Vamoni sisarensa kanssa

Anonyymi

Minulla on todella ihana ja hellä vaimo, Seksielämämmekin on mielestäni aika hyvää. Minä tosin matkustelen työssäni usein ja kerran sellaista matkalta palattuani yllätin vaimoni vuoteesta sisarensa kanssa. He eivät huomanneet minua, joten häivyin vähin äänin ja palasin vasta muutaman tunnin kuluttua. Sisaret istuivat keittiössä iloisina kahvitellen, eikä päälisin puolin mikään näyttänyt siitä mitä aikaisemmin oli tapahtunut. Makuuhuoneemmekin oli todella siistissä kunnossa, kuten koko talokin. Vaimoni sisar lähtikin pian miehensä luo ja minä jäin omani kanssa iltaa istumaan. Myöhään illalla, nautittuamme tuntijuomia, rakastelimme kuumasti ja siinä yhteydessä aloin kuiskimaan hänelle tyttöjen välisestä touhusta. Huomasin, että hän kävi heti huomattavasti kuumempana ja minä löin lisä 'pököä pesään'. Sitten vähän kerrallan kehuin, kuinka ihanaa se olisi nähdä hänet oisen naisen kanssa. Sanoin siin, että hänen sisarensakin on niin ihana ihminen, että hänen kanssaan voisi kuka tahansa nainen olla (ja mieskin). Silloin hän alkoi voihkimaan ja inisemään ja sai valtavan orgasmin. Raukeina vuoteella maatessamme jälkeenpäin kysyinkin häneltä, että taisin osua oikeaan kohtaan ja ehdotin heti, että hankkisimme toisen naisen hänelle kaveriksi vaikka saunailtaan... Koska hän ei asettunut vastahankaan, vei ajatustani ilta illan jälkeen pidemmälle ja sitten ehdotin suoraan, että eikös hän voisi vaikka kokeilla sisarensa kanssa ensin... Hän oli nimittäin kertonut, että olivat jo varhaisessa teini-iässä yhdessä kokeilleet kaikenlaista seksin alalta, joten arvelin ehdotukseni olevan turvallin, ilman, että hän siitä suuttuisi. Yllätyksekseni hän myöntyikin lähes heti. Sanoin itse pysyväni poissa kuvioista sen aikaa ja niin vaimoni ja hänen sisarensa yhteiset hetket alkoivat ja jatkuivat useasti vielä tänäänkin. Jälkeenpäin sain häneltä tarkat kuavukset kaikesta mitä hedän välillään oli tapahtunut. Kaikki tämä nosti seksielämäämme korkeuksiin, eikä vielä mitää ongelmaa ole ilmaantunut.

0

3855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        68
        3209
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2821
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2628
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2598
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2476
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2315
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        210
        1763
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1717
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        37
        1580
      10. Dear mies,

        Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
        Ikävä
        18
        1426
      Aihe