Rakkaus, rakastuminen ja rakastaminen

Anonyymi

Mikä hänessä sinut on lumonnut?

- Sinivihreä kysyvä katse (flirttailetko? oletko ihan tosissasi? )
- naisellinen kroppa, pyöreys
- huumorintaju (sanallinen nokkeluus)
- rentous (selkeästi sinut itsensä kanssa)
- luonnollisuus, aitous (meikkaa harvoin, on suorapuheinen ja vilpitön)

28

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaapa hyvältä pakkaukselta.

    • Anonyymi

      Aikoinaan, piukat paikat :-*
      (Lemmenkäinen)

    • Mä voin vastata tähän vaan silleen yleisellä tasolla 😉 Mun tunteet saa roihuun jos vastapuoli on keskustelutaitoinen, huumorintajuinen ja ystävällinen toisia kohtaan. Ulkonäöllisiä asioita on vaikea sanoa, koska oon ihastunut aika erilaisiin tyyppeihin. Mutta (kuten aloittajallakin) luonnollisuus ja aitous on iso plussa. Sitten ei tarttekaan muuta kuin sen kivan katseen ja kauniin hymyn, niin johan notkahtaa polvet mulla 😂

    • Anonyymi

      Ihana olemus . Ruskeat silmät ja ruskeat pitkät hiukset. Suloinen suppusuu ja kaunis hieman uhkea vartalo. Nämä ovat ulkoiset piirteet. Ymmärtäväinen,kuuntelija,hieman ujo

    • Anonyymi

      Minut lumosi ennen kaikkea lempeys ja kauniit rakkaudelliset ajatukset sfäärien korkeuksissa, hyvä huumorintaju sekä renesanssinen monipuolisuus, maanläheisys, liikunnallisuus ja kypsä ikä. Lisäksi ihana ulkonäkö: siniset silmät, itsevarma leuka, keskimääräistä pidempi, leveät hartiat, naisellisuus, tyylikkäät lyhyet hiukset ja huulet, joita olisin tahtonut suudella... En ollut hänelle sopivaa seuraa, mutta luulin, että hän olisi ollut minulle.

      • Anonyymi

        Täällä olisi yksi kappale juuri sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi yksi kappale juuri sellainen.

        Missä olet?


    • Anonyymi

      Kunnon perse ja piukat paikat :-*

    • Anonyymi

      Ihana lempeys ja pitkä itsevarmuus. Sankojen takaa tuikkivat ymmärtäväiset ja lumoavat sinisilmät, joita kruunaa punaruskea hius. Onneksi saan pälyillä sinuun viitenä päivänä viikossa. :)

    • Anonyymi

      Heteromiehenä ole huomannut treffeillä naisen ollessa kiinnostunut tämän alkavan pyöritetellä hiuksiaan sormillaan. Siis jos naisella ei ole aivan lyhyet hiukset. Tuli mieleen tekevätkö lesbonaiset samaa treffeillä. Voisin kuvitella niin koska kyse on ilmeisesti tiedostamottomasta eleestä.Mistä tämä ele on sitten opittu se varmaan arvoitus.

      • Anonyymi

        1975 huhtikuussa paikallinen tytteli kutitteli nenäni alustaa pitkillä hiuksillaan Flic en Flac rannalla :-* (Tramontana)


    • Anonyymi

      Niin hemmetin kaunis, että en voi lakata katsomasta ja ihastelemasta. Naiselliset muodot, kauneimmat vihertävät silmät, mitä olen nähnyt. Hauskan nokkela, kiusoitteleva, itsevarma, aito. Niin lähellä, mutta saavuttamaton. Ei varmaan koskaan katso minua, kuten minä katson häntä. Ystävänäkin häntä arvostan niin paljon.

      • Anonyymi

        Minne?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne?!

        Pohjois-Karjalaan menee


      • Anonyymi

        Tarkemmin? Nyt alkaa kuulostaa tutulta!


    • Anonyymi

      Pitkä katse, ujo hymy, punastuminen,
      Rento kävely ja liikkeet, matalahko ääni.

    • Anonyymi

      Hei naiset, kai kerrotte näille ihastuksen kohteille tunteenne ❤

      • Anonyymi

        Ai kadulla ja ja baarissa? Eiköhän se vaadi pitemmän ajan tuntemisen että voi tunteista puhua. Tässä oli kyse siitä mistä viehättyy.
        Voihan sitä tietty avata: hei
        oon x vaikutat kivalta, tutustutaanko?


    • Anonyymi

      Pitkät katseet perääni kiinnittivät huomion. Naisellinen, kauniit vihertävät silmät, hymy, ystävällisyys, ihana tapa kostuttaa huulia kielellä. Yhtenä päivänä tajusin, että olen ihastunut tuohon naiseen, se tuli kun salama kirkkaalta taivaslta ja tässä sitä kärvistellään..

      • Anonyymi

        Nyt kiinnostuin. Kuka olet?


      • Anonyymi

        Häntä vanhempi nainen, M, Helsingistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä vanhempi nainen, M, Helsingistä.

        Entä tuo ihastuksesi, kuka hän on?


      • Anonyymi

        Ai tuo ihastus., hän on neiti N. Aikuinen, mutta nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuo ihastus., hän on neiti N. Aikuinen, mutta nuorempi.

        Voi voi väärät kirjaimet :/


      • Anonyymi

        Oikeat kirjaimet ja oikeanpuoleinen ikäero mutta väärä paikkakunta..😯 t:N


      • Anonyymi

        Harmi, ettet ole hän. Vaikka olisinkin yllättynyt, jos hän täällä olisi. Mistä sinä olet? Hyvää kesää sinulle N. T:M


    • Anonyymi

      Hänen vahva olemus..
      Nauroi samoille asioille kun minä..
      Katse.
      Kiihkeys.
      Täysin samanlainen arvomaailma.
      Turvallisuus.
      Luottamus.

      Terveisin, jo 12 onnellista vuotta yhdessä vaimoni kanssa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe