Olin matkalla yksin ja kuikuilin taxia Bangkokin kentän terminaalissa.
Viereeni tuli herrasmies laukkuineen joka kysyi että olenko menossa Pattikselle? Vastasin myöntävästi ja hän ehdotti kimppakyytiä.
Kuulosti järkevältä ja ahtauduimme pikku taxin takapenkille jonka jouset olivat täysin kuoleentuneet ja runkopalkit paukuttelivat persiiseen.
Höpöttelimme niitä näitä ja kaveri huomasi että meillä oli täysin samanlaiset kellot; Rolex Oyster Perpetual/ teräs/kulta samoilla tauluilla. Niitä kummastelimme ja arvuuttelimme kuinka todennäköistä on että kaksi suomalaista on samassa taxissa Thaimaassa menossa samaan kohteeseen samanlaiset kellot ranteessaan?
Tiedän että tämä uutinen saa nega- arvostelijani raivon valtaan, hyppimään seinille ja puremaan muniaan mutta se on tosi.
Puolimatkan krouvissa ostin pienen pullon rakastamaani Mekong- viskiä. Eihän se täytä viskin määritelmiä; ei tuoksu- eikä edes maistu hyvälle mutta se saa minut aina hyvälle tuulelle ja muistelemaan menneitä matkoja. Kaveri sanoi ettei nyt juo koska hänen pitää kohta ajaa prätkää.
Kertoi olevansa aviossa ja käyvänsä Pattiksella vain ja ainoastaan pelaamassa golfia.
Minä nyt siitä vitsailin ne tavalliset.
Kaveri pysäytteli taxia jo rantakadun alkupään tuntumaan. Siellä olivat häntä vastassa pari- kolme paikallista ja hänen tilaamansa iso prätkä.
Minä jatkoin matkaani kohti tepsuttelukadun alkupäätä jossa jalkauduin kotibaariini ja siellä tyttöset ottivat riemuiten vastaan tuhlailevaisen miekkosen. Soitin heti baarin kelloa ja veteraanit toki tietävät mitä se merkitsee.
Kirjoittelen tämän matkani jatkosta sitten myöhemmin.
Kiitän lämpimästi lukijoitani.
Taxilla kentältä Pattayalle.
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jep peruja edelliseltä matkalta, edelleenkin rantarolex kelloja on pattaylla saatavana, aluksi ihmettelin että pattyalla on varakasta jengiä kun on varaa myydä 30.000 mk kelloja sadalla markalla, mutta järkytys oli suuri kun todettiin että ne on kopiota, viellä uskomattomampi ajatus on se että kaksi herrasmiestä tapaa bangkokissa, ja ovat suomalaisia, kuten kerroin aikaisemmin eräästä vanhasta taxikuskista joka oli yli 70 vuotias, ihmetteli miten minun ikäisellä ukolla on varaa olla oloneuvoksena, no tasan eivät käy onnenlahjat, ukko piti harvoin edes lomaa, eikä koskaan ole tullut yhtään suomalaista häneen taksiinsa koskaan ennen, joskin taxi ei ollut lentokentällä vaan otimme sen vaimon kanssa lennosta taisi olla samut prakanissa ja vei meidät nanalle... jos oikein muistan voi olla että en muista olen ajanut paljon taxilla bangkokin alueella...
- Anonyymi
Sivistyksen tason voi mitata kohteen suomen kielen ymmärryksestään ja varsinkin hänen kirjoituksistaan.
Näiden puutteesta ei voida kuitenkaan vetää suoria johtopäätöksiä hänen älystään mutta sitä voidaan epäillä.- Anonyymi
Lerppaa vituttaa kun joillakin on elämä. Lerpan elämäntehtävä on tarkkailla niitä muiden elämiä netissä. Taas jälleen kerran lerppa puhuu "tasoista". Sivistyksestä ei lerpan kannata ihan kamalasti jutella, kun on jäänyt sellaisen nelivuotiaan tasolle henkisesti.
28x:n juttuja on mukava lukea, koska ne kertovat oikeasta elämästä, eikä niissä ole mitään satumopoiluja eikä saturavintolakonserneita, eikä satumiljoonajahteja, eikä satumiljonäärithaivaimoja.
- Anonyymi
Jaaha, itse satusetä Topelius asialla.
- Anonyymi
Nazi kirjoitti todellakin uskomattoman tarinan.
Taxilla Pattayalle? Uskooko tuota kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
- 70511
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468