Android + Spotify

Mulla on Huawein tabletti ja LG:n luuri. Android siis molemmissa.
Mistä johtuu, että Spotify toimii niissä eri tavalla? Luurissa albumit pitää kuunnella aina randomilla (ei ole muuta vaihtoehtoa kuin satunnaissoitto), ja viimeistään muutaman biisin jälkeen artistikin vaihtuu, kun tas tabletissa saa kuunnella koko levyn.
Mikä tekee tuon eron? Nimenomaan kun kävelen, niin haluaisin kuunnella niitä levykokonaisuuksia. Juu, olen vähän vanhanaikainen.

Latautuuko tablettiin ja luuriin jotenkin erilainen versio Spotifysta?
Kokonaan eri oli vielä kun mun Lumiassani ei spotifyssa toiminut edes haku. Pystyin kuuntelemaan vain niitä, jotka olin tabletilla rekisteröityneenä kunnellut, plus sit mitä se randomilla laittoi.

Osaisko joku selittää?

11

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Android perustuu surullisenkuuluisaan linuxiin, joka on harrastelijoitten viritys. Ei voi odottaa toiminnallisuutta.

-näin se menee-

• Anonyymi

On tää silti moninverroin parempi kuin surullisenkuuluisa Lumia, joosa on surullisenkuuluisa Windows.

t: aloittaja

• Anonyymi

On erilainen ja Ubuntun asennetva on edelleen erilainen, Täysi valintavapaus.

• Anonyymi

En osaa noita valita. Pitääkö ottaa mitä annetaan?

Toi yks ku sano et Linuxiin pohjautuvat on paskoja, niin selittäiskö miks Lumiassa oli kaikkein huonoin. Siin on Windows.

- aloittaja -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa noita valita. Pitääkö ottaa mitä annetaan?

Toi yks ku sano et Linuxiin pohjautuvat on paskoja, niin selittäiskö miks Lumiassa oli kaikkein huonoin. Siin on Windows.

- aloittaja -

Pitää, käytänössä.
        Linuxiin pohjautuu parhaus, eli toimivuus. mutta nää on Spotify tekemiä sovelluksia ja Spotify ei ole kovin uskollinen sille että sovellukset olis toisintoja joka laitteele.
        Näytön kokokin tietysti vaikuttaa millaisen sovellusksen ne tekee,

Ja onko niillä Ubuntun serverit? Ja siksi hellii ubuntu käytäjiä joillakin ponus vapauksilla.

• Anonyymi

Luurissa on kyllä se iso vihreä satunnaistoistonappula, mutta toiston saa päälle kyllä myös biisiä tökkäämällä, ja silloin soittaa järjestyksessä. Katso myös kappalenäytöstä, että satunnaistoisto ei ole päällä, eli ne ristiin menevät nuolet siellä kappaleenvaihto- ja pause-näppäinten vieressä.

• Anonyymi

Näin se toimii tabletissa, muttei luurissa. Siinä ei pääse edes takaisin edelliseen kappaleeseen tai soittamaan kuultavaa biisiä alusta.

- aloittaja -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se toimii tabletissa, muttei luurissa. Siinä ei pääse edes takaisin edelliseen kappaleeseen tai soittamaan kuultavaa biisiä alusta.

- aloittaja -

Hmm, outoa, minun luurissa kyllä toimii noin. Ei se kyllä ole LG, mutta en olisi uskonut sen vaikuttavan, kun Androideja on kuitenkin molemmat. Oletko kuitenkin kokeillut vetää sitä näyttöä niin, että ne satunnaistoistonappulan alapuolella olevat biisit tulisi näkyviin?

Siinä ohjelmassa on kyllä sitten erilaisia näyttöjä, joista löytyy myös nuo edelliseen, seuraavaan tai alkuun siirtymiset, tosin aluksi tuntui vähän hankalalta löytää niitä ja tajuta, mitä mistäkin tökkäämällä tapahtuu.

• Anonyymi

Kyllä se voi olla erilainen eri laitteissa, tai siis onkin eri käyttöliittymä esim. puhelimessa, läppärissä ja TV:ssä, tablettia en ole kokeillut.

• Anonyymi

Luulis silti itse ohjelman sisältävän samat toiminnot.

Btw, saako puhelimeen ja tablettiin mitenkään AdBlockeria selaimeen (Fox tai Chrome, vai pitäiskö asentaa joku johon saa? Opera?)? Ärsyttää nimittäin myös Youtubemainokset (pöytäkoneellahan niistä pääsee helposti eroon).

- aloittaja -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis silti itse ohjelman sisältävän samat toiminnot.

Btw, saako puhelimeen ja tablettiin mitenkään AdBlockeria selaimeen (Fox tai Chrome, vai pitäiskö asentaa joku johon saa? Opera?)? Ärsyttää nimittäin myös Youtubemainokset (pöytäkoneellahan niistä pääsee helposti eroon).

- aloittaja -

Tökkää näytön alalaidassa näkyvää palkkia, jossa lukee toistettavan biisin nimi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      7604
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5708
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2763
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1533
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      260
      1155
    8. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      332
      1146
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1031
    Aihe