman kerran... ja silloin on todella kuuma, jostain syystä ilmastointi laite on aika tehoton, en tiedä syytä se huolletaan kaksi kertaa vuodessa, suodattimet putsaan joka toinen viikko... minulla on vain makkareissa ilmastointilaitteet, olohuoneessa on propellit katossa, sekä Hatarin tuulettimia...
Muuten jos vierailet pattayalla sieltä löytyy agodan kautta edellisesti huoneistoja vuokralle lyhyeksi ja pitkäksi aikaa, samasta talosta mistä 2010 on kertonut asuvansa eli talay 6, alkaen 25 euroa yö, ei ole hinnolla pilattu... ja paikka on aika hyvä, noin rantakatua ajettellen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve vaan ja terkkuja sinne pohjoiseen, omat projektit on siinä vaiheessa että pääsen suomeen vasta ensivuonna, joskin en sitä hirveästi ole edes haluja sinne mennä, pojan piti tulla tänne songkraniksi mutta homma kaatui olin varannut jopa ison huoneiston 3h k rantakadulta mutta tosiaan poika ei vaimoineen päässyt joten asuimme huoneistossa vaimoni kanssa kahden...
Lämmintä on ollut vähän liikaakin, ja lisää on ennustettu, tuo 45 astetta on ollut muutaman kerran... ja silloin on todella kuuma, jostain syystä ilmastointi laite on aika tehoton, en tiedä syytä se huolletaan kaksi kertaa vuodessa, suodattimet putsaan joka toinen viikko... minulla on vain makkareissa ilmastointilaitteet, olohuoneessa on propellit katossa, sekä Hatarin tuulettimia...
Muuten jos vierailet pattayalla sieltä löytyy agodan kautta edellisesti huoneistoja vuokralle lyhyeksi ja pitkäksi aikaa, samasta talosta mistä 2010 on kertonut asuvansa eli talay 6, alkaen 25 euroa yö, ei ole hinnolla pilattu... ja paikka on aika hyvä, noin rantakatua ajettellen...Hinnan johdosta 2010 on "asunut" kerran kyseisessä osoitteessa ottaen valokuvia kymmenvuotisen illuusionsa pohjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnan johdosta 2010 on "asunut" kerran kyseisessä osoitteessa ottaen valokuvia kymmenvuotisen illuusionsa pohjaksi.
älänyt sehän kertoi omistavansa ylimmän kerroksen kokonaan... uskokoon ken haluaa...
- Anonyymi
Vituttaa suunnattomasti kun anonyymi on vallannut palstan kokonaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45667
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468