Mutta totta....rakastin sua liikaa....
En tiedä, tuletko enää vastaan.... missään, vaikka kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria......ja asemia paljon......
Surullista
19
<50
Vastaukset 19
voivoivoivoiiiiii!
mikäli oot epävarman hänen tunteistaa, kehoitukseni on: ota kaivattuusi yhteyttä! epävarmuudessa ja luulossa jostakin, eläminen on vaikeeta, tiedän.
MUTTA sitten jos kaipaamasi henkilö ei tunne ihastuksen tunteita sua kohtaa, tässä kohtaan neuvoni on: jätä hänet rauhaan! kokemusta on.- Anonyymi
Kirjoitin, koska muistot valtaavat mieleni....en ehkä enää sen vuoksi että kohtaisin hänet uudestaan....tästä on jo kuitenkin niin kauan aikaa kun viimeksi tavattiin..... haikeana vain muistelen kun ajattelen tämän hetkistä elämäntilannettani.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin, koska muistot valtaavat mieleni....en ehkä enää sen vuoksi että kohtaisin hänet uudestaan....tästä on jo kuitenkin niin kauan aikaa kun viimeksi tavattiin..... haikeana vain muistelen kun ajattelen tämän hetkistä elämäntilannettani.....
Kaunista ja surullista. Millainen on elämäntilanteesi? Haluatko kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soronoo!
Suksi sinne rakkaus pakkaus helsinkiisi jo ja tuki turpasi tolta huomion ja säälin haulta
Ite olet soppas keittäny hortsu - Anonyymi
Hmmm.....oletko jollain tavalla katkera? Tuliko mieleesi että asun Tampereella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna nyt sille Vantaan s-hortsulle lisää sitä huomiota ja rakkauttasi kun tukutuku juna-asemilla nyt hikuttaa saadakseen Sääliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.....oletko jollain tavalla katkera? Tuliko mieleesi että asun Tampereella?
Juu p-mies Tampere hinkuttaa s-akkaa eri juna-asemilla ja vähän nai muita eukkoja samalla ja sit tulee pyytelen anteeks palstoille ja äässää mä vaan alkaa si leperteleen
Anonyymi kirjoitti:
Anna nyt sille Vantaan s-hortsulle lisää sitä huomiota ja rakkauttasi kun tukutuku juna-asemilla nyt hikuttaa saadakseen Sääliä
minäkään en ole nyt vähään aikaan hesaa, tamperetta tai vantaata nähnytkään! en edes luikaukselta =)
Nii, täällähän voi luulla mitä vaan, kenestä vaan, kirjoituksista haikeana kaivata, tai purkautua.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista ja surullista se olikin, vaikka se et ollut sinä......
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
minäkään en ole nyt vähään aikaan hesaa, tamperetta tai vantaata nähnytkään! en edes luikaukselta =)
Nii, täällähän voi luulla mitä vaan, kenestä vaan, kirjoituksista haikeana kaivata, tai purkautua.Pettäjän tiet, voi voi
Mikä siinä on että se sukupuolielin vie niin kovaa että sotkee suhteet ja haikeana jälestä päin harmittelee et nyt ei voi palata menneeseen kun nyt on elämäntilanne se et toisessa suhteessa ja kakaralin tehtynä
Tyhmästä sukuelimestä kärsii koko ruumis ! Anonyymi kirjoitti:
Pettäjän tiet, voi voi
Mikä siinä on että se sukupuolielin vie niin kovaa että sotkee suhteet ja haikeana jälestä päin harmittelee et nyt ei voi palata menneeseen kun nyt on elämäntilanne se et toisessa suhteessa ja kakaralin tehtynä
Tyhmästä sukuelimestä kärsii koko ruumis !Nii, mikä siinä lie, en osaa sanoa..
nykyään naisillakin se alapää, voi mennessään viedä vaikka mihin tilanteisiin... heh!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista ja surullista se olikin, vaikka se et ollut sinä......
Pystytkö itse vaikuttamaan nykyiseen tilanteesi mitenkään? Onko poispääsyä?
pystyn, kun elän yksin.
kuin oikein silmin katsoo, asioihin on yleensä jokin tartuntapinta ja ulospääsy,mikäli sen haluaa nähdä, joskus joutuu tekemään kipeitäkin ratkaisuja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä juurikaan, minulla on periaatteeni. Jos toinen lähtee, se on eri asia silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voiskaan?
Eukko on kiipelissä suhteessa jossa kakara tehtynä
Miehinen ylpeys ei myöskään taivu eukkoo ottaan enää kun eukko valitsi toisen ja nai sitä koko ajan
Ei tosta pääse pois enää
Loukkauksia jo liikaa sille kaivatulleenki pillun olen omistanut syntymästäni, enkä ole vaihtamassa, vaikka se nykyään niin halutessaan mahdollista oliskin.
ei kaikki naiset ole munahaukkoja,jotka munii toisten pesiin...
on totta, että naisillakin alapään himot saattavat viedä yli järjen, mutta uskalllan väittää, että miehillä se mulkku lähtee viemään viesta viivaa kohden useammin, eikä se aina ole sen naisen vika ketä se mies tahtoo meisselillään rassata. asioilla aina on, vähintään se 2 puolta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voiskaan?
Miehinen ylpeys ei myöskään taivu eukkoo ottaan enää kun eukko valitsi toisen ja nai sitä koko ajan
Ei tosta pääse pois enää
Loukkauksia jo liikaa sille kaivatulleenkiEn ole lapsellinen, kirjoitat jollekulle jolle vaan kuvittelet kirjoittavasi.......
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voiskaan?
Ei tosta pääse pois enää
Loukkauksia jo liikaa sille kaivatulleenkikyllä niistä tilanteista aina jotenkin pääsee... ei niihin kuole, ellei tosin joku osapuoli ajaudu tekemään henkirikosta... joskus niitäkin tilanteita, valitettavasti ihminen muuttuu mustasukkaisuudessaan ihmissudeksi, tiesittekö sitä. heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä juurikaan, minulla on periaatteeni. Jos toinen lähtee, se on eri asia silloin.
Ikävä kuulla. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja ison voimahalin! Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin. Saat elämäsi takaisin ja löydät hänet jota todella rakastat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479