Mikä hänessä sinut on lumonnut?
- Sinivihreä kysyvä katse (flirttailetko? oletko ihan tosissasi? )
- naisellinen kroppa, pyöreys
- huumorintaju (sanallinen nokkeluus)
- rentous (selkeästi sinut itsensä kanssa)
- luonnollisuus, aitous (meikkaa harvoin, on suorapuheinen ja vilpitön)
Rakkaus, rakastuminen ja rakastaminen
28
283
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaapa hyvältä pakkaukselta.
- Anonyymi
Aikoinaan, piukat paikat :-*
(Lemmenkäinen) Mä voin vastata tähän vaan silleen yleisellä tasolla 😉 Mun tunteet saa roihuun jos vastapuoli on keskustelutaitoinen, huumorintajuinen ja ystävällinen toisia kohtaan. Ulkonäöllisiä asioita on vaikea sanoa, koska oon ihastunut aika erilaisiin tyyppeihin. Mutta (kuten aloittajallakin) luonnollisuus ja aitous on iso plussa. Sitten ei tarttekaan muuta kuin sen kivan katseen ja kauniin hymyn, niin johan notkahtaa polvet mulla 😂
- Anonyymi
Ihana olemus . Ruskeat silmät ja ruskeat pitkät hiukset. Suloinen suppusuu ja kaunis hieman uhkea vartalo. Nämä ovat ulkoiset piirteet. Ymmärtäväinen,kuuntelija,hieman ujo
- Anonyymi
Minut lumosi ennen kaikkea lempeys ja kauniit rakkaudelliset ajatukset sfäärien korkeuksissa, hyvä huumorintaju sekä renesanssinen monipuolisuus, maanläheisys, liikunnallisuus ja kypsä ikä. Lisäksi ihana ulkonäkö: siniset silmät, itsevarma leuka, keskimääräistä pidempi, leveät hartiat, naisellisuus, tyylikkäät lyhyet hiukset ja huulet, joita olisin tahtonut suudella... En ollut hänelle sopivaa seuraa, mutta luulin, että hän olisi ollut minulle.
- Anonyymi
Täällä olisi yksi kappale juuri sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi yksi kappale juuri sellainen.
Missä olet?
- Anonyymi
Kunnon perse ja piukat paikat :-*
- Anonyymi
Ihana lempeys ja pitkä itsevarmuus. Sankojen takaa tuikkivat ymmärtäväiset ja lumoavat sinisilmät, joita kruunaa punaruskea hius. Onneksi saan pälyillä sinuun viitenä päivänä viikossa. :)
- Anonyymi
Heteromiehenä ole huomannut treffeillä naisen ollessa kiinnostunut tämän alkavan pyöritetellä hiuksiaan sormillaan. Siis jos naisella ei ole aivan lyhyet hiukset. Tuli mieleen tekevätkö lesbonaiset samaa treffeillä. Voisin kuvitella niin koska kyse on ilmeisesti tiedostamottomasta eleestä.Mistä tämä ele on sitten opittu se varmaan arvoitus.
- Anonyymi
1975 huhtikuussa paikallinen tytteli kutitteli nenäni alustaa pitkillä hiuksillaan Flic en Flac rannalla :-* (Tramontana)
- Anonyymi
Niin hemmetin kaunis, että en voi lakata katsomasta ja ihastelemasta. Naiselliset muodot, kauneimmat vihertävät silmät, mitä olen nähnyt. Hauskan nokkela, kiusoitteleva, itsevarma, aito. Niin lähellä, mutta saavuttamaton. Ei varmaan koskaan katso minua, kuten minä katson häntä. Ystävänäkin häntä arvostan niin paljon.
- Anonyymi
Minne?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne?!
Pohjois-Karjalaan menee
- Anonyymi
Tarkemmin? Nyt alkaa kuulostaa tutulta!
- Anonyymi
Pitkä katse, ujo hymy, punastuminen,
Rento kävely ja liikkeet, matalahko ääni. - Anonyymi
Hei naiset, kai kerrotte näille ihastuksen kohteille tunteenne ❤
- Anonyymi
Ai kadulla ja ja baarissa? Eiköhän se vaadi pitemmän ajan tuntemisen että voi tunteista puhua. Tässä oli kyse siitä mistä viehättyy.
Voihan sitä tietty avata: hei
oon x vaikutat kivalta, tutustutaanko?
- Anonyymi
Pitkät katseet perääni kiinnittivät huomion. Naisellinen, kauniit vihertävät silmät, hymy, ystävällisyys, ihana tapa kostuttaa huulia kielellä. Yhtenä päivänä tajusin, että olen ihastunut tuohon naiseen, se tuli kun salama kirkkaalta taivaslta ja tässä sitä kärvistellään..
- Anonyymi
Nyt kiinnostuin. Kuka olet?
- Anonyymi
Häntä vanhempi nainen, M, Helsingistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä vanhempi nainen, M, Helsingistä.
Entä tuo ihastuksesi, kuka hän on?
- Anonyymi
Ai tuo ihastus., hän on neiti N. Aikuinen, mutta nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tuo ihastus., hän on neiti N. Aikuinen, mutta nuorempi.
Voi voi väärät kirjaimet :/
- Anonyymi
Oikeat kirjaimet ja oikeanpuoleinen ikäero mutta väärä paikkakunta..😯 t:N
- Anonyymi
Harmi, ettet ole hän. Vaikka olisinkin yllättynyt, jos hän täällä olisi. Mistä sinä olet? Hyvää kesää sinulle N. T:M
- Anonyymi
Hänen vahva olemus..
Nauroi samoille asioille kun minä..
Katse.
Kiihkeys.
Täysin samanlainen arvomaailma.
Turvallisuus.
Luottamus.
Terveisin, jo 12 onnellista vuotta yhdessä vaimoni kanssa. - Anonyymi
Tapaan hänet nyt. Profiilini on tässä https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSf_S3W9anhTU2RSyxks5_Z6bHcsSp8_qT_5II9j_tbl4e5exw/viewform
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995