Taisivat olla Vanajanlinnassa Aavedata kummitustenjahtaajat kun saivat yliluonnolliselta taholta pörinäboksin kautta viestin "Kaleva".
Näin se taitaa olla, että kummituksetkin seuraavat painettua sanaa. Mitenkään muuten asiaa ei voi selittää. Kuuluisaa pohjoissuomalaista, Oulussa majaansa pitävää sanomalehti Kalevaa luetaan siis jopa yliluonnollisuudessa.
Kummituksilla sanomalehtikatsaus
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Matkustajakone Kaleva (OH-ALL) oli Aero O/Y:n kolmimoottorinen Junkers Ju-52-3/mge -lentokone, jonka kaksi neuvostoliittolaista pommikonetta ampui alas sen ollessa reittilennolla Tallinnasta Helsinkiin 14. kesäkuuta 1940.
Mereen hukkuneet päättivät sitten menä loppuikuisuudekseen mennä kummittelemaan Vanajanlinnaan?
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Mereen hukkuneet päättivät sitten menä loppuikuisuudekseen mennä kummittelemaan Vanajanlinnaan?
Vanajalinnan historiaa miettien, siellä eläneillä tai vierailleilla voisi olla jotakin kevennettävää tähän tapaukseen liittyen.
Anonyymi kirjoitti:
Vanajalinnan historiaa miettien, siellä eläneillä tai vierailleilla voisi olla jotakin kevennettävää tähän tapaukseen liittyen.
Kummituksen ei siis tarvitse olla kuollut itse kummittelupaikassa, vaan voi kummitus mennä kummittelemaan minne itse mieli tekee?
Menisin kyllä kummittelemaan Eiffelin torniin, siellä käy paljon väkeä.- Anonyymi
Toisaalta jos radiokanavia skannaavasta laitteesta kuuluu sana "kaleva", niin luultavimmin se kuuluu jostain radiolähetyksestä. Jos ko. laitteen annettaisiin pysähtyä lähetyksen kohdalle (automaattinen kanavahaku) niin sieltä saattaisi kuulua joko keskusteluohjelmaa tai jotain musiikkia. Koko tuon laitteen hatara toimivuus perustuu siihen että pätkät on niin lyhyitä, ettei lähetystä ehdi tunnistaa kunnolla. Sitten ihminen luulee kuulevansa mitä odottaa. Joillakin tämä "kyky" toimii paremmin kuin toisilla. Skitsofreeninen voi hahmottaa puhetta jopa mm. jääkaapin surinasta tai yksinkertaisesta sini-aalto-äänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta jos radiokanavia skannaavasta laitteesta kuuluu sana "kaleva", niin luultavimmin se kuuluu jostain radiolähetyksestä. Jos ko. laitteen annettaisiin pysähtyä lähetyksen kohdalle (automaattinen kanavahaku) niin sieltä saattaisi kuulua joko keskusteluohjelmaa tai jotain musiikkia. Koko tuon laitteen hatara toimivuus perustuu siihen että pätkät on niin lyhyitä, ettei lähetystä ehdi tunnistaa kunnolla. Sitten ihminen luulee kuulevansa mitä odottaa. Joillakin tämä "kyky" toimii paremmin kuin toisilla. Skitsofreeninen voi hahmottaa puhetta jopa mm. jääkaapin surinasta tai yksinkertaisesta sini-aalto-äänestä.
Noinhan se on. Jopa linnunlaulujakin on ennen tulkittu, ei aivan tosissaan kai, että vaikkapa kivitasku mukamas sanoo jotain, siitä on joku loru.
- Anonyymi
Jos se on jonkun tosi vanhan kummituksen nimi. Onhan siellä voinut olla jotain ennen vanajanlinnaakin? Kuulostaa joltain kivikautiselta nimeltä?
- Anonyymi
Totta, jos se oli kivikautinen Urho Kaleva?
- Anonyymi
Varmaan Kekkonenkin on Vanajanlinnassa käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799