Intian viisumista

Anonyymi

Olen tuhertanut tässä jo useita päiviä tuota Intian e-viisumia. Vastatkaa yksinkertaiseen kysymykseeni: Mikä on "e-visa Application Form" Lomalke ilmestyy ennen viisumin maksamista ja siihen pitäisi, kai liimata, siis fyysisesti, valokuva ja allekirjoituksiakin tarvitaan. Minne sitä tarvitaan ja mitä hemmettiä? Tämänhän piti olla täytettävissä netissä?

Mummo
Ensimmäistä ja viimeistä kertaa Intiaan!

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

E-visa application form täytetään kokonaan verkossa. Valokuva sekä passin tietosivu täytyy skannata kopioksi pdf tiedostoksi. Jos tähän mennessä edellinen kuulostaa heprealta? Suosittelen hakemaan viisumin lähetystöstä. Siinä hakemus täytetään verkossa, tulostetaan--liitetään kuva ja käydään lähetystössä taikka postitetaan lähetystöön.

• Anonyymi

Lämmin kiitos vastauksestasi.
        Siis viisumi on haettu ja nyt jopa hyväksyttykin, muutta silloin hakuvaiheessa ilmestyi virallisentuntuinen sivu, johon olisi pitänyt oikein liimalla liimata paperimuotoinen vastaavanlainen valokuva mikä oli jo lappusessa vasemmalla digitaalisena. Koko bumaska olisi pitänyt vielä allekirjoittaa fyysisesti. Sen otsake oli siis tämä "e-visa Application Form". Mietin vain pitääkö tämä lappunen täyttää ja ottaa mukaan viisumin lisäksi tai jotain...?

Sama mummo

• Anonyymi

Moikka. Jos nyt siis viisumihakemus on hyväksytty ja myönnetty. Mene sivustolle takaisin ja kohtaan check visa status. Kirjaudutaan passinnumerolla sekä hakemuksen numerolla. Sieltä löytyy varsinainen eviisumi. Klikkaa print visa. Siinä on kuvasi yläkulmassa sekä kaikkimuut tiedot. sekä sininen vesimeimaa muistuttava ympyrä. Tämä kyseinen kaavake on se jota lentoyhtiökin kyselee ennen koneeseen pääsyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe