Mitä voi itse tehdä, että jääkaappi pysyisi kuivana?
Jääkaapin pohjalle ilmestyy joka päivä vettä. Vesi valuu takaseinää pitkin, jossa on jokin ränni johon sitä kertyy ja siitä se menee kaapin pohjalle.
Olen ilmoittanut siitä vuokran antajalle, mutta korjausmies sanoo, että ei siinä ole vikaa.
Onkohan kaapissa liikaa ruokia? Se ei kyllä ole läheskään täysi.
Onko se normaalia, että sitä täytyy pyyhkiä joka päivä kuivaksi?
Jääkaappi aina märkä
6
2154
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta mikään. Vettä vaan tulee.
- Anonyymi
Kosteudenpoistoputki on mennyt tukkoon. Takaseinässä on syvennys, mihin vesi valuu ja sen pohjasta menee putki jääkaapin taakse mistä neste haihtuu itsestään. Rassaamalla putken auki, ei vettä enää kerry jääkaapin pohjalle.
- Anonyymi
Toinen syy voi olla että käyttäjä työntelee ruokanyssäkät kiinni takaseinään, silloin vesi valuu niiden kautta kaappiin. Mikään hyllyllä oleva tuokkonen ei saa koskettaa takaseinää.
- Anonyymi
"Mikään hyllyllä oleva tuokkonen ei saa koskettaa takaseinää."
No. nyt se selvisi. En olisi ikinä tuota hoksannut. Nytpä ei valu vettä kaapin pohjalle.
Kiitos.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista, että olet epähuomiossa käyttänyt jääkaappia vessana? Minkä väristä se vesi on?
- Anonyymi
Olisi sangen omituista käyttää jääkaappia vessana. Kuka sellaista tekisi?
Itse olen kyllä unenpöpperössä kussut hellalle. Aamulla ihmettelin, mitä on tuo kletainen neste...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849