Itellä tavoite aina ollut tietotekniikan opiskelu, koska en tiedä mitä muutakaan tekisin lol.
Nyt ysillä matikan numerot ollut 8-10, valtakunnallisesta 8 (en osannut murtolukuja mutta kertasin ne sen jälkeen :D).
Pitäisikö siis kesällä tehdä jotakin harjoituksia että pärjään pitkässä? Vaikeinta tietysti soveltavat.
En siis sano että olen mikään huono matikassa, mutta kun luin valtakunnalliseen tunteja ja sain kasin, ja kaveri joka ei lue sai 9 1/2 on aika hajottavaa..
Miten valmistautua lukion matikkaan?
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Vietä nyt vaan kesäloma rauhassa. Lukiossa sitten varaat kunnolla aikaa siihen pitkään matematiikkaan, tee tehtäviä säännöllisesti joka päivä niin saat rautaisen laskurutiinin. Itse käytin koko lukioajan päivittäin noin 2 tuntia matematiikan laskuihin, tuloksena oli laudatur täysillä pisteillä ja teknologiateollisuuden 1000 euron stipendi. Siitä oli hyvä ponnistaa yliopistoon.
- Anonyymi
Hankit tietysti etukäteen lukion pitkän matematiikan meteriaalit ja opiskelet etupainotteisesti matskuja lukemalla ja harjoittelemalla. Kovaa addiktiota ja hieman hullun kiiltoa silmissä se tietysti vaatii. Parhaat lukevat/opiskelevat huomattavasti yli lukiotason vaatimusten. Itseänsä ei ehken kannata liikaa vertailla muihin. Omalla baanalla ja omilla tavoitteilla ja parasta tehden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532484Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖352264Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle261995Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt891810Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3081630- 1501456
Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle251391- 711246
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231058Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111043