Me Vihreät vastustamme ehdottomasti ilmaston kylmenemistä juuri nyt kun laidunjuopottelu on päässyt kunnolla käyntiin. Tulemme vaatimaan hallitusneuvotteluissa lämmitettyjä nurmikoita Vapusta eteenpäin. Tällä menolla jääkarhut siirtyvät Välimerelle kun pohjoisessa ei ole sulaa vettä.
Kaikki jäätyy kohta
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä mitään hätää kun saunan lempeässä lämmössä kasvaa vihreää kultaa.. Vaikka sataisi pieniä akkoja taivaalta
- Anonyymi
Alkaako jo vilu kapajamaan siellä fillareitten selässä, lisää vaan tällaisia ilmoja.
- Anonyymi
Kuka ajaa fillarilla tällä kelillä??
Kyllä se on tuo taksi 🚖 mukava peli vie sinne minne käsketään.
- Anonyymi
Kuka ylipäätään tällaisella säällä ulos menee ai niin ne joiden käytävä töissä, ihan unohdin!
- Anonyymi
Minulla on verhot kiinni siksi kun olen kerrostalokyttääjä, jos näkisit ikkunani niin keittiön ikkunan verhon raosta pilkistää videokameran linssi ja ahkerasti taittuu olkkarinkin verhot, mikään ei ole jännittävämpää kun kytätä lämpimästä kämpästä verhojen raosta mitä ulkona tapahtuu. Pidän tarkkaa päiväkirjaa, kettiön pöydällä on ruutuvihko ja kynä, olkkarin ikkunalaudalla on omansa ruutuvihko ja makkarissa myös eli sen mitä näen mistäkin ikkunasta, kirjaan sen omaansa ruutuvihkoon, lisäksi minulla on kaksi videokameraa ja kaksi äänentallenninta, toinen on siksi jos näen jonkun tapahtuman mitä en voi kuvata niin selostam sen muistiin ja toinen äänentallennin on kiinni laitteessa jolla voin salakuunnella tuuletusikkunasta ihmisten juttuja, ei maksanut kuin muutaman kympin salakuuntelulaite, kuuluu hyvin naapuritalon asukkaiden kovaääninen juttelu jos ikkuna auki tai parvekkeella juttelevat.
- Anonyymi
Huomaa koska on sama ruikuttaja valittamassa kun ei yhdyssanat onnistu millään.
- Anonyymi
Sulla ressukalla on vaikeuksia lukea toisten viestejä jos pilkkukin puutuu, olisit opetellut lukemaan ja jos on vähän älliä niin ei hoksaa mitä viestissä kerrotaan jos yksikin kirjain puuttuu.
- Anonyymi
Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntijan tunnustus
- Anonyymi
Sivistys näkyy teksteissä ja oikeinkirjoituksessa. Sivistyksen puute johtuu koulutuksen puutteesta. Koulutuksen puute pääsääntöisesti varallisuuden puutteesta.
- Anonyymi
Kiva että osui. Osumat opettaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669