Minkälaisia mahdollisia ongelmia odotettavissa, kun betonielementtikerrostalossa ikkunoiden ulkosaumaukset jättävät pienen raon niihin kulmiin, missä se sadesuojapelti alkaa. En tarkoita siis niitä kondenssipoisto aukkoja, vaan sitä peltiä mihin talvella kertyy lunta ja sitten keväällä sulaa. Isännöitsijä väitti, ettei pienestä reiästä niin paljoa kosteutta mene, mutta itse olin eri käsityksessä. Eikö se sulanut lumi/muu vesi mene tuollaisesta aukosta suoraan mineraalivillaan ja homehduta koko sandwich elementin?
Ikkunapeltien/saumausten vuodot
Anonyymi
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaja on helppo luokitella hörhöksi kun sana "home" mainittiin. Kuin jäitä polttelisi...
- Anonyymi
Vastaaja on helppo luokitella heikon työmoraalin omaavaksi rakennusalan toimijaksi, kun yrittää järjestelmällisesti vierittää heikon työnlaadun hedelmiä asukkaan mielikuvituksen tuotteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882