Hyvää Vappupäivää itsekullekin!

😊👓👜Minua vaivaa tänään huono omatunto kun en eilen totellut lääkärin määräystä. Omakannassa se näkyy ihan kirjallisenakin. Nimittäin nukkumismäärän lisäämiseksi minun pitäisi käydä nukkumaan jo klo 22. Huokaus! Kai sitä jotenkin täytyy yrittää kotiläksyt tehdä kun kontrolli on kolmen kuukauden päästä 😕 Joku sentään on kiinnostunut tekemisistäni vaikkakin vaan työn puolesta.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha ihminen olet.

    • Anonyymi

      Voi jeeesuus! Kyllä oikeasti jos väsyttää niin ihminen ei pysty taisteleen väsymystä vastaan. Koneisto sammuu teki mitä vain.


      Itsellä on aika fyysinen työ jossa on kovilla psyykkisesti ja fyysisesti samaan aikaan eli kuormittaa kumpaakin puolta yhtä kovalla voimalla. Arvaapa mikä väsymys on jo klo 20-20.30 työpäivän jälkeen?


      En pysty taisteleen väsymystä vastaan vaikka ajattelisin että "ei helvetti kukaan tän ikäinen kahdekselta illallla nukkuun mene."


      Nyt olen ollut vapailla ja silti työvuosi on ollut mulle niin rankka että eilenkin 21.30 alkoi nukuttaan niin että jäi se kauhuleffan katsomisen idea joka mulla oli mielessäni. Ihme sinällään sillä olin iltapäivällä nukkunut 3 tuntia päiväuniakin.


      Yö kyllä oli sitten katkonainen. Päiväunet häiritsi yöunen yhtämittaisuutta. Klo 23.30 heräsin jo ensimmäisen kerran ja klo 1,30 seuraavan kerranja sitten klo 4.30 jolloin mietin että en helvetissä nouse vielä ylös vaikka ihan virkeä olo jo on, mutta vapaata ja kerrankin saa nukkua niin nukun lisää vaikka nuijalla tajun itseltä pois pamauttaen. Noh. nukahdin vielä hetkeksi ja heräilin klo 7 ja päätin että no nyt mä jo hyväksyn heräämisen tähän päivään. Tunteja on jo tarpeeksi unta otettu. 9, 5 h on riittävä määrä mulle.

      Tänään ei helvetissä niitä päikkäreitä. Noi katkonaiset yöunet on perseestä. On niin väsynyt olo vaikka onkin nukkunut yli 9 h yöllä

      • Tuo on kyllä totta, että nukahtaa jos on oikein väsynyt. Jopa auton rattiin, mikä ei ole kiva kokemus. Täytyy tässä alkaa skarppaamaan nukkumisen kanssa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, että nukahtaa jos on oikein väsynyt. Jopa auton rattiin, mikä ei ole kiva kokemus. Täytyy tässä alkaa skarppaamaan nukkumisen kanssa.

        Mä en onneksi kulje autolla. Mutta olen bussin ja rekan alle kävellyt suoraan väsyneenä. Äkkijarrutukseen havahtunut että mitä häh?

        sellasta se on kun nukkuu kävellessään. Mutta mulla onkin nyt onneksi vapaat alkaneet niin saa nukkua ja ladata akkuja. Nytkin taas nukuttais mut en viitsi enää mennä lisää nukkuun.

        yritän hoitaa nyt kirjallisia tehtäviä tietokoneella pois alta vaikka tää saa nukahtamaan kun tuijottaa yhtä pistettä koko ajan


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, että nukahtaa jos on oikein väsynyt. Jopa auton rattiin, mikä ei ole kiva kokemus. Täytyy tässä alkaa skarppaamaan nukkumisen kanssa.

        Tosin mitä sitä voi olettaa jos klo 4 heräilee aamuvuoroon ja silmät ristissä kulkee sinne tai iltavuorosta kävelee kotio klo 20- 21 maissa. aivan kuolleena.


        työttömiä toisinaan silloin kävi kateeksi. sai herätä ja mennä unille koska huvitti eikä väsyneenä tarvinnut pakottaa itseään kestämään kaikkea paskaakin mitä töissä saatto vastaan tulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mitä sitä voi olettaa jos klo 4 heräilee aamuvuoroon ja silmät ristissä kulkee sinne tai iltavuorosta kävelee kotio klo 20- 21 maissa. aivan kuolleena.


        työttömiä toisinaan silloin kävi kateeksi. sai herätä ja mennä unille koska huvitti eikä väsyneenä tarvinnut pakottaa itseään kestämään kaikkea paskaakin mitä töissä saatto vastaan tulla

        Mulla oli töissä sellaisia varallaoloja, että herätettiin töihin monta kertaa yössä. Ei olisi kannatranut, kun en ole onnistunut vuosienkaan jälkeen nukkumaan heräilemättä kesken unien.

        Joskus kun valitin töissä väsymystä niin pomo lupasi hommata pehmustetut näppäimet siltä varalta että nukahdan koneen ääreen 😀


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla oli töissä sellaisia varallaoloja, että herätettiin töihin monta kertaa yössä. Ei olisi kannatranut, kun en ole onnistunut vuosienkaan jälkeen nukkumaan heräilemättä kesken unien.

