Miksi miehet katselee suuria rintoja

136

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska ne on heti siinä ja kaipa miehet kompastuvat sitten niihin :D

      • Anonyymi

        Pitäisikö isorintaista naisa sitten aina katsoa ohi kaukaisuuteen


    • Olen ite miettinyt pienennysleikkausta.

    • Suuret rinnat laukaisevat alkukantaisen reaktion päästä lisääntymään.

      • Anonyymi

        Totta, se on tae maidon riittävyydestä sille pienelle tulokkaalle.
        Ei tuossa muuta juttua ole.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, se on tae maidon riittävyydestä sille pienelle tulokkaalle.
        Ei tuossa muuta juttua ole.

        AsianVierestä

        Se ei ole muuten fysiologisesti niin.

        Isommista rinnoista tulee huonommin maitoa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se ei ole muuten fysiologisesti niin.

        Isommista rinnoista tulee huonommin maitoa.

        Eli ne ovat meitä miehiä varten.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Eli ne ovat meitä miehiä varten.

        En minä tiedä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Se ei ole muuten fysiologisesti niin.

        Isommista rinnoista tulee huonommin maitoa.

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä

        Isoissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta. Rasvakudos ei vaikuta maidon määrään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä

        No soitapa johonkin tissiammattilaiselle ja kysy. Minä tiedän vain omasta suvusta, että mitä isommat, sitä huonommin tullut yhdeltäkään rintamaitoa.

        Ja sitten päinvastoin ollut ihan toisin.

        Siis normaalitkin pienet rinnat (myös ne a-ryhmäläiset) turpoavat vauva-aikaan ja sotket ne isompiin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Isoissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta. Rasvakudos ei vaikuta maidon määrään.

        Isot rinnat eivät todellakaan ole maidon tae.

        Kalevalainen satu se on...


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No soitapa johonkin tissiammattilaiselle ja kysy. Minä tiedän vain omasta suvusta, että mitä isommat, sitä huonommin tullut yhdeltäkään rintamaitoa.

        Ja sitten päinvastoin ollut ihan toisin.

        Siis normaalitkin pienet rinnat (myös ne a-ryhmäläiset) turpoavat vauva-aikaan ja sotket ne isompiin.

        Eikös nämä olleet tänään iltalehden aiheena?

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0ce7c0ec-6d57-4b30-b9f6-829a7288fcd5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nämä olleet tänään iltalehden aiheena?

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0ce7c0ec-6d57-4b30-b9f6-829a7288fcd5

        No yleisohjeena vauvoille voisin vinkata miten hinkit suurenevat kun niiden rauhaset ovat täynnä maitoa. Hauskinta on miten se maito suihkuaa ympäristöön kovalla paineella jos vauva ei olisi syönyt tissiä tyhjäksi sopivalla rytmillä. Siinä sitten konttaat ja peset maidot lattialta. Mutta se suuri rinta oikeasti on merkki maidosta, ainakin lapselle joka tissiä imee.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No yleisohjeena vauvoille voisin vinkata miten hinkit suurenevat kun niiden rauhaset ovat täynnä maitoa. Hauskinta on miten se maito suihkuaa ympäristöön kovalla paineella jos vauva ei olisi syönyt tissiä tyhjäksi sopivalla rytmillä. Siinä sitten konttaat ja peset maidot lattialta. Mutta se suuri rinta oikeasti on merkki maidosta, ainakin lapselle joka tissiä imee.

        AsianVierestä

        Eli miehelle se ei ole merkki mistään.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eli miehelle se ei ole merkki mistään.

        Sinähän sen tiedät kun sinulla myös on munat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No yleisohjeena vauvoille voisin vinkata miten hinkit suurenevat kun niiden rauhaset ovat täynnä maitoa. Hauskinta on miten se maito suihkuaa ympäristöön kovalla paineella jos vauva ei olisi syönyt tissiä tyhjäksi sopivalla rytmillä. Siinä sitten konttaat ja peset maidot lattialta. Mutta se suuri rinta oikeasti on merkki maidosta, ainakin lapselle joka tissiä imee.

        AsianVierestä

        Kyllä ne kasvaa kokoa jäätävästi mulla esikoisesta oli niin piukeat kuin silikonit f kokoiseksi turposi ja ihan jäätävästi d kokoisesta. Mies tykkäsi juu sit vielä ne tyhjeni kun oli puristuksissa kahden patjan välissä.

        Mutta sit ne syödäänkin ihan ryppytissiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä

        Laitoin aiemmin linkin tutkimuksiin. Niiden mukaan isommat rinnat voi olla huonommat imetyksen kannalta, etenkin jos nainen on ylipainoinen. Ongelmia maidontuotannossa ja vauvan tarttumisessa nänniin.

        http://milkgenomics.org/article/do-larger-breasts-make-more-milk/


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No soitapa johonkin tissiammattilaiselle ja kysy. Minä tiedän vain omasta suvusta, että mitä isommat, sitä huonommin tullut yhdeltäkään rintamaitoa.

        Ja sitten päinvastoin ollut ihan toisin.

        Siis normaalitkin pienet rinnat (myös ne a-ryhmäläiset) turpoavat vauva-aikaan ja sotket ne isompiin.

        Netistä löytyy aika paljon vastaavia kokemuksia, että imetys ei onnistunut koska rinnat niin isot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netistä löytyy aika paljon vastaavia kokemuksia, että imetys ei onnistunut koska rinnat niin isot.

        Elkää kysykö miksi, mutta ole ollut imetyksen ohjaus koulutuksessa. Vähän isommillakin rinnoilla imetys kyllä onnistuu, mutta se vaatii äidin ja lapsen hyvän asennon löytämistä. Tekniikkalaji siis.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Elkää kysykö miksi, mutta ole ollut imetyksen ohjaus koulutuksessa. Vähän isommillakin rinnoilla imetys kyllä onnistuu, mutta se vaatii äidin ja lapsen hyvän asennon löytämistä. Tekniikkalaji siis.

        Miksi olet ollut sellaisessa koulutuksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ollut sellaisessa koulutuksessa?

        Kuten yleensäkkin elämässä, pitkä tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, se on tae maidon riittävyydestä sille pienelle tulokkaalle.
        Ei tuossa muuta juttua ole.

        AsianVierestä

        Kuten vihertäjä jo asian totesi, isoissa rinnoissa on vaan enemmän rasvakudosta, ei liity mitenkään maitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä

        Mutu ei aina toimi, tässä on jo esitety päiinvastaisia tutkimustuloksia ja havaintoja. Tuli kuitenkin sen verran varmasti sulta tuo että annahan itse jotain linkkiä isoista rinnoista ja maidon tuotannosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutu ei aina toimi, tässä on jo esitety päiinvastaisia tutkimustuloksia ja havaintoja. Tuli kuitenkin sen verran varmasti sulta tuo että annahan itse jotain linkkiä isoista rinnoista ja maidon tuotannosta?

        Elämä synnytyksen jälkeen pyörii suurelta osin tissien ympärillä.
        Mutta millaisen mullistuksen rinnat oikeastaan käyvät läpi raskauden ja imetyksen aikana?
        Raskaushormonit kasvattavat rintoja.

        Raskauden aikana rinnat kasvavat ja kiinteytyvät. Hormonien, kuten estrogeenin ja progesteronin, vaikutuksesta rintoihin muodostuu uusia maitorakkuloita. Prolaktiini edistää puolestaan maitorakkuloiden solukehitystä.
        Estrogeeni ja keltarauhashormoni vaikuttavat sukukypsän naisen rintoihin. Kuukautiskierron alussa munasarjoista erittyvä estrogeeni kasvattaa rintojen maitotiehyitä. Kuukautiskierron loppupuolella keltarauhashormoni aiheuttaa rintojen kasvun. Mikäli nainen ei tule raskaaksi, rinnat palautuvat alkuperäiseen kokoonsa.

        Rintojen ulkoinen koko riippuu kehon rasvakudoksen määrästä. Se voi antaa osviittaa paljonko rinnat voivat varastoida maitoa, mutta muistetaan että maitorauhasten määrä on se joka vaikuttaa maidonmäärään.

        Usein epäonnistuneen imetyksen syy löytyy nännistä tai väärästä syöttöasennosta. Nänni tulee olla aika syvällä vauvan suussa, tuohon asiaan rintojen suuruus ei vaikuta mielestäni mitenkään.

        Vauvan näkökulmaa peilaten kannattaa hyökätä aina sen suuremman tissin kimppuun, ei sen viereisen joka on pienempi:)
        Jospa siitä jää miehille joku jälkikaiku?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä synnytyksen jälkeen pyörii suurelta osin tissien ympärillä.
        Mutta millaisen mullistuksen rinnat oikeastaan käyvät läpi raskauden ja imetyksen aikana?
        Raskaushormonit kasvattavat rintoja.

        Raskauden aikana rinnat kasvavat ja kiinteytyvät. Hormonien, kuten estrogeenin ja progesteronin, vaikutuksesta rintoihin muodostuu uusia maitorakkuloita. Prolaktiini edistää puolestaan maitorakkuloiden solukehitystä.
        Estrogeeni ja keltarauhashormoni vaikuttavat sukukypsän naisen rintoihin. Kuukautiskierron alussa munasarjoista erittyvä estrogeeni kasvattaa rintojen maitotiehyitä. Kuukautiskierron loppupuolella keltarauhashormoni aiheuttaa rintojen kasvun. Mikäli nainen ei tule raskaaksi, rinnat palautuvat alkuperäiseen kokoonsa.

        Rintojen ulkoinen koko riippuu kehon rasvakudoksen määrästä. Se voi antaa osviittaa paljonko rinnat voivat varastoida maitoa, mutta muistetaan että maitorauhasten määrä on se joka vaikuttaa maidonmäärään.

        Usein epäonnistuneen imetyksen syy löytyy nännistä tai väärästä syöttöasennosta. Nänni tulee olla aika syvällä vauvan suussa, tuohon asiaan rintojen suuruus ei vaikuta mielestäni mitenkään.

        Vauvan näkökulmaa peilaten kannattaa hyökätä aina sen suuremman tissin kimppuun, ei sen viereisen joka on pienempi:)
        Jospa siitä jää miehille joku jälkikaiku?

        AsianVierestä

        Miksi sellaista ”jälkikaikua” ei sitten naisille jää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellaista ”jälkikaikua” ei sitten naisille jää?

        Jää mutta naisten ei ole soveliasta katsella toisten naisten tissejä.
        Kyllähän naiset arvostelevat toisten naiset tissejä ihan samalla tavalla mitä miehetkin?
        Sitä paitsi naiset ne silikonit itselleen ottavat, eivät miehet siihen naisia pakota. Naiset ovat nyt vain kaksinaismoralisteja tässäkin asiassa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä synnytyksen jälkeen pyörii suurelta osin tissien ympärillä.
        Mutta millaisen mullistuksen rinnat oikeastaan käyvät läpi raskauden ja imetyksen aikana?
        Raskaushormonit kasvattavat rintoja.

        Raskauden aikana rinnat kasvavat ja kiinteytyvät. Hormonien, kuten estrogeenin ja progesteronin, vaikutuksesta rintoihin muodostuu uusia maitorakkuloita. Prolaktiini edistää puolestaan maitorakkuloiden solukehitystä.
        Estrogeeni ja keltarauhashormoni vaikuttavat sukukypsän naisen rintoihin. Kuukautiskierron alussa munasarjoista erittyvä estrogeeni kasvattaa rintojen maitotiehyitä. Kuukautiskierron loppupuolella keltarauhashormoni aiheuttaa rintojen kasvun. Mikäli nainen ei tule raskaaksi, rinnat palautuvat alkuperäiseen kokoonsa.

        Rintojen ulkoinen koko riippuu kehon rasvakudoksen määrästä. Se voi antaa osviittaa paljonko rinnat voivat varastoida maitoa, mutta muistetaan että maitorauhasten määrä on se joka vaikuttaa maidonmäärään.

        Usein epäonnistuneen imetyksen syy löytyy nännistä tai väärästä syöttöasennosta. Nänni tulee olla aika syvällä vauvan suussa, tuohon asiaan rintojen suuruus ei vaikuta mielestäni mitenkään.

        Vauvan näkökulmaa peilaten kannattaa hyökätä aina sen suuremman tissin kimppuun, ei sen viereisen joka on pienempi:)
        Jospa siitä jää miehille joku jälkikaiku?

        AsianVierestä

        Tuo on ihan ristiriidassa tutkimusten kanssa. Rintojen rasva ei liity mitenkään kykyyn varastoida maitoa. Ja tuossa enkunkielisessä jsut isorintaisilla (lihavilal) on vaikeuksia maidontuotannossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...esitä tieteellinen tutkimustulos. Olen kohtalaisen varma siitä miten suuremmat maitorauhaset myös tuottavat enemmän maitoa. Jos pönttiksellä on jotain tieteellistä faktaa niin voin pyörtää käsitykseni. Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia.

        AsianVierestä

        "Eikös monella naisella riitä maitoa myytäväksi asti mutta he eivät ole suonkaan a-kuppi kokoisia naisia."

        Tiedän aa-kupin joka on myynyt maitoa että...


      • Eipä se isorintaisuus maidon tuloa mitenkään takaa taikka määrään vaikuta. Itse imetin esikoista 4 kk ja ohessa jatkuvasti lisänä korvikemaito. Koska itselläni ei maitoa tarpeeksi tullut. Ei vaikka kuinka pumppasin rintapumpulla, syöttämällä syötin esikoista. Välillä suihkus rintaa painaessa maitoa pitkin tai valu virtanaan maitoa, mutta ei se silti riittänyt vauvan tarpeisiin yksistään. Vaan oli oltava korvikemaito takaamassa, että pikkuinen saa tarpeeksi ravintoa.


        Toista imetin pari kertaa, kun taaskaan ei maitoa noussut tarpeeksi ja vauva ei saanut nännistä hyvää otetta edes rintakumilla. Hyvä kun sai nännin suuhunsa mahtumaan. Sairaanhoitajakin kehui, että on muhkee mollukka nänni siinä vauvalle. Mutta ei vaan onnistunut. Nortin natsa ei paljon vauvaa louhduttanut... :(

        Ja kieli ei yksinkertaisesti nännin ympärille imemiseen mukautunut. Syyksi epäiltiin lyhyttä kielijännettä, hänellä näytti olevan ongelma siinä. Mutta myös sektio ja PCOS, jotka mulla on takana ja ne vaikuttaa maidon nousuun rintoihin. Ihan sama miten rintava on, ei se auta.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eipä se isorintaisuus maidon tuloa mitenkään takaa taikka määrään vaikuta. Itse imetin esikoista 4 kk ja ohessa jatkuvasti lisänä korvikemaito. Koska itselläni ei maitoa tarpeeksi tullut. Ei vaikka kuinka pumppasin rintapumpulla, syöttämällä syötin esikoista. Välillä suihkus rintaa painaessa maitoa pitkin tai valu virtanaan maitoa, mutta ei se silti riittänyt vauvan tarpeisiin yksistään. Vaan oli oltava korvikemaito takaamassa, että pikkuinen saa tarpeeksi ravintoa.


        Toista imetin pari kertaa, kun taaskaan ei maitoa noussut tarpeeksi ja vauva ei saanut nännistä hyvää otetta edes rintakumilla. Hyvä kun sai nännin suuhunsa mahtumaan. Sairaanhoitajakin kehui, että on muhkee mollukka nänni siinä vauvalle. Mutta ei vaan onnistunut. Nortin natsa ei paljon vauvaa louhduttanut... :(

        Ja kieli ei yksinkertaisesti nännin ympärille imemiseen mukautunut. Syyksi epäiltiin lyhyttä kielijännettä, hänellä näytti olevan ongelma siinä. Mutta myös sektio ja PCOS, jotka mulla on takana ja ne vaikuttaa maidon nousuun rintoihin. Ihan sama miten rintava on, ei se auta.

        Niin ja se raskausdiabeteskin tai ylipäänsä diabetes vaikuttaa helposti myös... linkkiä.

        https://imetys.fi/odottajan-opas/imetykseen-valmistautuminen/imetys-aidin-terveys/


      • Päläpälä kirjoitti:

        Niin ja se raskausdiabeteskin tai ylipäänsä diabetes vaikuttaa helposti myös... linkkiä.

        https://imetys.fi/odottajan-opas/imetykseen-valmistautuminen/imetys-aidin-terveys/

        Kireä kielijänne...kirjoitin lyhyt. Noh on kai se lyhytkin sitten. :P

        https://www.duodecimlehti.fi/duo10959

        Kireän kielijänteen aiheuttamat ongelmat ja hoitoaiheet
        Kireä kielijänne voi aiheuttaa ongelmia, mikäli se rajoittaa kielen liikkeitä. Sen on esitetty aiheuttavan imemisvaikeuksia, äännevirheitä, nielemis- ja purentahäiriöitä sekä jopa sosiaalisia ongelmia. Hoitoaiheet ovat eri ikäryhmissä erilaiset: vastasyntyneillä pääasiassa imetysongelmat, leikki-ikäisillä ja vanhemmilla äännevirheet (Klockars ja Pitkäranta 2009b).

        Imeminen ja imettäminen. Näyttö vauvan kireän kielijänteen ja imettämisongelmien yhteydestä on suhteellisen selkeä. Mikäli kielijänne on kireä, sen katkaisu helpottaa rintaruokintaa ja vähentää imetyskipua (Hogan ym. 2005, Buryk ym. 2011). Ainakin kätilöiden, synnytyssairaaloiden lääkäreiden ja neuvolahenkilökunnan on hyvä muistaa vauvan kireä kielijänne mahdollisena imetysvaikeuden syynä. Vastasyntyneen kireä kielijänne kannattaa hoitaa, jos se vaikeuttaa imettämistä. Mikäli kielijänne on todella poikkeavan kireä, sen katkaisua voi harkita, vaikkei imetysongelmia esiintyisikään. Vastasyntyneen toimenpide on usein pienempi kuin vanhemman potilaan, ja mikäli esimerkiksi äänneongelmien kehittyminen vaikuttaa todennäköiseltä, voi ehkäisevää toimenpidettä pitää joskus perusteltuna.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Elkää kysykö miksi, mutta ole ollut imetyksen ohjaus koulutuksessa. Vähän isommillakin rinnoilla imetys kyllä onnistuu, mutta se vaatii äidin ja lapsen hyvän asennon löytämistä. Tekniikkalaji siis.

        söpöä olet todellakin monessa asiasta tietoinen , ihan haltueena kuuntelen, kuinka paljon olet nähnyt naisen elämää.


      • valtakunta kirjoitti:

        söpöä olet todellakin monessa asiasta tietoinen , ihan haltueena kuuntelen, kuinka paljon olet nähnyt naisen elämää.

        Kai minä olen friikki mieheksi. Minua kiinnostaa monenlaiset asiat ja tottakai niihin pitää sitten perehtyä :D. Tuostakin tietämyksestä on ollut yllättävää hyötyä elämässä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kai minä olen friikki mieheksi. Minua kiinnostaa monenlaiset asiat ja tottakai niihin pitää sitten perehtyä :D. Tuostakin tietämyksestä on ollut yllättävää hyötyä elämässä.

        Et ole friikki minusta juuri sellainen kuin kuuluisi miehen olla🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Et ole friikki minusta juuri sellainen kuin kuuluisi miehen olla🥰

        Kiitos 😶


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kiitos 😶

        Tiedän kun saat lapsia, olet varmasti lukenut kaikki opukset lapsesta ja kasvatuksesta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tiedän kun saat lapsia, olet varmasti lukenut kaikki opukset lapsesta ja kasvatuksesta.

        Itse asiassa olen jo lukenut. Minulla oli aikoinaan kaverin lapsi kasvattina jonkin aikaa, niin luin kaiken mahdollisen vauvan hoidosta. Toki palautin aina vanhemmilleen, mutta sitten kun niillä meni huonosti niin otin hoitoon. Tuli koettua yövalvomiset ja kaikki.


    • Sen takia kun niistä tulee tyynynä käyttö mieleen :D

      • Anonyymi

        Supersöötti vastaus. Kuvitelkaa miehen pää muhkeitten rintojen välissä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supersöötti vastaus. Kuvitelkaa miehen pää muhkeitten rintojen välissä. :)

        No hyi, tulee mieleen vauva. Vauvamaiset miehet ja äidin lämpöä etsivät ovat epäviehättäviä.


    • Anonyymi

      Rintojen katselu laskee miesten verenpainetta. On myös tutkittu että lapsettomat mutta lapsia haluavat miehet pitävät isoista tisseistä, eli jos nainen haluaa lapsia niin silloin kannattaa ottaa mies kuka tykkää kunnon munkeista.

      Mutta mitä tulee viihteen katseluun niin kyllä kait kaikki katselee "parempaa", esimerkiksi uhreilussa mieluummin jotain ylä- kuin alasarjaa.

      • Kissavideoiden katselu laskee vrenpainetta.

        Olet käsittänyt jotain väärin.


      • Anonyymi

        Joku voi myös pitää paremminkin pitkistä ja selluliitottimista sääristä, sitten, joista näkee helposti naisen rasvatasapainen sitten :)

        Että onko selluliittia reisien takana yhtään?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kissavideoiden katselu laskee vrenpainetta.

        Olet käsittänyt jotain väärin.

        Miehillä sitten enemmän valinnanvaraa mitä katsella jos on painetta.


    • Anonyymi

      Tisseistä viis, mutta kunnon perä pittää olla :-*
      (Lemmenkäinen)

    • Anonyymi

      Mun kantani tisseihin on että ihan sama onko ne isot vai pienet, kunhan on omat eikä täytetty millään implanteilla.

      Isoihin rintoihin tulee kuitenkin kiinnitettyä enemmän huomiota, sen myönnän. Se nyt vaan on jotain syvään juurtunutta alkukantaisuutta. Mutta ikinä en ole toivonut että kumppanillani olisi isommat rinnat. Aina on riittänyt se mitä tarjolla on ollut.

      • Anonyymi

        Sain kerran joululahjaksi, sellaisen kylpytyynyn, minkä voin laittaa niskan taakse ammeessa kylpiessäni, se muistutti naisten tissejä kun sellaisen laitat t-paidan alle niin varmasti olet drag-queen sitten.

        Sellainen niskatuki kylpemiseen tarkoitettu tuollainen on. Kaikenlaisia muitakin täytteitähän tytöillä on tisseissä aina kun haluavat niitä muotoilla paremmiksi.... ilmplantteja Riiasta, Latviastakin peräti joillain, jotka sitten RÄJÄHTÄVÄT, ja tuhoutuu koko rinta.


