Olen myymässä vaarini peruja olevia vanhoja 2 kpl sotilas pistooleja. Millaiset osat minulle pitää jäädä ostajan ostoluvasta?
Myymässä perintö asetta
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle jää myyjän kappale.
- Anonyymi
Millaiset osaatko? Ehkä piippu ja lipas!
- Anonyymi
Itse olen ottanut pelkän piipun
- Anonyymi
Voi pojat opetelkaa luetunymmätäminen. Kysymyshan oli:
"Millaiset osat minulle pitää jäädä ostajan ostoluvasta?"
Eli kysyttiin ostoluvan osista eikä sotilaspistoolin. Hauska voi olla, mutta ei ääliö. Ensimmäisessä vastauksessa oli sitä tavoittelemaanne huumoria, sillä on itsestään selvää, että myyjälle jää myyjän kappale. Mikä muukaan kappale hänelle voisi jäädä.
Tuosta myyjän kappaleesta kannattaa muuten ottaa kopio ja toimittaa se varmuuden vuoksi viranomaiselle. Jos ostaja ei jostain syystä rekisteröi asetta omiin nimiinsä, niin ei poliisi sitä juuri pysty valvomaan. Ainoa todistus aseen luovutuksesta on tällöin se "myyjän kappale".
- Anonyymi
https://www.poliisi.fi/luvat/ampuma-aseluvat/kuolinpesien_aseet
Jos et tiedä tarkkaan miten toimia, niin kysy poliisilta neuvoa, ettet tule rikkoneeksi lakia tietämättäsi.- Anonyymi
Koska olet yrittänyt soittaa poliisille? Ei ole ihan yksinkertainen juttu päästä läpi.
- Anonyymi
Onko sulla luvat niihin, jos ei niin älä tee mitään papereita. Valtesmanni voi tulla hakemaan ne valtiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783