Mitä voi itse tehdä, että jääkaappi pysyisi kuivana?
Jääkaapin pohjalle ilmestyy joka päivä vettä. Vesi valuu takaseinää pitkin, jossa on jokin ränni johon sitä kertyy ja siitä se menee kaapin pohjalle.
Olen ilmoittanut siitä vuokran antajalle, mutta korjausmies sanoo, että ei siinä ole vikaa.
Onkohan kaapissa liikaa ruokia? Se ei kyllä ole läheskään täysi.
Onko se normaalia, että sitä täytyy pyyhkiä joka päivä kuivaksi?
Jääkaappi aina märkä
6
2331
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta mikään. Vettä vaan tulee.
- Anonyymi
Kosteudenpoistoputki on mennyt tukkoon. Takaseinässä on syvennys, mihin vesi valuu ja sen pohjasta menee putki jääkaapin taakse mistä neste haihtuu itsestään. Rassaamalla putken auki, ei vettä enää kerry jääkaapin pohjalle.
- Anonyymi
Toinen syy voi olla että käyttäjä työntelee ruokanyssäkät kiinni takaseinään, silloin vesi valuu niiden kautta kaappiin. Mikään hyllyllä oleva tuokkonen ei saa koskettaa takaseinää.
- Anonyymi
"Mikään hyllyllä oleva tuokkonen ei saa koskettaa takaseinää."
No. nyt se selvisi. En olisi ikinä tuota hoksannut. Nytpä ei valu vettä kaapin pohjalle.
Kiitos.
- Anonyymi
Olisiko mahdollista, että olet epähuomiossa käyttänyt jääkaappia vessana? Minkä väristä se vesi on?
- Anonyymi
Olisi sangen omituista käyttää jääkaappia vessana. Kuka sellaista tekisi?
Itse olen kyllä unenpöpperössä kussut hellalle. Aamulla ihmettelin, mitä on tuo kletainen neste...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865