ASTEROIDI BENNU TUHOAA KOKO PATTAYAN.

Anonyymi

8

50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Kiitos linkistä sain aikaan voimakkaita naurun purkahduksia kun luin kirjoituksia jonka palstalla voimakkaasti vaikutat, tunnetusti pattayan palstalla viipyvät ei niin terveet kirjoittajat, tuolla palstalla on vielä sekopäisempää porukkaa, jos se nyt yleensä on mahdollista, katselin sitten muitakin palstoja millä vaikutat, oli siellä joku ufo hörhöjen palstakin, ottamatta kantaa asiaan sen enempää, muutakuin eräs erittäin tunnettu tiedemies totesi vuosia sitten, no missä ne kaikki sitten luuraavat.

• Ja aikaisin ajankohta kun tuo kyseisen asteroidin ja maan välinen törmäys voisi ensimmäisen kerran olla edes toereettisesti ajateltuna mahdollinen, eli että molempien kappaleiden kiertoradat saattaisivat kohdata on vuonna 2169 (eli 150vuoden päästä) ja siitä seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikajaksolle tuon törmäyksen mahdollisuudeksi on tällä hetkellä laskettu tuo 0.071%
      Eli ihan heti ei tarvitse pessimistisimmänkään Pattaya fanin tuota asiaa kyseiseltä kannalta ajatella...

• Anonyymi

Täytyypäs ajatella.
        Nazihan näitä juttujaan nimenomaan väsää ajateltavaksi.
        Pattaya-fanin ( onko yhdyssana ? ) laskettu todennäköisyysprosentti ( yhdyssana ) saada ilman rahaa, on täsmälleen 0.071 %.
        Nazin uskottavuuden voi tarkistaa palstoilta, Alanya, salaliittoteoria, ufot, rasismi, politiikka, sinkut ja laivamatkailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypäs ajatella.
        Nazihan näitä juttujaan nimenomaan väsää ajateltavaksi.
        Pattaya-fanin ( onko yhdyssana ? ) laskettu todennäköisyysprosentti ( yhdyssana ) saada ilman rahaa, on täsmälleen 0.071 %.
        Nazin uskottavuuden voi tarkistaa palstoilta, Alanya, salaliittoteoria, ufot, rasismi, politiikka, sinkut ja laivamatkailu.

Siinä sitä piisaa lerpalla taas puuhaa kun joutuu stalkkaamaan ihmisiä kymmenillä eri palstoilla laatien näistä sitten koosteita, kopioita, yhteenvetoja ja mielenterveys arvioita,
        Kehtaa vielä tunnustaakin olevansa mielipuolinen stalkkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä piisaa lerpalla taas puuhaa kun joutuu stalkkaamaan ihmisiä kymmenillä eri palstoilla laatien näistä sitten koosteita, kopioita, yhteenvetoja ja mielenterveys arvioita,
        Kehtaa vielä tunnustaakin olevansa mielipuolinen stalkkari.

Näyttää ottavan pattiin.
        Kaikki kunnia nazille......novelleja......puuhaa piisaa.

• Anonyymi

Tolla nazilla (ent 28x ?) on lämminhenkisiä juttuja Pattaysta.
      Palstan parhaasta päästä mun mielestä.

• Anonyymi

Lämminhenkisiä salaliittotarinoita ?
        No hulluillakin on oikeus mielipiteisiin.
        Esikuvia on hyvä olla aivottomilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe