Ihan näin mielenkiinnosta rupesin miettimään vaihtoehtoa et hoitaisin sakot. Eli mulla on 400 yhteensä sakkoja ja muuntopäivä on 14 ens kuuta. Eli kysymys kuuluukin kauan yleensä menee aikaa et tieto on poliiseilla etten ole hoitanut?
En oo koskaa käyny linnas jos sil nyt mitään väliä on. Mulla menis väkisinkin näitten hoitamisessa joku 3-4 kuukautta. Eli luovutanko suosiolla vai makselenko kiltisti pois toivoen etten joudu lusiin. Vituttas et jos kerkee osan hoitaa ja silti pitää lähtä istuu.
Ja hei, millasissa tilanteissa sakot ovat lähteneet muunnosta pois itsestää mitä ei ole maksettu ja ei oo tarvinnu istuakkaa? Nimittäin tutullani oli yhtäkkiä käyny just noin.
Sakot lusimaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713