veikkaus ja liigat eurannassa. Futis, lätkä yms

Anonyymi

Hei, nyt on pakko kirjoittaa asiasta minkä olen huomannut.
Tuossa seurannut veikkauksen vinkkisivustoja ja pelejä ja huomannut erään asian. Veikkauksen tehtävä on ohjata vedonlyöjät lyömään epätodennäköistä voittajaa. Esim. Viimeisin konkreettinen asia lukuisista jutuista oli tänään rops kups matsi.
Vihjeessä sanotaan että rogero olisi touhuissa maalilla, mutta sitten sielä olikin täysin eri maalivahti. Tuo asia oli sinäänsä todella ratkaiseva koska rogero on huomattavasti parempi maalivahti. 🤔 Eikä näistä lukuisista matseista mitä olen listannut ja seurannut voi aina päättyä suomen liigassa veikkaajien tappioksi... Seuratkaapas matseja, vinkkejä..ja kertoimia...
Näin suoraan sanottuna epäilen vahvasti että Suomen veikkausliigassa on sopupelin makua todella vahvasti... Veikkaus, joukkueet tai pelaajat siinä osallisena.
Koska esim. Joukkue kuka on suuri ennakkosuosikki tilastollisesti, kokoonpanolta ja vaikka pelaisi kotonaan yleensä häviää tai pelaa tasapelin sarjan huonointa joukkuetta vastaan melkein aina lähtökohtaisesti, koska eniten panosta on varmasti lyöty - 1,tasotusvedolle. Tälläiset seikat iskevät kovin helposti silmään ja toivoisinkin että jokin taho alkaisi oikeasti seuraamaan toimintaa, koska uskon että kyseessä laajempi korruptio mikä saadaan peiteltyä puhumalla todennäkösyyksistä yms, ja ihmiset nyökyttelee ja myötäilee asiaa koska eihän Suomessa voi näin tapahtua 💁‍♂️
Asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Suomalaisetki on vaan ihmisiä,eikä olisi eka kerta kun pitkävedossa ilmenisi tällästä maailmalla

0

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

        Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
        Suomalaiset julkkikset
        47
        3045
      2. Henkirikos Alakylässä

        Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
        Seinäjoki
        47
        2291
      3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

        Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
        Maailman menoa
        122
        1680
      4. Tidätkö nainen

        että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
        Ikävä
        100
        1533
      5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

        Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
        Ikävä
        38
        1067
      6. Viimeinen reissu tälle kesälle

        Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
        Ikävä
        169
        934
      7. Mikä on kaivattusi etunimi?

        Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
        Ikävä
        44
        891
      8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

        Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
        Kotimaiset julkkisjuorut
        175
        846
      9. En kestä katsoa

        Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
        Ikävä
        71
        791
      10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

        Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
        Suomalaiset julkkikset
        14
        754
      Aihe