Minulla on todella ihana ja hellä vaimo, Seksielämämmekin on mielestäni aika hyvää. Minä tosin matkustelen työssäni usein ja kerran sellaista matkalta palattuani yllätin vaimoni vuoteesta sisarensa kanssa. He eivät huomanneet minua, joten häivyin vähin äänin ja palasin vasta muutaman tunnin kuluttua. Sisaret istuivat keittiössä iloisina kahvitellen, eikä päälisin puolin mikään näyttänyt siitä mitä aikaisemmin oli tapahtunut. Makuuhuoneemmekin oli todella siistissä kunnossa, kuten koko talokin. Vaimoni sisar lähtikin pian miehensä luo ja minä jäin omani kanssa iltaa istumaan. Myöhään illalla, nautittuamme tuntijuomia, rakastelimme kuumasti ja siinä yhteydessä aloin kuiskimaan hänelle tyttöjen välisestä touhusta. Huomasin, että hän kävi heti huomattavasti kuumempana ja minä löin lisä 'pököä pesään'. Sitten vähän kerrallan kehuin, kuinka ihanaa se olisi nähdä hänet oisen naisen kanssa. Sanoin siin, että hänen sisarensakin on niin ihana ihminen, että hänen kanssaan voisi kuka tahansa nainen olla (ja mieskin). Silloin hän alkoi voihkimaan ja inisemään ja sai valtavan orgasmin. Raukeina vuoteella maatessamme jälkeenpäin kysyinkin häneltä, että taisin osua oikeaan kohtaan ja ehdotin heti, että hankkisimme toisen naisen hänelle kaveriksi vaikka saunailtaan... Koska hän ei asettunut vastahankaan, vei ajatustani ilta illan jälkeen pidemmälle ja sitten ehdotin suoraan, että eikös hän voisi vaikka kokeilla sisarensa kanssa ensin... Hän oli nimittäin kertonut, että olivat jo varhaisessa teini-iässä yhdessä kokeilleet kaikenlaista seksin alalta, joten arvelin ehdotukseni olevan turvallin, ilman, että hän siitä suuttuisi. Yllätyksekseni hän myöntyikin lähes heti. Sanoin itse pysyväni poissa kuvioista sen aikaa ja niin vaimoni ja hänen sisarensa yhteiset hetket alkoivat ja jatkuivat useasti vielä tänäänkin. Jälkeenpäin sain häneltä tarkat kuavukset kaikesta mitä hedän välillään oli tapahtunut. Kaikki tämä nosti seksielämäämme korkeuksiin, eikä vielä mitää ongelmaa ole ilmaantunut.
Vamoni sisarensa kanssa
Anonyymi
0
4239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303807Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83089Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122622Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411828
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361089Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771081