Ramadan alkaa tänä vuonna 06.05.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella uskonnolla on omat juhlansa.
      Meilläkin oli juuri Pääsiäinen. Sitä juhlistivat puput, rairuohot ja suklaamunaset.
      Ne veivät ajatuksemme Vapahtamme kärsimysnäytelmään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä ainakin turkissa ns baari tarjoilijat ovat kireempiä mitä normaalisti aijattele että jos et saisi syödä kun vain yöllä ja tehdä päivällä koko aijan töitä

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt kun baariukkelit ovat syöneet päivällä keittiön vieressä ramadanin aikaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suosittelen että perut matkasi Turkkiin jos se on alkavakseen 3.-10. kesäkuuta. Hyvä päätös. Sinne ei kannata mennä kun turkkilaiset maalaiset tulevat vuorilta sekoilemaan valomainoskaupunkeihin. Kun jo kaupunkilaiset ovat henkisessä kehityksessä vähintään 50 vuotta meitä oikeasti sivistyneitä jäljessä, niin entäs nämä vuorilta laskeutujat? Vuosittain keväisin nähdään kun näitä sulkeutuneita lapsia ilmaantuu suomi- ym. baareihin vanhojen akkojen hyväksikäytettäviksi.


      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu, että tuo mainitsemasi sivistys pysyttelee kohdallasi hyvässä piilossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe