Minulla on todella ihana ja hellä vaimo, Seksielämämmekin on mielestäni aika hyvää. Minä tosin matkustelen työssäni usein ja kerran sellaista matkalta palattuani yllätin vaimoni vuoteesta sisarensa kanssa. He eivät huomanneet minua, joten häivyin vähin äänin ja palasin vasta muutaman tunnin kuluttua. Sisaret istuivat keittiössä iloisina kahvitellen, eikä päälisin puolin mikään näyttänyt siitä mitä aikaisemmin oli tapahtunut. Makuuhuoneemmekin oli todella siistissä kunnossa, kuten koko talokin. Vaimoni sisar lähtikin pian miehensä luo ja minä jäin omani kanssa iltaa istumaan. Myöhään illalla, nautittuamme tuntijuomia, rakastelimme kuumasti ja siinä yhteydessä aloin kuiskimaan hänelle tyttöjen välisestä touhusta. Huomasin, että hän kävi heti huomattavasti kuumempana ja minä löin lisä 'pököä pesään'. Sitten vähän kerrallan kehuin, kuinka ihanaa se olisi nähdä hänet oisen naisen kanssa. Sanoin siin, että hänen sisarensakin on niin ihana ihminen, että hänen kanssaan voisi kuka tahansa nainen olla (ja mieskin). Silloin hän alkoi voihkimaan ja inisemään ja sai valtavan orgasmin. Raukeina vuoteella maatessamme jälkeenpäin kysyinkin häneltä, että taisin osua oikeaan kohtaan ja ehdotin heti, että hankkisimme toisen naisen hänelle kaveriksi vaikka saunailtaan... Koska hän ei asettunut vastahankaan, vei ajatustani ilta illan jälkeen pidemmälle ja sitten ehdotin suoraan, että eikös hän voisi vaikka kokeilla sisarensa kanssa ensin... Hän oli nimittäin kertonut, että olivat jo varhaisessa teini-iässä yhdessä kokeilleet kaikenlaista seksin alalta, joten arvelin ehdotukseni olevan turvallin, ilman, että hän siitä suuttuisi. Yllätyksekseni hän myöntyikin lähes heti. Sanoin itse pysyväni poissa kuvioista sen aikaa ja niin vaimoni ja hänen sisarensa yhteiset hetket alkoivat ja jatkuivat useasti vielä tänäänkin. Jälkeenpäin sain häneltä tarkat kuavukset kaikesta mitä hedän välillään oli tapahtunut. Kaikki tämä nosti seksielämäämme korkeuksiin, eikä vielä mitää ongelmaa ole ilmaantunut.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821137Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241095Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 110485
- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää40448- 19446
- 33405