Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa.
Suurin osa ihmisistä tosin niihin uskoo enkä heitä siitä toru.

Kirjoittelen joskus avauksia salaliittoteoria- palstalle josta tämän palstan rakkikoira käy niitä tänne postailemassa jostain syystä.

Voin siis oikein hyvin kirjoittaa Pattayalle kuulumattomiakin asioita koska ne kuitenkin tänne tuodaan.
Suurin puheenaihe netissä ovat tietenkin Kuu- käynnit. Minäkin niihin uskoin vuosikymmenet jota häpeän nyt syvästi:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo

10

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minäkään usko aivan kaikkea mitä rakkaat suoltaa, jonka johdosta rakkikoiraidiotismeja, mutta en enemmälti toru, joku niihin tosin uskoo koska pääosa idiootteja.

• Anonyymi

Täytyy olla hullu ja päästään vialla jos uskoo että Kuussa on käyty.

• Anonyymi

löytyy näitä " thaimaassa" asuvia suomi24 multimiljonäärejä. viettävät kaiken aikansa tällä palstalla.. toinen jopa omistaa ravintoloita, jahteja, moottoriradan, useita huviloita ympäri thaimaata, yhdessä jopa norsulla toimiva hissi.. moottoripyöriä, vesijettejä, joissa viritetyt porpelit, skoottereita.. kaikkea muuta, meitä lukijoita hauskuttavia asioita.. ai niin, lentotukialus unohtui...

• Anonyymi

Tämä miljonääri vaihtaa chiang maista phukettiin alle tunnissa.!! Hätäinen vesseli., nopea piipahtelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä miljonääri vaihtaa chiang maista phukettiin alle tunnissa.!! Hätäinen vesseli., nopea piipahtelemaan.

Omalla hornetilla pääsee aika nopeasti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Unohtu vielä että Nixon soitti kuuhun lankapuhelimella jossa oli semmoinen kierrejohto. Meilläkin oli sellainen.
        Ihan vähän kehittynyt langaton teknologia oli silloin vaikkei sitä oltu vielä kai oikein keksittykään.

• Anonyymi

Nazille terkkuja. Olet näköjään kommentoinut minun aloittamaani ketjua salaliittoteoria- ketjussa "Maailman kallein valhe". Kommentoin siinä ketjussa myös nimimerkeillä "saakulkkari" ja "laihin maa".
      Ukkimme oli aikoinaan vihainen kun lapsensa (minun isä, sedät ja tädit) katselivat telkkarista suoraa lähetystä. Ukki pisti telkkarin kiinni ja sanoi "Kaikkeen paskaan tekin uskotte, ei ne siellä ole".
      Omissa tutkimuksissa olen tullut samaan lopputulokseen. Olen myös tutkinut Kennedyn tapausta varmaankin satoja tunteja ja tiedän aika tarkkaan mitkä kaikki tahot sen takana oli ja ketkä veti liipasimesta.

Olen Pattayan talviasukkeja.

• Anonyymi

Ei helvetti, nyt noita alkaa sikiään lisää......Pattayalta.

• Anonyymi

Muistan vielä kun räkänenämme tv- kaupan näyteikkunan laseissa katselimme kuuhun laskeutumista ja huokailimme ihastuksesta.

Kaikki tuohon toki uskoivat paitsi naapurin Matti joka sanoi että kaikkea paskaa tekin uskotte. Matti oli muutenkin hieman oman tiensä kulkija.

Nyt maailman eliitti rakkikoirineen pyrkivät tekemään naurunalaisiksi kaikki ajattelevat ihmiset jotka epäilevät heidän valeitaan.
        Floridasta ammutut raketit asettuvat kauniisti vaakatasoon ja ne jotka eivät räjähtele alustoilleen tai yläilmoissa putoavat kauniisti ns. Bermudan kolmioon.
        Siitä on toki oma salaliittoteoriansa. Pitäisikö silminnäkijät vaientaa ja historiasta valehdella tältä osin?

Näin se homma etenee:
        https://www.youtube.com/watch?v=WFZwI10HEsw

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7232
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4428
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1784
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe