Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa.
Suurin osa ihmisistä tosin niihin uskoo enkä heitä siitä toru.
Kirjoittelen joskus avauksia salaliittoteoria- palstalle josta tämän palstan rakkikoira käy niitä tänne postailemassa jostain syystä.
Voin siis oikein hyvin kirjoittaa Pattayalle kuulumattomiakin asioita koska ne kuitenkin tänne tuodaan.
Suurin puheenaihe netissä ovat tietenkin Kuu- käynnit. Minäkin niihin uskoin vuosikymmenet jota häpeän nyt syvästi:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo
Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
10
70
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään usko aivan kaikkea mitä rakkaat suoltaa, jonka johdosta rakkikoiraidiotismeja, mutta en enemmälti toru, joku niihin tosin uskoo koska pääosa idiootteja.
- Anonyymi
Täytyy olla hullu ja päästään vialla jos uskoo että Kuussa on käyty.
- Anonyymi
löytyy näitä " thaimaassa" asuvia suomi24 multimiljonäärejä. viettävät kaiken aikansa tällä palstalla.. toinen jopa omistaa ravintoloita, jahteja, moottoriradan, useita huviloita ympäri thaimaata, yhdessä jopa norsulla toimiva hissi.. moottoripyöriä, vesijettejä, joissa viritetyt porpelit, skoottereita.. kaikkea muuta, meitä lukijoita hauskuttavia asioita.. ai niin, lentotukialus unohtui...
- Anonyymi
Tämä miljonääri vaihtaa chiang maista phukettiin alle tunnissa.!! Hätäinen vesseli., nopea piipahtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä miljonääri vaihtaa chiang maista phukettiin alle tunnissa.!! Hätäinen vesseli., nopea piipahtelemaan.
Omalla hornetilla pääsee aika nopeasti.
- Anonyymi
Minä mitään mistään tiedä mutta tässä on 1960- luvun Nasan huipputeknologiaa:
https://www.youtube.com/watch?v=MMOb8HqkfAg- Anonyymi
Unohtu vielä että Nixon soitti kuuhun lankapuhelimella jossa oli semmoinen kierrejohto. Meilläkin oli sellainen.
Ihan vähän kehittynyt langaton teknologia oli silloin vaikkei sitä oltu vielä kai oikein keksittykään.
- Anonyymi
Nazille terkkuja. Olet näköjään kommentoinut minun aloittamaani ketjua salaliittoteoria- ketjussa "Maailman kallein valhe". Kommentoin siinä ketjussa myös nimimerkeillä "saakulkkari" ja "laihin maa".
Ukkimme oli aikoinaan vihainen kun lapsensa (minun isä, sedät ja tädit) katselivat telkkarista suoraa lähetystä. Ukki pisti telkkarin kiinni ja sanoi "Kaikkeen paskaan tekin uskotte, ei ne siellä ole".
Omissa tutkimuksissa olen tullut samaan lopputulokseen. Olen myös tutkinut Kennedyn tapausta varmaankin satoja tunteja ja tiedän aika tarkkaan mitkä kaikki tahot sen takana oli ja ketkä veti liipasimesta.
Olen Pattayan talviasukkeja.- Anonyymi
Ei helvetti, nyt noita alkaa sikiään lisää......Pattayalta.
- Anonyymi
Muistan vielä kun räkänenämme tv- kaupan näyteikkunan laseissa katselimme kuuhun laskeutumista ja huokailimme ihastuksesta.
Kaikki tuohon toki uskoivat paitsi naapurin Matti joka sanoi että kaikkea paskaa tekin uskotte. Matti oli muutenkin hieman oman tiensä kulkija.
Nyt maailman eliitti rakkikoirineen pyrkivät tekemään naurunalaisiksi kaikki ajattelevat ihmiset jotka epäilevät heidän valeitaan.
Floridasta ammutut raketit asettuvat kauniisti vaakatasoon ja ne jotka eivät räjähtele alustoilleen tai yläilmoissa putoavat kauniisti ns. Bermudan kolmioon.
Siitä on toki oma salaliittoteoriansa. Pitäisikö silminnäkijät vaientaa ja historiasta valehdella tältä osin?
Näin se homma etenee:
https://www.youtube.com/watch?v=WFZwI10HEsw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347232Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714428- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448