Olen lukennut Mvlehteä ja usein ne mainitse että nittä sytettän vihapuhe ja kihotamisesta kansanryhmä vastan.
Mutta olen täysin pihalla näistä mitä nämä tarkoitta voisiko joku valaista mitä nämä on ja minkälaiset rangaistukset näistä tule.
Mikä on vihapuhe ?
7
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jonkinlainen eläkejulistus kai, mutta katso pikkulintuja, mitä puuhaavat.
- Anonyymi
Jos luke joku taxti mistä sen tunnista helpoiten onko sinä textissä vihapuhe tai kihotaminen kansan ryhmä vastan ?
- Anonyymi
Nohin suhtaudutan aika vakavasti että olis aika erikoista jos ei kukan pysty kertoman mistä on kyse ?
- Anonyymi
No esimerkiksi suomalaiset teinit kiihottavat muslimimiehiä joiden omissa maissa naiset kulkevat/kuljetetaan/talutetaan ulkona jätesäkeissä.
- Anonyymi
Jos musliminainen talutuslenkillä kakkii hoidetulle nurmialueelle niin sen kakka on noukittava kakkapussiin ja heitettävä roskikseen.
- Anonyymi
Vihapuhe: minä en kuuntele sinua.
- Anonyymi
No eipä tästä saa mitän selvä mistå on kyse jotain epä märäistä eläkeläis julistus mitä ei sano mitän mutta mitä nämä on vihapuhe ja kihotaminen kansan ryhmä vastan on joku on nämä keksinnyt että oli aika erikoista jos keksijä ei mitnkän pysty tai halua märitellä mistä pn kyse mutta nämä on demokratialla luotu laki eli se laki on luotu sittä varten että suurin osa kansasta halua tämä lain että tämä laki on luotu kansalaisten tahdosta sen takia olis tärkeä että on tarkasti märiteltty mistä on kyse nyt hän ei kukan kansallinen osa sanoa mikä tämä on vaikka tämä on luotu kansallaisten tahdosta eli kun lakia pitä noudatta niin pitä tietä mistä on kyse eli mikä on rikkolista ja mikä ei ja missä se raja kulke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755