Rumimmista rumin ja Kauneimmista kaunein

Anonyymi

Terve olen siis 16v poika, jonka ulkonäkö on geneettisesti ja myös muistakin syistä poikkeavan Ruma. Olen siis oikeasti poikkeavan näköinen muista pojista negatiivisella tavalla. Ja tässä tulee tälläinen mielenkiintoinen homma et yks tyttö joka on aivan jumalattoman kaunis, niin on tehny jotakin eleitä välillä, jotka minä itse vosin määritellä ihastumisen, tai kiinnostuksen merkiksi, jos näkisin esim. Tämän tytön tekevän samoin muille. Kyseinen tyttö on tosin aika sosiaalinen, eli voi olla osittain sitäkin mutta jotkut eleet on ollut sellaisia että pistää miettimään asioita.

Olen siis oikeasti ruma ja poikkeava tietyistä syistä ja jos nyt tämmöistä termiä voisi käyttää jostain, tai ylipäätään voisi käyttää niin määrittelisin itseni osittain ainakin ulkonällliseksi ihmissaastaksi.

Tämä tyttö taas on niin kaunis että ainakun tietää että tämä tyttö on jossain, niin tekee mieli katsoa tätä tyttöä silmiin nii paljo kuin mahdollista. Aluksi en pitänyt tyttöä edes mitenkään erityisen kauniina mutta nyt olen huomannut kuinka sokea olen ollut näkemään kauneutta. Asiaan saattaa toki vaikuttaa erittäin paljon se että on tullut tässä tunteita aika paljon tätä tyttöä kohtaan, joka voi vaikuttaa siihen, että miksi näen hänet niin täydellisenä.

No mutta kiitos tälle tytölle siitä kuinka hyvää elämästäni on tehnyt näillä pienillä eleillä, vaikka et tätä varmastikaan koskaan lue. Tekisi erittäin paljon mieli olla tämän tytön kanssa viettämssää iltaa ja tehdä hänelle kaikkea kivaa ja saada hänelle iloinen ja rakastettu tunne. Jos olisin paremman näköinen tai edes lähellä sinun tasoasi, niin kehtaisin varmaa näyttää tunteitani selvästi sinua kohtaan, saati tehdä eleitä, joilla saisin sinulle hyvän ja rakastetun olon. Rumana olo on aika keljua kun, ihastuu kauniiseen tyttöön, eikä kehtaa näyttää omia tuneitansa itsetunnon vuoksi.

Teillä tytöillä, johon on ruma poika ihastunut ja jotka omaavat erittäin huonon itsetunnon, on erittäin paljon valtaa.
Rakkaus toisia kohtaan on suurin voimavarani, vaikka en saa luultavasti koskaan täysin selvää merkkiä takaisin....

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee jutteleen sil tytöl, ei sitä tiiä vaikka se oiski kiinnostunu:))

• Olen törmännyt elämäni aikana lukuisiin aivan tavallisen näköisiin ihmisiin, jotka ovat pitäneet itseään aivan sysirumina.

Olen myös pitänyt itseäni joskus melko rumana, mutta minua on jopa sanottu komeaksi.

Joskus ihmisen omakuva vääristyy ja itseään tutkiskelee aivan liian kriittisesti.

Voihan se tietysti olla niin, että olet pinnallisten tai jopa tavallisten keskivertoihmisten mielestä ruma. Sen tytön mielestä et kuitenkaan välttämättä ole. Joillekin ulkonäöllä on parisuhteessa aivan minimaalinen merkitys.

Kauneus todellakin löytyy katsojan silmästä.

• Anonyymi

Viisaat tytöt ei etsi miesten ulkonäköä vaan muita geenejä. Usein näyttää mm. miehen haju olevan paljon merkittävämpi kuin ulkonäkö.

• Anonyymi

Ilmankos tytöt hymyilevät minulle aina kun viimeisimmästä kainaloiden ja nivusien pesukerrasta on päässyt venähtämään tavallista pitempi aika...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3600
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      161
      2658
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2042
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1709
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      44
      1484
    6. 116
      1421
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1330
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      232
      1262
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1224
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      84
      1207
    Aihe