        Joskus kun valitin töissä väsymystä niin pomo lupasi hommata pehmustetut näppäimet siltä varalta että nukahdan koneen ääreen 😀

        Minä en töissä nukahda koska käcelen, juoksen, kädet heiluu, suu käy ja usein nämä kaikki täytyy toimia samaan aikaan ja hyvin nopeasti niin että kykenet minuutissa hoitamaan kymmenia asiakkaita ja tekemään heille ruuat, tiskamaan, juokseen pöytiin ja sen jälkeen pahoittelemana seuraavalle että joutui odottelemaan ja hoitaa hänet nopeasti sekunneissa niin ettei kiire ja sinun väsymys ja vaikkapa kiireestå johtuva hermojen kiristys näy sinussa mitenkään.

        sitten juokset takasin pöytiin tiksejä hakemaan josta juokset hirveää vauhtia lykkiin tiskiä koneeseen jottei kupit ja lautaset lopu kesken. kunnes salissa joku huutaa. HAARUKAT JA VEITSET ON LOPPU.


        Kiroat että saatanan saatana. niitähän on tuhansia. Syökä joku niitä! samaan aikaan kassalla väkeä taas ja suhaat hirveää vauhtia veitset ja haarukat tiskiin ja kipaten koko korin sinne kerralla ja sitten juokset kassalle jossa asiakas naputtaa että "mikä on kun tääällä pitää seistä eikäö kukana palvele maksavaa asiakasta"


        vedät tekohymyn naamalle ja olet kuin et tuntisi mitään tunteita eikä väsymys paina. Kun asiakas on saanut haluamansa ja saanut motkottaa ja avautua hetken ja poistuu suhteellisen tyytyväisenä hoidat vielä 20 muuta asiakasta huutaa toisaalla joku kiukkuisena :" missä täällä on haarukoita ja veitsiä"

        juokset koneelle ja vedät sieltä puhtaat aterimet pois ja juokset saliin viemään niitä jonka jälkeen keräät nopeasti pöydistä tiskejä pois ja vedät koneeseen niitä ja sitten juokset taas kassalle jossa kuulet taas että mikä on kun pitää odottaa. saatanan laiskoja asiakaspalvelijoita...

        mietit itseksesi että ihanaa kun pomo säästää palkoissa ja yksi työntekijä vuorossa ja hoitaa kaiken kiireaikaan päivästäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en töissä nukahda koska käcelen, juoksen, kädet heiluu, suu käy ja usein nämä kaikki täytyy toimia samaan aikaan ja hyvin nopeasti niin että kykenet minuutissa hoitamaan kymmenia asiakkaita ja tekemään heille ruuat, tiskamaan, juokseen pöytiin ja sen jälkeen pahoittelemana seuraavalle että joutui odottelemaan ja hoitaa hänet nopeasti sekunneissa niin ettei kiire ja sinun väsymys ja vaikkapa kiireestå johtuva hermojen kiristys näy sinussa mitenkään.

        sitten juokset takasin pöytiin tiksejä hakemaan josta juokset hirveää vauhtia lykkiin tiskiä koneeseen jottei kupit ja lautaset lopu kesken. kunnes salissa joku huutaa. HAARUKAT JA VEITSET ON LOPPU.


        Kiroat että saatanan saatana. niitähän on tuhansia. Syökä joku niitä! samaan aikaan kassalla väkeä taas ja suhaat hirveää vauhtia veitset ja haarukat tiskiin ja kipaten koko korin sinne kerralla ja sitten juokset kassalle jossa asiakas naputtaa että "mikä on kun tääällä pitää seistä eikäö kukana palvele maksavaa asiakasta"


        vedät tekohymyn naamalle ja olet kuin et tuntisi mitään tunteita eikä väsymys paina. Kun asiakas on saanut haluamansa ja saanut motkottaa ja avautua hetken ja poistuu suhteellisen tyytyväisenä hoidat vielä 20 muuta asiakasta huutaa toisaalla joku kiukkuisena :" missä täällä on haarukoita ja veitsiä"

        juokset koneelle ja vedät sieltä puhtaat aterimet pois ja juokset saliin viemään niitä jonka jälkeen keräät nopeasti pöydistä tiskejä pois ja vedät koneeseen niitä ja sitten juokset taas kassalle jossa kuulet taas että mikä on kun pitää odottaa. saatanan laiskoja asiakaspalvelijoita...

        mietit itseksesi että ihanaa kun pomo säästää palkoissa ja yksi työntekijä vuorossa ja hoitaa kaiken kiireaikaan päivästäkin.

        Kuulostaapa kauhean kiireiseltä tuo sinun työsi. Mulla oli viikon varallaolo sellainen, että päivällä tehtiin normaalit duunit ja yöllä heräteltiin. Sitten taas valvoneen yön jälkeen takaisin päiväksi töihin. Loppuviikosta oli aika vaikeeta jo istua koneen ääressä kirjaimia tuijottamassa. Ne kun olivat vielä hiljaa siinä ruudulla, että ääntä ja valitusta ei kuulunut.


    • Anonyymi

      Mene nyt sitten illa nukkumaan kello 21:00 !

      • Uijui kun telkkarin leffat alkaa klo 21. Miten sitä malttaa sulkea telkkarin moneen kertaan nähdyiltä uusinnoilta! Pitäs vissiin iltapuuhissa siirtyä kirjaston kirjoihin 📖📕


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe