Hei, nyt on pakko kirjoittaa asiasta minkä olen huomannut.
Tuossa seurannut veikkauksen vinkkisivustoja ja pelejä ja huomannut erään asian. Veikkauksen tehtävä on ohjata vedonlyöjät lyömään epätodennäköistä voittajaa. Esim. Viimeisin konkreettinen asia lukuisista jutuista oli tänään rops kups matsi.
Vihjeessä sanotaan että rogero olisi touhuissa maalilla, mutta sitten sielä olikin täysin eri maalivahti. Tuo asia oli sinäänsä todella ratkaiseva koska rogero on huomattavasti parempi maalivahti. 🤔 Eikä näistä lukuisista matseista mitä olen listannut ja seurannut voi aina päättyä suomen liigassa veikkaajien tappioksi... Seuratkaapas matseja, vinkkejä..ja kertoimia...
Näin suoraan sanottuna epäilen vahvasti että Suomen veikkausliigassa on sopupelin makua todella vahvasti... Veikkaus, joukkueet tai pelaajat siinä osallisena.
Koska esim. Joukkue kuka on suuri ennakkosuosikki tilastollisesti, kokoonpanolta ja vaikka pelaisi kotonaan yleensä häviää tai pelaa tasapelin sarjan huonointa joukkuetta vastaan melkein aina lähtökohtaisesti, koska eniten panosta on varmasti lyöty - 1,tasotusvedolle. Tälläiset seikat iskevät kovin helposti silmään ja toivoisinkin että jokin taho alkaisi oikeasti seuraamaan toimintaa, koska uskon että kyseessä laajempi korruptio mikä saadaan peiteltyä puhumalla todennäkösyyksistä yms, ja ihmiset nyökyttelee ja myötäilee asiaa koska eihän Suomessa voi näin tapahtua 💁♂️
Asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
Suomalaisetki on vaan ihmisiä,eikä olisi eka kerta kun pitkävedossa ilmenisi tällästä maailmalla
veikkaus ja liigat eurannassa. Futis, lätkä yms
Anonyymi
0
752
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816