Pissiliisilikka Pattiksella.

Aihe on tosin hieman arka ja sormeni hieman näppiksellä väpäjävät tätä kertoessani.
Uskon että usea toimelias poikamies on kuitenkin vastaavaan tapaukseen törmännyt.

Otin normitytön baarista normihintaan eli 1000 300 bahtia. Söimme normi- illallisen ja siirryimme viettämään normi- iltaa huoneeseeni. Sen jälkeen mikään ei ollutkaan enää normia.
Tyttö oli kuin pirun riivaama, kävi päälleni kuin peto ja raiskasi minut.
Sai orkkuja ja kusi päälleni. Nauroi vielä hävyttömästi.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla oli kerran sängyssä nainen joka kusi alleen kun sitä höyläsin. Sanoi ettei sille mitään voinut.
      Tuli toinenkin kerta ja sama juttu. Kiva nainen mutta kolmatta kertaa ei tullut.

• Anonyymi

Sitten heräsin, pyyhin vehkeeni Marimekon verhoihin, otin löylykauhan takapuolesta ja lähdin aamun terapiaryhmään. Unestani riitti jutunjuurta useammaksi kerraksi.

• Anonyymi

hienoa että reppanat voivat vaihtaa naiskokemuksiaan, maksullisista toki, muita ei olekaan, koskaan ollut.

• Anonyymi

Mitens sulla??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitens sulla??

kiitos kysymästä hyvin yksi ex jonka kanssa väleissä, nykyään naimisssa 60 vuodesta 40 naimisissa, mitens sulla... EI yhtään maksettua suhdetta koskaan, en harrasta niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos kysymästä hyvin yksi ex jonka kanssa väleissä, nykyään naimisssa 60 vuodesta 40 naimisissa, mitens sulla... EI yhtään maksettua suhdetta koskaan, en harrasta niitä.

Puheesi Numball menee ristiin aiempien puheiden kanssa. Kerroit "aikoinaan" käyneesi baareissa naisia hakemassa ja kerroit myös että olet käynyt Thaimaan kaikkien kaupunkien kaikissa gogo baareissa. Lisäksi olet kertonut jotta Pattayalle ei mennä muusta syystä kuin panemaan ja kerrot itse käyneesi siellä kymmeniä kertoja. Koska siellä ei tehdä muuta kuin pannaan, niin silloin sinäkin olet siellä vain paneskellut.
        Tuo sinun ikäsi heittelee jatkuvasti. Välillä olit jo 77, sitten täytit tasavuosia kaksi vuotta sitten, viime syksynä olit 58 ja nyt 60 vuotias. Olit myös vaimosi kanssa ollut naimisissa 18 vuotta peräti kolmen vuoden ajan. Avioliittovuodet eivät karttuneet kolmessa vuodessa laisinkaan.

Totuus on että olet sairaseläkeläinen jonka muija lähti aikoja sitten. Kenties aikoinaan olitte sen 18 vuotta yhdessä. Exäsi uusi mieskö siellä Pattayalla ramppaa josta syystä viljelet tuota katkeraa Pattayan vastaista agendaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheesi Numball menee ristiin aiempien puheiden kanssa. Kerroit "aikoinaan" käyneesi baareissa naisia hakemassa ja kerroit myös että olet käynyt Thaimaan kaikkien kaupunkien kaikissa gogo baareissa. Lisäksi olet kertonut jotta Pattayalle ei mennä muusta syystä kuin panemaan ja kerrot itse käyneesi siellä kymmeniä kertoja. Koska siellä ei tehdä muuta kuin pannaan, niin silloin sinäkin olet siellä vain paneskellut.
        Tuo sinun ikäsi heittelee jatkuvasti. Välillä olit jo 77, sitten täytit tasavuosia kaksi vuotta sitten, viime syksynä olit 58 ja nyt 60 vuotias. Olit myös vaimosi kanssa ollut naimisissa 18 vuotta peräti kolmen vuoden ajan. Avioliittovuodet eivät karttuneet kolmessa vuodessa laisinkaan.

Totuus on että olet sairaseläkeläinen jonka muija lähti aikoja sitten. Kenties aikoinaan olitte sen 18 vuotta yhdessä. Exäsi uusi mieskö siellä Pattayalla ramppaa josta syystä viljelet tuota katkeraa Pattayan vastaista agendaasi?

Petteri taaskin sinä kerrot, mitä minä olen kirjoittanut, sekopää... Itseksesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri taaskin sinä kerrot, mitä minä olen kirjoittanut, sekopää... Itseksesi...

Nimeni ei ole Petteri. Kaikki sekavat horinasi löytyy palstan sivuhistoriasta.
        Pääsitkö ikinä työelämään vai sekositko jo ennen sitä tuohon kuntoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimeni ei ole Petteri. Kaikki sekavat horinasi löytyy palstan sivuhistoriasta.
        Pääsitkö ikinä työelämään vai sekositko jo ennen sitä tuohon kuntoon?

Petteri kyllä se on sinun nimesi, en vaan viitsi aina kirjoittaa eteen resua... sitten en muuta kuin lukemaan mitä olen kirjoittanut, minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sinä olet kirjoittanut, koskaan, tuskin mitään kirjoittamiasi matkailukertomuksia löytyy, muuten milloin päättelit että on aika totuustarkkailun resupetteri, ennen vai jälkeen ongelmiesi.

• Anonyymi

Kaveri oli lainannut minulta salaa pumpattavaa Barbaraani. Palauttaessaan Barbaran hän vielä kehui kuinka hyvät panot oli. Tästä suuttuneena laskin Barbarasta ilmat pihalle ja heitin moisen naikkosen roskiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe