01.09.2018 tilasin Maskun kalustetalosta uuden nojatuolin ja rahin. Silloinen myyjä oli erittäin palvelualtis ja kertoi kaikki vaihtoehdot mitä oli saatavilla, kangas sekä jalat. Tilaus lähti ja saman tien ja maksoin koko summan saman tien.
Jälkeenpäin on selvitetty että on tilattu oikeat jalat!
Soitin lokakuun lopussa koska mitään ei kuulunut, vastattiin etä on arvioitu toimitus päivämäärää. Meni muutama päivä ja kyseinen myyjä soitti minulle ja oli pahoillaan ja kertoi että tilaus oli jäänyt jonnekin eikä saapunut toimittajalle, mutta nyt pistetään tähän vauhtia!
Tuolit saapuivat postin kautta minulle marraskuun lopussa, kuittasin vastaanotetuksi ja avasin paketit ja totesin että tuoli ja rahi on ok, mutta väärän väriset jalat. Soitin saman tien Maskun kalustetalon, ja sama myyjä olikin puhelimessa, selitin hänelle asiaan ja hän pyysi kuvaan jaloista jonka lähetin hänelle saman tien, lupasi lähettää asiakaspalaute toimittajalle saman tien.
Odotin kiltisti, ja 04.01.2019 soitin taas kysyessään että milloin saapuvat, vastaus oli että tämä kyseinen myyjä ei ole enää heidän palveluksessa, ja oli vielä väittänyt että minä en olisi lähettänyt kuvat hänelle, ja näin olleen ei ollut tehty mitään asian eteen!!!!
Minua pyydettiin silloin paikan päälle jotta tämä tilaus nyt menisi oikein, tilaus lähti saman tien, samalla kerrottiin että sieltä tulee joku, joka tuo minulle jalat kotiin ja asentaa niitä!
Jäin taas odottamaan, ja soitin useita kertoja kysyessäni taas että milloin saapuvat, selitykset olivat taas sitä ja tätä jne
25.03.2019 otin yhteyttä Maskun kalustetalon asiakaspalvelun, ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut, ja tein vielä kirjallisen asiakaspalautteen. Meni taas joku aika kunnes kyseisen myymälän myymäläpäällikkö soitti minulle ja pahoitteli tilanne......hän oli nyt selvittänyt että toimittaja ei pystyy toimittamaan alun perin tilatut jalat, ja lähetti kuvan vaihtoehdoista.
Uusi tilaus tehty, maaliskuun lopussa.
26.04.2019 sain postista paketin saapumisilmoitus, ja käytyään siellä totesin että ne on ne jalat jotka olivat saapunet. Olin heti yhteydessä asiakaspalvelun kysyessäni taas että MITÄ MINUN NYT KUULU TEHDÄ? Pahoittelut ja pahoittelut ja Pahoittelut
Sanoin suoraan että se on heidän käsissä selvittä tämä soppa!
02.05.2019 on viimeinen noutopäivä postista, ja sen jälkeen lähtevät takaisin toimittajalle.
Nojatuoli ja rahi Maskun kalustetalosta, myöhästynyt ja väärä tuote
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412405Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211788
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001319
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036