    • Anonyymi

      Olen mies ja ehkä tsekannut jotkut tissit ja ehkä pari kertaa myös perät. Näiden kahden välillä tapahtuu valinta lähinnä naisen toimesta, eli kumpiko puoli on näkyvissä. Isot rinnat kiinnittävät huomiota ihan senkin takia että ovat isot. Joillakin naisilla on semmoinen pukeutumistyyli, että se suorastaan huutaa, että katoppa mitä minulla on. Ja ei, ei naiset sitä varten pukeudu rintoja esille tuovasti, että joku niitä katsoisi. Se on vain siksi että se on mukavan tuntuista ja itselleen sopivaa.
      Yhtä kaikki, sitä katsotaan mikä on maisemassa vallitsevaa. Luultavasti isoa nenää katsotaan enemmän kuin pientä, isoa otsaa katsotaan enemmän kuin pientä ja isoa mahaa katsotaan enemmän kuin pientä. On varsin hätiköityä tehdä johtopäätöksiä katseluajan perusteella siitä mitä arvostetaan tai pidetään kiinnostavana.
      Monen keski-ikäisen naisen avoin kaula-aukko näyttää samalta kuin monen keski-ikäisen miehen perse, kun ne kyykkii. Jos otettaisiin lähikuva, olisi vaikea sanoa kummasta vaosta on kyse. Varmaan katsoisin kumpaakin tilaisuuden tullen, enkä arvosta kumpaakaan.
      Istuin kauppakeskuksen penkillä jokin aika sitten. Huomasin, että myös naiset katsovat perseitä, myös naisten. Väitän että naiset tsekkaa myös bosat, varsinkin jos ne ovat isot.

    • Anonyymi

      Tissit on osa naisen vartaloa ja naisen vartalon kanssa pienemmät tissit on vain kauniimmat ja miehen mieltä kiihottavammat.

    • Anonyymi

      No ne katselee kaiken kokoisia. Vaihtelu virkistää. Yhdellä oli isotissinen nainen ja se katseli netistä pienitissisten kuvia.

    • Anonyymi

      En tykkää isoista rinnoista, en missään vaiheessa.

      • Anonyymi

        Kyllä pienet on yleensä seksikkämmät mutta isot voi viedä huomion kyllä. Kunhan on luomut.


    • Anonyymi

      Naiset luulee että jokainen mies katselee rintoja mutta kerran nainne kysyi miksi katselen sen rintoja niin vastasin etten katsele vaan sen reisiäkoska ne ovat todella paksu eivätkä yhtään seksikkäät.

      • Anonyymi

        Sen rinnat taisi roikkua polvissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuon voisi ehkä kulminoida niin että toiset tykkäävät Jenna Jamesonista isoilla tisseillä ja toiset tykkäävät James Bond -naisista :D

    • Anonyymi

      Spermat laukeen pienille tisseille

    • Kyllä muakin silmään pistää jos miehellä on isot tissit, vaikka tissittömistä miehistä enemmän tykkäänkin..😋

      • Anonyymi

        Mies tisseiksi voidaan kutusua vain niiden miesten "tissejä" jotka ovat ylipainoisia ja tissit ovat lölleröt läskitissit.
        Sitävastoin hyvin treenatulla miehellä on näykyvät rinta lihakset, eivät mitkään miestissit/manbootsit, vaikka monet virheellisesti erehtyvätkin nimittämään treenattuja rintalihaksia mies tisseiksi.

        t. Tosiasia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies tisseiksi voidaan kutusua vain niiden miesten "tissejä" jotka ovat ylipainoisia ja tissit ovat lölleröt läskitissit.
        Sitävastoin hyvin treenatulla miehellä on näykyvät rinta lihakset, eivät mitkään miestissit/manbootsit, vaikka monet virheellisesti erehtyvätkin nimittämään treenattuja rintalihaksia mies tisseiksi.

        t. Tosiasia

        Sitä mä tarkotin niin.

        Rannalla voi katsella niitä rintalihaksia sitten..


      • Samat sanat, aika rajua jos ne miestissit vielä roikkuu..uh.😋


    • Anonyymi

      Minä ainakin katselen kaikkia 15-40-vuotiaiden naisten rintoja, koosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Isot tissit saavat jorman heräämään vaikka olisi paita päällä.
      Pienet tissit ei hetkauta normimiestä.

    • Anonyymi

      Daisarit ne rauhasta muistuttaa. Minä en pidä suurista rinnosta enkä edes isoista, ne hieman tuovat mieleen äiteen ja/tai mummon. Ja kun ne heiluvat silmieni edessä niin tulee mielikuva siitä että kohta tulee nyrkistä. Minulle kelpaa vain prinsessani pienet ja käteen sopivat ja terhakkaat ja kiinteät rinnat. Mutta nännien pitää kuitenkin olla riittävän suuret (sekä halkaisijaltaan että törröttävyydeltään) niin että niistä saa helposti pitävän otteen.

    • Anonyymi

      Isoja ja kiinteitä rintoja kiva katsella, se tuo mielihyvää mutta pinempiä helppo hyväillä. Puolisoni hyvä esimerkki, pienet mutta terhakkaat rinnat, lapsen syntymän jälkeen isommat munkit.

    • Anonyymi

      Kyllä tissejä on ihanaa kosketella.

    • Anonyymi

      Exällä oli oikeasti isot ja kyllä hänen kanssaan mieluusti touhusi :) Harmi vaan homma kaatui muun asian vuoksi..

      • Oon huimannut kiinnittävän isoon keskijalkaan monesti. Joten varmaan tiettyt asiat vaan kiinnittää joko positiivisesti tai negatiivisesti.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oon huimannut kiinnittävän isoon keskijalkaan monesti. Joten varmaan tiettyt asiat vaan kiinnittää joko positiivisesti tai negatiivisesti.

        Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia.

        Vuosi sitten katsoin hivenen isorintaista naista televisiossa. Kyselee rahaohjelmassa monesti rinnat hyvin esillä vastauksia autojen tai kaupunkien nimiin, jossa on joitain kirjaimia. Ilmeisesti rinnoista on apua joittenkin mieskatsojien suhteen - tuijottavat niitä - niin kuin minä hetken tein. Tai jotakin hänen laittamista isorintaisena ohjelmaan tuli mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia.

        Vuosi sitten katsoin hivenen isorintaista naista televisiossa. Kyselee rahaohjelmassa monesti rinnat hyvin esillä vastauksia autojen tai kaupunkien nimiin, jossa on joitain kirjaimia. Ilmeisesti rinnoista on apua joittenkin mieskatsojien suhteen - tuijottavat niitä - niin kuin minä hetken tein. Tai jotakin hänen laittamista isorintaisena ohjelmaan tuli mieleen.

        Elä toisen jalkovälistä tiiramisesta saa kyllä nolon olon julkisessa tilassa kun tapahtuu tahtomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia.

        Vuosi sitten katsoin hivenen isorintaista naista televisiossa. Kyselee rahaohjelmassa monesti rinnat hyvin esillä vastauksia autojen tai kaupunkien nimiin, jossa on joitain kirjaimia. Ilmeisesti rinnoista on apua joittenkin mieskatsojien suhteen - tuijottavat niitä - niin kuin minä hetken tein. Tai jotakin hänen laittamista isorintaisena ohjelmaan tuli mieleen.

        Sillä savolais blondilla on silarit. 😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Sillä savolais blondilla on silarit. 😃

        Oletko varma niistä silareista? Minä tuon kirjoitin, mutta sitten heitti ulos, enkä jaksanut kirjautua uudelleen, miksi kirjoitin anonyyminä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia.

        Vuosi sitten katsoin hivenen isorintaista naista televisiossa. Kyselee rahaohjelmassa monesti rinnat hyvin esillä vastauksia autojen tai kaupunkien nimiin, jossa on joitain kirjaimia. Ilmeisesti rinnoista on apua joittenkin mieskatsojien suhteen - tuijottavat niitä - niin kuin minä hetken tein. Tai jotakin hänen laittamista isorintaisena ohjelmaan tuli mieleen.

        Mutta naiset kauniit on vetovoimaisia minustakin juuri niitä tulee katsottua jonkin yhteydessä kuin iltalehdet iltatyttö oli tai seiskan tyttö. En tiedä miksi se vetosi niin paljon minuunkin🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta naiset kauniit on vetovoimaisia minustakin juuri niitä tulee katsottua jonkin yhteydessä kuin iltalehdet iltatyttö oli tai seiskan tyttö. En tiedä miksi se vetosi niin paljon minuunkin🤔

        Oikeastaan rintojen sijaan etsin kauniita kasvoja. Joskus tulee haettua "kauniita naisia" englanniksi. Itse en juuri mitään pornoa harrasta, mutta olen perso naiskauneudelle. Kauniita naisia katselee mielellään. Iltalehden iltatytöt ei yleensä kiinnosta, mutta joskus tulee innostuttua mielenkiintoisista bikinikuvista. Tässä viikon sisällä katsoin varmaan monta minuuttia netistä suomalaista naista bikineissä eli kyllä ne rinnatkin vaikuttavat miehellä, mutta ei niiden tarvitse olla suuria.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Oikeastaan rintojen sijaan etsin kauniita kasvoja. Joskus tulee haettua "kauniita naisia" englanniksi. Itse en juuri mitään pornoa harrasta, mutta olen perso naiskauneudelle. Kauniita naisia katselee mielellään. Iltalehden iltatytöt ei yleensä kiinnosta, mutta joskus tulee innostuttua mielenkiintoisista bikinikuvista. Tässä viikon sisällä katsoin varmaan monta minuuttia netistä suomalaista naista bikineissä eli kyllä ne rinnatkin vaikuttavat miehellä, mutta ei niiden tarvitse olla suuria.

        Aina sitä tuli katsottua, onko kaunis kyseessä.😱


      • valtakunta kirjoitti:

        Aina sitä tuli katsottua, onko kaunis kyseessä.😱

        Mitä sinä katsot miehissä? Et rintoja?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Oletko varma niistä silareista? Minä tuon kirjoitin, mutta sitten heitti ulos, enkä jaksanut kirjautua uudelleen, miksi kirjoitin anonyyminä.

        Olen. Muoto ja koko paljastaa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Olen. Muoto ja koko paljastaa.

        Minä tuijotin niitä joskus vuosi sitten tunnin, siis tissejä. Ehkä olin puutteessa tai sitten se jostain normaalia käytöstä mieheltä. Yksi tunti sitä ohjelmaa kyllä riitti. Ei ne tissit sen pitempään kiinnostaneet.

        Mitäs päivään on kuulunut sukulaisvierailun lisäksi?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Olen. Muoto ja koko paljastaa.

        Jos tätä tiedä ja voita tyttöä tarkoitit?

        https://youtu.be/0ZUowVMK2h0

        Eikö nuo ole silarit?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Jos tätä tiedä ja voita tyttöä tarkoitit?

        https://youtu.be/0ZUowVMK2h0

        Eikö nuo ole silarit?

        Voi ne olla aidotkin? Itseasiassa itsellänikin on käynyt mielessä, että hänellä on silikonit.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mitä sinä katsot miehissä? Et rintoja?

        Viimeksi kiinnitin huomiota mies pyöräilijän reiden liikkeeseen ja ajelin hitaasti perässä kun oli sellainen lihasliike jota oli kiva katsella sitä vaan tuijotin liikettä.

        En kyllä harvemmin muita miehiä katsele kun se katoaa oman miehen myötä jos ei satu juuri olevaan tietynlaiset katseen vangitsija mutta samoin tekee hyvin kaunis nainen.

        Kuin tuossa alhaalla videolla taas hyvin nätisti lanteet heiluu viihdyttävää todella.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä tuijotin niitä joskus vuosi sitten tunnin, siis tissejä. Ehkä olin puutteessa tai sitten se jostain normaalia käytöstä mieheltä. Yksi tunti sitä ohjelmaa kyllä riitti. Ei ne tissit sen pitempään kiinnostaneet.

        Mitäs päivään on kuulunut sukulaisvierailun lisäksi?

        Takki tyhjä..😅

        Iida Palosaari tais olla tytön nimi? Varmaan löytyy instgrammikin, ihme jos ei...tisdut täytyy näkyä.🤣


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Voi ne olla aidotkin? Itseasiassa itsellänikin on käynyt mielessä, että hänellä on silikonit.

        Mjaa, hiukan kyllä olen skeptinen mutta...ihan kuin ne olis kasvaneetkin jossain välissä. Mun isä kattelee joskus tuota ohjelmaa ja usein sanoo, muuten nätti tyttö mutta miksi on pitänyt pilata tekotisseillä..😣

        Tiiä sitten..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Takki tyhjä..😅

        Iida Palosaari tais olla tytön nimi? Varmaan löytyy instgrammikin, ihme jos ei...tisdut täytyy näkyä.🤣

        Minä taidan lopetella tissuista puhumisen. Jopa tapauksessa tunti tuli tuijoteltua tätä Iidaa ja samalla seurattua mikä ihmeen ohjelmasta on kyse. Odottelin sitä lopetusta ja paljonko voittaja saa rahaa. Ilmeisesti hän tienaa, kun on tehnyt ohjelmaa monta vuotta.

        Vastaa mieluummin sinne musiikkijuttuun. Jotenkin se on enemmän minun juttu.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mjaa, hiukan kyllä olen skeptinen mutta...ihan kuin ne olis kasvaneetkin jossain välissä. Mun isä kattelee joskus tuota ohjelmaa ja usein sanoo, muuten nätti tyttö mutta miksi on pitänyt pilata tekotisseillä..😣

        Tiiä sitten..

        Löytyy plastiikkakirurgian sivuilta lopputuloksista..

        https://www.plastikakirurgiafinest.ee/galleria/iida-palosaari/

        Tissit vai nassu?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä taidan lopetella tissuista puhumisen. Jopa tapauksessa tunti tuli tuijoteltua tätä Iidaa ja samalla seurattua mikä ihmeen ohjelmasta on kyse. Odottelin sitä lopetusta ja paljonko voittaja saa rahaa. Ilmeisesti hän tienaa, kun on tehnyt ohjelmaa monta vuotta.

        Vastaa mieluummin sinne musiikkijuttuun. Jotenkin se on enemmän minun juttu.

        Nyt ei voi huudatta musaa, tytär tuossa koittaa nukahtaa. Valoisuus valvottaa, tilasin pimennysverhot. Keljua kun menee valon vuoksi ulalle, eikä osaa nukkua..😐


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nyt ei voi huudatta musaa, tytär tuossa koittaa nukahtaa. Valoisuus valvottaa, tilasin pimennysverhot. Keljua kun menee valon vuoksi ulalle, eikä osaa nukkua..😐

        Käy sitten siellä eilen aloitetussa musiikkijutussa joku toinen kerta tai myöhemmin tänään. Muuten paljastui, että Michael Jacksonin Thriller on myynyt 130 miljoonaa. Sillä perusteella sen nimikkobiisi olisi kaikkien aikojen musiikkihitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia.

        Vuosi sitten katsoin hivenen isorintaista naista televisiossa. Kyselee rahaohjelmassa monesti rinnat hyvin esillä vastauksia autojen tai kaupunkien nimiin, jossa on joitain kirjaimia. Ilmeisesti rinnoista on apua joittenkin mieskatsojien suhteen - tuijottavat niitä - niin kuin minä hetken tein. Tai jotakin hänen laittamista isorintaisena ohjelmaan tuli mieleen.

        "Minusta naisen rinnan koolla ei ole niin väliä, kunhan ne eivät ole aivan valtavia tai sitten tosiolemattomia."

        Toisin sanoen on väliä.


      • Anonyymi


    • Hmm, joskus väitetty että rinnan muodolla olis enempi väliä kun koolla. Mietin vaan, että kyllähän se muotokin hiukan muuttuu jos kokokin.

      Ihan omakohtaisesti voi tuon todetakin, ilman mitään artikkeleita todistelemaan..ennen kiinteät pyöreät rinnat kyllä osaa venähtää ja pyöreys vähenee..

      • Ehkä miehen silmin siinä rinnoissa katsotaan biologisesti jotenkin hedelmällisyydestä ja kyvystä imettää. Jos naisen rinnat roikkuvat kuin vanhalla mummolla, että mummo voi heittää rintansa olkansa ylitse ja letittää ne - silloin roikkuvat rinnat kertovat, että nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä? Nuoruus viehättää lisääntymismielessä? 50-vuotiaana naishormoonien lasku noin 52 vuoden vaihdevuosi-iässä saattaa myös vaikuttaa hedelmällisyyden tuntuun ja rintoihin. Mainitsemasi muoto voi muuttua, kun elimistö ei enää valmistu mahdolliseen imetykseen?

        Sitten on vielä nuori, kun ei tarvitse heittää rintojaan olkansa yli ja letittää?? ;D


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ehkä miehen silmin siinä rinnoissa katsotaan biologisesti jotenkin hedelmällisyydestä ja kyvystä imettää. Jos naisen rinnat roikkuvat kuin vanhalla mummolla, että mummo voi heittää rintansa olkansa ylitse ja letittää ne - silloin roikkuvat rinnat kertovat, että nainen ei ole enää hedelmällisessä iässä? Nuoruus viehättää lisääntymismielessä? 50-vuotiaana naishormoonien lasku noin 52 vuoden vaihdevuosi-iässä saattaa myös vaikuttaa hedelmällisyyden tuntuun ja rintoihin. Mainitsemasi muoto voi muuttua, kun elimistö ei enää valmistu mahdolliseen imetykseen?

        Sitten on vielä nuori, kun ei tarvitse heittää rintojaan olkansa yli ja letittää?? ;D

        Juuh, ei oo kuule kaukana se päivä kun tuo niskan taakke letitys käyp täälläkin. Jotta oikees oot. Mitä sitä mummo enää terhakoilla tisduilla tekee, ei niin mitään. 😃

        Onhan ne kärpäslätkinä sitten vielä vertaansa vailla.🤣*fiiu fläp fläp* ja niinhän jäi kärpsy länään lentelemästä!👏


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juuh, ei oo kuule kaukana se päivä kun tuo niskan taakke letitys käyp täälläkin. Jotta oikees oot. Mitä sitä mummo enää terhakoilla tisduilla tekee, ei niin mitään. 😃

        Onhan ne kärpäslätkinä sitten vielä vertaansa vailla.🤣*fiiu fläp fläp* ja niinhän jäi kärpsy länään lentelemästä!👏

        Niin ihminen valitettavasti vanhenee. Ikuisuus ei voi olla nuori. Itse sain jotenkin nuoruudelle jatkoa, kun opinnot venyivät yliopistossa ja siellä seurana oli pääsääntöisesti 20-luvulla olevia opiskelijoita. Seura tekee kaltaisekseen - säilyy ympäristön takia nuorena. Ne vain aina vaihtui valmistumisen myötä ja uusi nuoria tuli tilalle. Mutta jossain raja tuli vastaan, kun tuli ikää yli 40 vuotta. Enää ei ollutkaan itse nuori, vaikka siihen asti ympäristön takia nuoruus oli jatkunut. Ikuisesti ei voi olla nuori henkisesti tai fyysisesti.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Niin ihminen valitettavasti vanhenee. Ikuisuus ei voi olla nuori. Itse sain jotenkin nuoruudelle jatkoa, kun opinnot venyivät yliopistossa ja siellä seurana oli pääsääntöisesti 20-luvulla olevia opiskelijoita. Seura tekee kaltaisekseen - säilyy ympäristön takia nuorena. Ne vain aina vaihtui valmistumisen myötä ja uusi nuoria tuli tilalle. Mutta jossain raja tuli vastaan, kun tuli ikää yli 40 vuotta. Enää ei ollutkaan itse nuori, vaikka siihen asti ympäristön takia nuoruus oli jatkunut. Ikuisesti ei voi olla nuori henkisesti tai fyysisesti.

        No ehkäpä henkisesti voi olla nuori, minä uskon ettei ihminen henkisesti rupsahda jollei asenteet muutu oleellisesti vanhoiksi.

        Uudistua voi henkisesti kuitenkin enemmän, kuin fyysisesti se raja on jämptimpi minkä yli ja ohi ei enää vaan pääse.

        Mä pidän muutenkin henkisiä ominaisuuksia, persoonaa ja luonnetta mielenkiintoisempina asioina, kun ulkokuorta...koska siinä on enemmän potentiaalia vaikka mihin!😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        No ehkäpä henkisesti voi olla nuori, minä uskon ettei ihminen henkisesti rupsahda jollei asenteet muutu oleellisesti vanhoiksi.

        Uudistua voi henkisesti kuitenkin enemmän, kuin fyysisesti se raja on jämptimpi minkä yli ja ohi ei enää vaan pääse.

        Mä pidän muutenkin henkisiä ominaisuuksia, persoonaa ja luonnetta mielenkiintoisempina asioina, kun ulkokuorta...koska siinä on enemmän potentiaalia vaikka mihin!😃

        Enkä mä tiiä onko se mitenkään valitettavaakaan, että vanhenee. Lähinnä aivan normaalia luonnon kiertokulkua...vanhat nahistuu, kuihtuu pois ja uudet versot nostaa päitään, kukoistaa ja nahidtuu taas.😃

        Eipä tuo haittaa, kiva kun tulee uusia nuoria ihmisiä jotka on virtaa täynnä ja ihan uuden näkösiäkin.😊

        Nättejä.


      • Päläpälä kirjoitti:

        No ehkäpä henkisesti voi olla nuori, minä uskon ettei ihminen henkisesti rupsahda jollei asenteet muutu oleellisesti vanhoiksi.

        Uudistua voi henkisesti kuitenkin enemmän, kuin fyysisesti se raja on jämptimpi minkä yli ja ohi ei enää vaan pääse.

        Mä pidän muutenkin henkisiä ominaisuuksia, persoonaa ja luonnetta mielenkiintoisempina asioina, kun ulkokuorta...koska siinä on enemmän potentiaalia vaikka mihin!😃

        "Mä pidän muutenkin henkisiä ominaisuuksia, persoonaa ja luonnetta mielenkiintoisempina asioina, kun ulkokuorta...koska siinä on enemmän potentiaalia vaikka mihin!😃 "

        Niinpä tuo yleensä taitaa ihmisillä olla. Jotkut kyllä panostavat ulkokuoreen - heidän sisäisestä elämästään ei tiedä.

        Etkö sinä ole töissä vai onko vapaa päivä? Itse meinasin pitää vapaa päivän, sillä yöunet jäivät vähän vajaaksi ja ei ole kaikkein tehokkain työskentelyfiilis.

        Mitä päivään kuuluu?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Mä pidän muutenkin henkisiä ominaisuuksia, persoonaa ja luonnetta mielenkiintoisempina asioina, kun ulkokuorta...koska siinä on enemmän potentiaalia vaikka mihin!😃 "

        Niinpä tuo yleensä taitaa ihmisillä olla. Jotkut kyllä panostavat ulkokuoreen - heidän sisäisestä elämästään ei tiedä.

        Etkö sinä ole töissä vai onko vapaa päivä? Itse meinasin pitää vapaa päivän, sillä yöunet jäivät vähän vajaaksi ja ei ole kaikkein tehokkain työskentelyfiilis.

        Mitä päivään kuuluu?

        Kyllähän se ulkokuorikin saattaa piristää sen henkisen olotilaa. Mikä kullekin on tärkeetä, näyttää hyvälle tai hyväksytysti hyvälle...kelle se miltä näyttää onsitten vähemmän tärkertä kunhan viihtyy itsessään.😃

        En ole tänään töissä. Mulla on täksi päiväksi sovittua menoa, niin paikkaan sitten vapaan vaihtarilla.😊

        Ei olis kovin tehokasta käydä kääntymässä töissä hetken, vaihtaa vaatteet lähteä, tulla takas pieneksi hetkeksi...joskus on parempi vaan vaihtaa vuoroja.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllähän se ulkokuorikin saattaa piristää sen henkisen olotilaa. Mikä kullekin on tärkeetä, näyttää hyvälle tai hyväksytysti hyvälle...kelle se miltä näyttää onsitten vähemmän tärkertä kunhan viihtyy itsessään.😃

        En ole tänään töissä. Mulla on täksi päiväksi sovittua menoa, niin paikkaan sitten vapaan vaihtarilla.😊

        Ei olis kovin tehokasta käydä kääntymässä töissä hetken, vaihtaa vaatteet lähteä, tulla takas pieneksi hetkeksi...joskus on parempi vaan vaihtaa vuoroja.

        Mulla on muuten edelleen copycat olemassa, huomasitko vai onko se sun käsialaa?😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Kyllähän se ulkokuorikin saattaa piristää sen henkisen olotilaa. Mikä kullekin on tärkeetä, näyttää hyvälle tai hyväksytysti hyvälle...kelle se miltä näyttää onsitten vähemmän tärkertä kunhan viihtyy itsessään.😃

        En ole tänään töissä. Mulla on täksi päiväksi sovittua menoa, niin paikkaan sitten vapaan vaihtarilla.😊

        Ei olis kovin tehokasta käydä kääntymässä töissä hetken, vaihtaa vaatteet lähteä, tulla takas pieneksi hetkeksi...joskus on parempi vaan vaihtaa vuoroja.

        Ihmettelinkin, miksi olit vaihtanut vapun työpäiväksi - tässä tuli selitys vai onko siinä kuvio toinen?

        Minullakin oli muuten tissin alun, miehen tissit, kun painoin 110 kiloa. Nyt niitä ei oikein ole, miksi olen onnellinen. 110 kilossa painoindeksini taisi ylittää painoindeksin rajan 30 tai sitten oli 29. 30 on selvän ylipainon raja. Nyt on vain lievässä ylipainossa. Nyt on 194 cm ja 105,4 kiloa ja painoindeksi 28,0. Vain viisi kiloa eroa ja miestissit poissa. Olen onnellinen, että ulkokuori ei näytä enää ylipainoiselta niin kuin kesällä 2015. Eli on sillä ulkokuorellakin väliä ja tisseillä! :) Miehelle on kauhistus, jos sellaiset on.

        Naisillakin ylipainossa tissit paisuvat. Sen sijaan fitness naisilla taitavat pienentyä, kun rasvanmäärä kehossa vähenee?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mulla on muuten edelleen copycat olemassa, huomasitko vai onko se sun käsialaa?😃

        Jo se voi olla vielä sinisenä, mutta olen minä sen lopettanut. Huomenna tai tänään pitäisi muuttua mustaksi näyttääkseen suljetun tilaa. Lopetin sen eilen aamulla kello 9 maissa. Ei pitäisi olla yhtään kirjoituskykyistä copycatia.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ihmettelinkin, miksi olit vaihtanut vapun työpäiväksi - tässä tuli selitys vai onko siinä kuvio toinen?

        Minullakin oli muuten tissin alun, miehen tissit, kun painoin 110 kiloa. Nyt niitä ei oikein ole, miksi olen onnellinen. 110 kilossa painoindeksini taisi ylittää painoindeksin rajan 30 tai sitten oli 29. 30 on selvän ylipainon raja. Nyt on vain lievässä ylipainossa. Nyt on 194 cm ja 105,4 kiloa ja painoindeksi 28,0. Vain viisi kiloa eroa ja miestissit poissa. Olen onnellinen, että ulkokuori ei näytä enää ylipainoiselta niin kuin kesällä 2015. Eli on sillä ulkokuorellakin väliä ja tisseillä! :) Miehelle on kauhistus, jos sellaiset on.

        Naisillakin ylipainossa tissit paisuvat. Sen sijaan fitness naisilla taitavat pienentyä, kun rasvanmäärä kehossa vähenee?

        Ei se vappu vaikuta tähän. 😃

        Se on toinen juttu.

        Ylipaino nyt lähinnä saattaa terveyteen vaikuttaa keljusti, eipä se muuten niin hirveä asia ole. Tottakai vaatteet istuu paremmin, kun ei ole ylimäärästä jenkkakahvaa pitkin kroppaa.

        Mulla on tuo vyötärö semmonen pahin rasvan kerääjä. Mihin kertyy herkäsi. Ja se lihavuus ehkä on myös sitä ruminta ja epäterveellisintä lihavuutta.

        Sinä oot kuitenkin iso mies, tuommoset elopainot tulee helposti muustakin kun rasvasta. Pojat on jytkympiä muutenkin...ko me tyttöset.

        Mua ei niin häiritse omakaan pulskuus, kun säilytän kumminkin muotoni pulskanakin niin, ettei silmiinpistävän lihavalle näytä. Vaikka pullukalle tietysti, jos pullukka on. Jos ei mahaan katsele, niin hyvälle näyttää. * Paukuttelee henkseleitään*😋


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Jo se voi olla vielä sinisenä, mutta olen minä sen lopettanut. Huomenna tai tänään pitäisi muuttua mustaksi näyttääkseen suljetun tilaa. Lopetin sen eilen aamulla kello 9 maissa. Ei pitäisi olla yhtään kirjoituskykyistä copycatia.

        On tänään kirjoitellut jo tuolla toisessa kohtaa. Darkfearin hiuksista.🙄


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ei se vappu vaikuta tähän. 😃

        Se on toinen juttu.

        Ylipaino nyt lähinnä saattaa terveyteen vaikuttaa keljusti, eipä se muuten niin hirveä asia ole. Tottakai vaatteet istuu paremmin, kun ei ole ylimäärästä jenkkakahvaa pitkin kroppaa.

        Mulla on tuo vyötärö semmonen pahin rasvan kerääjä. Mihin kertyy herkäsi. Ja se lihavuus ehkä on myös sitä ruminta ja epäterveellisintä lihavuutta.

        Sinä oot kuitenkin iso mies, tuommoset elopainot tulee helposti muustakin kun rasvasta. Pojat on jytkympiä muutenkin...ko me tyttöset.

        Mua ei niin häiritse omakaan pulskuus, kun säilytän kumminkin muotoni pulskanakin niin, ettei silmiinpistävän lihavalle näytä. Vaikka pullukalle tietysti, jos pullukka on. Jos ei mahaan katsele, niin hyvälle näyttää. * Paukuttelee henkseleitään*😋

        Mitäs me vähän yli ihannepainon! Muuten se feikkinickisi, joka oli minun tekemä on nyt mustana, joten jos jossain on sinisenä Päläpälä niin se on jotenkin onnistuttu tekemään? "i eli iso I" kikkaan se ei voi perustua, sillä se vaihtoehto on nyt tukittu kahdella mustaksi muuttuneella suljetulla nickillä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Mitäs me vähän yli ihannepainon! Muuten se feikkinickisi, joka oli minun tekemä on nyt mustana, joten jos jossain on sinisenä Päläpälä niin se on jotenkin onnistuttu tekemään? "i eli iso I" kikkaan se ei voi perustua, sillä se vaihtoehto on nyt tukittu kahdella mustaksi muuttuneella suljetulla nickillä.

        Eipä me mitään, eipähän olla niin vaan heiteltävissä...pikkuset ei jaksa liikutella.💪😜

        Kaunis nainen (nainen on naiselle susi )
        tuossa ketjussa...joku on huomiotani selvästi vailla ja koittaa keinolla millä hyvään saada sen, jos ei valittamalla niin copylla.😋

        Voi mussukkaa...💋😘


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eipä me mitään, eipähän olla niin vaan heiteltävissä...pikkuset ei jaksa liikutella.💪😜

        Kaunis nainen (nainen on naiselle susi )
        tuossa ketjussa...joku on huomiotani selvästi vailla ja koittaa keinolla millä hyvään saada sen, jos ei valittamalla niin copylla.😋

        Voi mussukkaa...💋😘

        "Kaunis nainen (nainen on naiselle susi )
        tuossa ketjussa...joku on huomiotani selvästi vailla ja koittaa keinolla millä hyvään saada sen, jos ei valittamalla niin copylla.😋"

        Ilmeisesti se aikanaan kyllästyy. Anteeksi, että kehuin tilkkineeni feikin tekemisen mahdollisuuden. Erikoismerkeillä ilmeisesti voi tehdä enemmän kuin kaksi feikkiversiota sinun nickistäsi. Saatoin ärsyttää kirjoituksilla jonkun yrittämään, anteeksi.


    • Anonyymi

      Prismassa menen aina isotissisen kassatytön kohdalle.

      • Ja jos työvuorossa on vain pienirintaisia tai miehiä, jätät ostokset tekemättä tai maksamatta? Kliffaa!!🤣


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Ja jos työvuorossa on vain pienirintaisia tai miehiä, jätät ostokset tekemättä tai maksamatta? Kliffaa!!🤣

        Öööömm mä menen sinne missä on vapaa kassa :)


      • Hehe, hyvä kun otit huumorilla. 😜👍


      • Mukava kuulla, että joku muukin valitsee kassan kassahenkilön ulkonäön perusteella. No jos toisessa kassassa on huomattavasti lyhyempi jono, en kehtaa silloin valita.

        Toisaalta kassajonon valinnan voi tehdä myös edessä jonottavan henkilön muotoseikkojen perusteella.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Mukava kuulla, että joku muukin valitsee kassan kassahenkilön ulkonäön perusteella. No jos toisessa kassassa on huomattavasti lyhyempi jono, en kehtaa silloin valita.

        Toisaalta kassajonon valinnan voi tehdä myös edessä jonottavan henkilön muotoseikkojen perusteella.

        Toiset ne keskittyy näköjään aivan älyttömästi muiden ulkonäköön.


    • Miehet saattavat katsella toisen miehen (tai naisen) isoja hauiksiakin, ihaillen kuitenkin naisten siroja sutjakoita käsivarsia.

      • Vielä kun niissä sutjakoissa on sirot solmutkin päissä eikä oo kaiken aikaa umpisolmussa.💪


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Vielä kun niissä sutjakoissa on sirot solmutkin päissä eikä oo kaiken aikaa umpisolmussa.💪

        Aina palstalla: jazuli :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina palstalla: jazuli :(

        No mikä siinä sinuu närästää?🤔

        Avaudu nyt kunnolla, kuuntelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina palstalla: jazuli :(

        Saat minultakin vielä peukun omasi lisäksi.👍


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        No mikä siinä sinuu närästää?🤔

        Avaudu nyt kunnolla, kuuntelen.

        En ole sama tyyppi, mutta ihmettelen itsekin mistä aika riittää? Jos töissä käyt ja on perhe niin hyvin paljon siihen nähden uhraat aikaa tänne. Päläpälää näkee joka ketjussa pitkissä keskusteluissa, oli kellonaika mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama tyyppi, mutta ihmettelen itsekin mistä aika riittää? Jos töissä käyt ja on perhe niin hyvin paljon siihen nähden uhraat aikaa tänne. Päläpälää näkee joka ketjussa pitkissä keskusteluissa, oli kellonaika mikä tahansa.

        No mikä siinä sinuu närästää?🤔 Päläpälä kysyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina palstalla: jazuli :(

        Hohhoijaa mitä ongelmia teillä on, onko joku kirjoittaja aina paikalla vai ei. Mitä väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä sinuu närästää?🤔 Päläpälä kysyi.

        Ajattelin jos se voisi antaa jotain vinkkejä miten ajan voi hyödyntää tehokkaammin niin että jää enemmän luppoaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jos se voisi antaa jotain vinkkejä miten ajan voi hyödyntää tehokkaammin niin että jää enemmän luppoaikaa.

        Vastaan pälän puolesta, organisoimalla ja delegoimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama tyyppi, mutta ihmettelen itsekin mistä aika riittää? Jos töissä käyt ja on perhe niin hyvin paljon siihen nähden uhraat aikaa tänne. Päläpälää näkee joka ketjussa pitkissä keskusteluissa, oli kellonaika mikä tahansa.

        Psst. Täällei kannata kysellä tietyistä vakkareista mitään, ne on ns. pyhiä palstalla. Aina joku valkoritari tai toinen palsta-asukki puolustamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psst. Täällei kannata kysellä tietyistä vakkareista mitään, ne on ns. pyhiä palstalla. Aina joku valkoritari tai toinen palsta-asukki puolustamassa.

        Jotka nähtävästi myös vastaavat toisten puolesta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psst. Täällei kannata kysellä tietyistä vakkareista mitään, ne on ns. pyhiä palstalla. Aina joku valkoritari tai toinen palsta-asukki puolustamassa.

        Psst. Etsi peili, katso. Etnosentrismi on asenne, jonka mukaan omassa yhteisössä vallitsevat tavat ja tottumukset ovat oikeita ja parhaita mahdollisia, kun taas muissa yhteisöissä noudatetut käyttäytymis- ja menettelytavat ovat vääriä ja nurinkurisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka nähtävästi myös vastaavat toisten puolesta :D

        Tytöt kilpailevat toisiaan vastaan, naiset tukevat toinen toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psst. Etsi peili, katso. Etnosentrismi on asenne, jonka mukaan omassa yhteisössä vallitsevat tavat ja tottumukset ovat oikeita ja parhaita mahdollisia, kun taas muissa yhteisöissä noudatetut käyttäytymis- ja menettelytavat ovat vääriä ja nurinkurisia.

        Hanki elämä ja anna pälän puhua omasta puolestaan? Vai pelkäätkö ettei se osaa? Kukaan ei kysynyt sulta yhtään mitään :D Vai oletko itsekin samalainen palsta-asukki että otit itseesi pälälle osoitetuista kysymyksistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä ja anna pälän puhua omasta puolestaan? Vai pelkäätkö ettei se osaa? Kukaan ei kysynyt sulta yhtään mitään :D Vai oletko itsekin samalainen palsta-asukki että otit itseesi pälälle osoitetuista kysymyksistä?

        Negatiivinen mieli ei koskaan tuo meille positiivista elämää. Positiivisilla ajatuksilla – ja niiden jakamisella – on käänteentekevä vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivinen mieli ei koskaan tuo meille positiivista elämää. Positiivisilla ajatuksilla – ja niiden jakamisella – on käänteentekevä vaikutus.

        Yks on täällä koko ajan ja lukee jokaisen kommentin joka tulee jokaiseen ketjuun. Olet sen verta pelottava että moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks on täällä koko ajan ja lukee jokaisen kommentin joka tulee jokaiseen ketjuun. Olet sen verta pelottava että moi.

        Kauniit sielut inspiroivat muita ja heillä on kyky saada aikaan positiivista muutosta. Moi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama tyyppi, mutta ihmettelen itsekin mistä aika riittää? Jos töissä käyt ja on perhe niin hyvin paljon siihen nähden uhraat aikaa tänne. Päläpälää näkee joka ketjussa pitkissä keskusteluissa, oli kellonaika mikä tahansa.

        Aina te jaksatte ihmetellä ja sopivasti kaikki samaan aikaan, jonossa ja toisianne kompaten. 😆

        Miten helvetissä te osutte aina samanhekisten kanssa just samaan ketjuun ja just samaan aikaan...miten se tapahtuu?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tietäen (varsinkin maaseudun) miesten heikkouden suuriin rintoihin, on mielenkiintoista nähdä, onko kepun seuraava puheenjohtaja Katri Kulmuni. Hänellä on lisäksi hypnotisoiva tytön ääni ja kotoisin kepun sydänmailta.

      • Anonyymi

        Politiikka tarvitsee vielä lisää hyviä kulmuneita


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe