Miten lemmikin saa töihin eri urille Sims 4-pelissä? Olkaa kilttejä ja auttakaa. Tarvitseekohan siihen jonkun muunkin lisäosan kun Sims 4...
Lemmikki töihin sims 4?!
2
258
Vastaukset
Mulla on sellainen mielikuva että lemmikeillä on ollut mahdollisuus työuriin Sims 2:ssa ja Sims 3:n konsoliversiossa (mutta ei Sims 3:n tietokoneversiossa). En tiedä tätä kirjoittaessani että olis varsinaisia työmahdollisuuksia lemmikeille Sims 4-pelissä, mutta voin tietenkin olla väärässä.
Sen mukaan mitä olen itse tähän mennessä pelannut Sims 4:n Kissat ja Koirat-lisärillä olen huomannut vain "metsästäjä"-luonteenpiirteen joillakin koirilla, eli ne voivat löytää ja kantaa kotiin mahdollisesti arvokkaita esineitä, mm. (hiomattomia) jalokiviä tai sen semmoisia.
Tosi pahoillani etten voi kertoa kuinka lemmikit saa töihin Sims 4-pelissä. Olisi minustakin kiva pelissä seurata kuinka kissat, koirat tai hamsterit yms. lähtisivät aamulla töihin ja palaisivat ylpeinä paksun tilipussin kanssa sieltä iltasella. Sims 2:ssa tuo mielestäni on mahdollista.
Ei mun mielestäni ole silti mahdotonta että joku olisi Sims 4:ään kehittänyt esimerkiksi modin, jonka asennettuaan pelaaja voisi laittaa lemmikit töihin. En vaan ole sattunut vielä moista näkemään.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Niin taitaa kyllä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3414298Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1402421Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411551
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421074- 261037
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein137992- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8907