Taxilla Pattayalle jatkoa.......

Kaveri siis jäi prätkineen rantakadun päähän ja minä pysäytin taxin kävelykadun alkupäähän, siihen risteykseen. Siinä on pienien baarien muodostama rypäs. Tuttu paikka jossa aina olen istuskellut muutamia hetkiä rantapäivieni päätteeksi.
Usein olen ottanut sieltä likkasen illan seuraksi töllöä katselemaan.

Nytkin tutut tytöt ottivat minut iloiten vastaan ja mamma tuli halaamaan. Soitin kattoparrussa roikkuvaa kelloa ja konkarit toki tietävät mitä se merkitsee. Kiljuntaa, hyörintää, lisää halauksia ja pienten paperilappusten tunkemista puumukiin.

Kerroin mammalle ettei minulla ole varattua asumista ja tämä laittoi 2 tyttöä sellaista tiedustelemaan.
Jonkin ajan päästä tulivat kertomaan että huone äijälle oli löytynyt. Tytöt ottivat kantamukseni pykälään ja niin lähdimme tepsuttelemaan. Ei tullut mieleenikään auttaa kantamisessa josta minua toki voidaan aiheellisesti torua.

"Pyhän puun" jälkeen ilmestyi rannan puoleinen puurötiskö jonka alakerrassa oli taidemaalarien työpaja ja yläkerrassa muutamia vuokrattavia huoneita. Olinhan tuosta toki kymmeniä kertoja ohi kulkenut mutta en tiennyt sen olevan majatalo. Kadun toisella puolella oli pieni koppi joka toimitti respan virkaa. Vuokrasivat siitä myös mopoja ja myivät heinää.
Saimme avaimen ja kehotuksen käydä tarkastamassa huone. Vuokra oli muistaakseni 200 bahtia/yö, sis. päivittäisen siivouksen.

Huoneessa oli sänky, pöytä ja tuoli, jääkaappi, töllö, vaatekaappi ja wc- suihkuineen sekä ikkuna merelle päin. Varsin kelpo asumus. Toinen tytöistä jäi auttelemaan alkumajoitustani.
Jo kohta vakuutuin hänen hienosta kielitaidostaan.

Useasti tuli mieleeni että vaihdan hieman laadukkaampaan majoitukseen mutta ajatus muutosta hienolta pelipaikalta ei sittenkään ollut vaihtoehto vaan joka ilta maksoin taasen sen 200 bahtia.
Näin meni se 3:n viikon loma.

Mieleeni on jäänyt huoneen hiljaisuus. Katumelu ei kantautunut meren puolelle vaan aaltojen laiskahko lätke tuuditti aina onnellisen matkailijan unten maille.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nazilla on kivat jutut eikä nyt ainaskaan leveile yhtään.
      Puurötiskömajoitus ei ole miljonäärin elämää.

• Anonyymi

hah hah, onhan siinä taas vihaajille aihetta tie mihin.

• Anonyymi

hienoa että reppanat voivat vaihtaa naiskokemuksiaan, maksullisista toki, muita ei olekaan, koskaan ollut.

• Anonyymi

hienoa että tosi reppana voi salaa 24/7 lukea toisten kokemuksia ja itsetyydyttää itseään.

ps. onkos paljonkin ilmanpaineita pidellyt siellä sian maissa... eiku hui haissa?

• Anonyymi

Lento kapteeni lerppa, Suomesta kommentoi kateellisena jälleen asioita, joita haluaisi tehdä, mutta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hienoa että tosi reppana voi salaa 24/7 lukea toisten kokemuksia ja itsetyydyttää itseään.

ps. onkos paljonkin ilmanpaineita pidellyt siellä sian maissa... eiku hui haissa?

jep asiantuntija kun asian kertoo pakko se on uskoa, sinulla epäilemättä on kokemusta asiasta...

• Anonyymi

Nazin leppoisat tarinat ovat mukavaa luettavaa.
      Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Hyi hemmetti. Peuhaat siellä yhdessä muslimien ja tummaihoisten kanssa samoja tyttöjä. Eikö yökötä?

• Anonyymi

huomenta sensukka. mieti tuota peuhaamista.... mieti.... mieti.... ja peuhaa sitten itsesi kanssa siellä sinun chiangmaissasi.

senssun ainoa huvitus 24/7 on vilkas mielikuvitus.

• Anonyymi

nazi on niitä muutamia harvoja täysijärkisiä täällä sanon minä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1720
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      292
      1319
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      905
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe