Voi ei... Kävin Espanjassa joku aika sitten, ja tutustuin siellä vanhempaan mieheen... Itse olen 17 ja mies 26. Hän oli aivan ihana ja todella ystävällinen. Tanssin hänen kanssaan ja vietin mahtavia iltoja. Kasvotusten näytti todella kiinnostuneelta ja kyseli paljon asioita. Kun oli aika lähteä, hali oli pitkä ja lämpöä täynnä... Ainakin minun osaltani. Sovimme että voimme viestitellä toisillemme ja tulisimme vielä näkemään joku päivä mahdollisesti. Nyt kummiskin hän ei ole viesteillä oma-aloitteinen vaan se olen minä joka viestiä laittaa. Kyllä hän vastaa ystävällisesti yms. Taisin olla vaan hyvää juttu seuraa hänelle. Niin minäkin toivoisin, mutta ihastun helposti.. Ja no nyt olen tainnut ihastua häneen. Ikävä on todella kova. Mitä tehdä?
Lomaromanssi?
Anonyymi
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Sanot asiasta hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812406- 1831984
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1181439
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751169Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771123Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080