01.09.2018 tilasin Maskun kalustetalosta uuden nojatuolin ja rahin. Silloinen myyjä oli erittäin palvelualtis ja kertoi kaikki vaihtoehdot mitä oli saatavilla, kangas sekä jalat. Tilaus lähti ja saman tien ja maksoin koko summan saman tien.
Jälkeenpäin on selvitetty että on tilattu oikeat jalat!
Soitin lokakuun lopussa koska mitään ei kuulunut, vastattiin etä on arvioitu toimitus päivämäärää. Meni muutama päivä ja kyseinen myyjä soitti minulle ja oli pahoillaan ja kertoi että tilaus oli jäänyt jonnekin eikä saapunut toimittajalle, mutta nyt pistetään tähän vauhtia!
Tuolit saapuivat postin kautta minulle marraskuun lopussa, kuittasin vastaanotetuksi ja avasin paketit ja totesin että tuoli ja rahi on ok, mutta väärän väriset jalat. Soitin saman tien Maskun kalustetalon, ja sama myyjä olikin puhelimessa, selitin hänelle asiaan ja hän pyysi kuvaan jaloista jonka lähetin hänelle saman tien, lupasi lähettää asiakaspalaute toimittajalle saman tien.
Odotin kiltisti, ja 04.01.2019 soitin taas kysyessään että milloin saapuvat, vastaus oli että tämä kyseinen myyjä ei ole enää heidän palveluksessa, ja oli vielä väittänyt että minä en olisi lähettänyt kuvat hänelle, ja näin olleen ei ollut tehty mitään asian eteen!!!!
Minua pyydettiin silloin paikan päälle jotta tämä tilaus nyt menisi oikein, tilaus lähti saman tien, samalla kerrottiin että sieltä tulee joku, joka tuo minulle jalat kotiin ja asentaa niitä!
Jäin taas odottamaan, ja soitin useita kertoja kysyessäni taas että milloin saapuvat, selitykset olivat taas sitä ja tätä jne
25.03.2019 otin yhteyttä Maskun kalustetalon asiakaspalvelun, ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut, ja tein vielä kirjallisen asiakaspalautteen. Meni taas joku aika kunnes kyseisen myymälän myymäläpäällikkö soitti minulle ja pahoitteli tilanne......hän oli nyt selvittänyt että toimittaja ei pystyy toimittamaan alun perin tilatut jalat, ja lähetti kuvan vaihtoehdoista.
Uusi tilaus tehty, maaliskuun lopussa.
26.04.2019 sain postista paketin saapumisilmoitus, ja käytyään siellä totesin että ne on ne jalat jotka olivat saapunet. Olin heti yhteydessä asiakaspalvelun kysyessäni taas että MITÄ MINUN NYT KUULU TEHDÄ? Pahoittelut ja pahoittelut ja Pahoittelut
Sanoin suoraan että se on heidän käsissä selvittä tämä soppa!
02.05.2019 on viimeinen noutopäivä postista, ja sen jälkeen lähtevät takaisin toimittajalle.
Nojatuoli ja rahi Maskun kalustetalosta, myöhästynyt ja väärä tuote
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077