Sähköisyyden poistaminen

Anonyymi

Pidän lekottelusohvalla pestävää suojakangasta. Nyt vaihdoin kalustukseen sopivaan keinokuituturkiskankaaseen. Vitsi kun hyvännäköinen. Pesin sen ja nyt huomaan että se älyttömän sähköinen. Noustessani siitä joka paikassa napsuu ja räiskyy, enemmän kuin pitkään aikaan missään muussa tilanteessa.
Käytän huuhteluainetta juhlapuserossa, jonka puen vain silloin tällöin. En halua käyttää huuhteluainetta sellaisessa paikassa, jonka kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Joo, myönnän että on omituiset periaatteet, mutta ne on, ja se on ihan oma tarinansa.
Tiedättekö jotain muuta tapaa millä voi poistaa kankaasta sähköisyyden kuin huuhteluaine?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin. Sekä nuo keinokuitukankaat että huuhteluaineet kuormittavat luontoa. En itse käytä.
      Luin jonkun artikkelin, jossa vauvan kosteuspyyhkeitä suositeltiin jos jonkinlaiseen käyttöön. Esim. sähköisyyden poistoon niin tekstiileistä kuin hiuksistakin.

    • Anonyymi

      Vautsi, luulisi olevan ekoa, luen kaupassa tuoteselosteen ennekuin ostan. Kiitos. On tietenkin vaihtoehto että siedän vaan sätkyilyn.

    • Jospa hankkisit aitoja turkisvuotia ja ompeluttaisit niistä alustan. :)

      • Lampaantaljoja poltetaan ja haudataan maahan salaa, kun aidot nahkat ja taljat ovat joidenkin tahojen mielestä elimiin kohdistunutta riistoa ja niitä ei saisi siksi käyttää. Itse hain kerran naapurista muutamalla kympillä ruskeita lyhytkarvaisia lampaantaljoja ja ovat sellaisenaan sohvalla talvisin. Aivan ihania. Siivouspäivänä tamppaan ja harjaan ne. Talvella pyörittelen hangessa ja keväällä tamppaan hyväksi ja harjaan ja laitan kesänajaksi kaappiin rulalle. Sopivat vanhaan talon sisustukseen ja hoitavat kolotuksia. Ovat olleet viisivuotta jo käytössä ja kuin uudet aina huolellisen harjauksen jälkeen.


    • Anonyymi

      Etikkaa huuhteluveteen.

    • Anonyymi

      En tiedä tehoisko siihen karvaan, mutta mä olen saanut vaatteista sähköisyyttä pois metallihenkarilla vetelemällä.....huuhteluaineita en käytä, joskus ihan tavallista etikkaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe