Vamoni sisarensa kanssa

Anonyymi

Minulla on todella ihana ja hellä vaimo, Seksielämämmekin on mielestäni aika hyvää. Minä tosin matkustelen työssäni usein ja kerran sellaista matkalta palattuani yllätin vaimoni vuoteesta sisarensa kanssa. He eivät huomanneet minua, joten häivyin vähin äänin ja palasin vasta muutaman tunnin kuluttua. Sisaret istuivat keittiössä iloisina kahvitellen, eikä päälisin puolin mikään näyttänyt siitä mitä aikaisemmin oli tapahtunut. Makuuhuoneemmekin oli todella siistissä kunnossa, kuten koko talokin. Vaimoni sisar lähtikin pian miehensä luo ja minä jäin omani kanssa iltaa istumaan. Myöhään illalla, nautittuamme tuntijuomia, rakastelimme kuumasti ja siinä yhteydessä aloin kuiskimaan hänelle tyttöjen välisestä touhusta. Huomasin, että hän kävi heti huomattavasti kuumempana ja minä löin lisä 'pököä pesään'. Sitten vähän kerrallan kehuin, kuinka ihanaa se olisi nähdä hänet oisen naisen kanssa. Sanoin siin, että hänen sisarensakin on niin ihana ihminen, että hänen kanssaan voisi kuka tahansa nainen olla (ja mieskin). Silloin hän alkoi voihkimaan ja inisemään ja sai valtavan orgasmin. Raukeina vuoteella maatessamme jälkeenpäin kysyinkin häneltä, että taisin osua oikeaan kohtaan ja ehdotin heti, että hankkisimme toisen naisen hänelle kaveriksi vaikka saunailtaan... Koska hän ei asettunut vastahankaan, vei ajatustani ilta illan jälkeen pidemmälle ja sitten ehdotin suoraan, että eikös hän voisi vaikka kokeilla sisarensa kanssa ensin... Hän oli nimittäin kertonut, että olivat jo varhaisessa teini-iässä yhdessä kokeilleet kaikenlaista seksin alalta, joten arvelin ehdotukseni olevan turvallin, ilman, että hän siitä suuttuisi. Yllätyksekseni hän myöntyikin lähes heti. Sanoin itse pysyväni poissa kuvioista sen aikaa ja niin vaimoni ja hänen sisarensa yhteiset hetket alkoivat ja jatkuivat useasti vielä tänäänkin. Jälkeenpäin sain häneltä tarkat kuavukset kaikesta mitä hedän välillään oli tapahtunut. Kaikki tämä nosti seksielämäämme korkeuksiin, eikä vielä mitää ongelmaa ole ilmaantunut.

0

4174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
        Ikävä
        121
        6942
      2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
        Ikävä
        24
        3797
      3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
        Tuusniemi
        186
        2615
      4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
        Maailman menoa
        287
        2510
      5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
        Ikävä
        196
        2121
      6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
        Ikävä
        10
        1976
      7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        300
        1830
      8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
        80 plus
        135
        1421
      9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
        Ikävä
        72
        1336
      10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
        Tuusniemi
        27
        1315
      Aihe