Fedora 29 on päivitettävissä Fedora 30

Anonyymi

Nyt sitä saa: Fedora 30
Fedora 30 is available now.
fedoramagazine.org/upgrading-fedora-29-to-fedora-30/

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sudo dnf update, latasi ja asensin gigan verran päivityksiä betasta, kaita tämä päivittyi viralliseen verioon.

• Anonyymi

Järjestelmäsi ei päivittynyt Fedora29 versiosta Fedora30:ksi ko. komennolla. Käytössäsi on yhä Fedora29. Jos et ole päivittänyt tuota Fedora29 -versiota, on päivityksiä jo puolen vuoden ajalta melkoisesti.
        Ohjeet Fedora-jakelun versiopäivittämiseksi lienee jo tarjottu aiemmissa viesteissä.
        Nimim. Fedora-käyttäjä

• Anonyymi

Jos jo aiemmin olet päivittänyt Fedora29:n Fedora30 Beta versioksi tai asentanut Fedora30 Beta -version, on se toki päivittynyt viralliseksi Fedora30 -versioksi.
        Kannattaa vain huolehtia siitä, onko enää tarvetta käyttää jakelun -testing -ohjelmalähteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jo aiemmin olet päivittänyt Fedora29:n Fedora30 Beta versioksi tai asentanut Fedora30 Beta -version, on se toki päivittynyt viralliseksi Fedora30 -versioksi.
        Kannattaa vain huolehtia siitä, onko enää tarvetta käyttää jakelun -testing -ohjelmalähteitä.

Kyllä, nimen omaan Fedora 29 -> Beta 30 ja nyt toivon mukaan virallinen 30.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, nimen omaan Fedora 29 -> Beta 30 ja nyt toivon mukaan virallinen 30.

Pari asiaa. snap-paketteja ei pakko käyttää ja itse tuskin moisia asennan. Monissa koneissa F8 tai F11 antaa valikon jossa voi valita käynnistyslevyn. Helpoin tapa on poistaa vanha levy ja pistää sen paikalle uusi. Helpoin tapa on poistaa vanha levy ja pistää sen paikalle uusi. Tarvitset tietysti rootin oikeudet ja tuen WebDav:lle.

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä turhan monimutkaiselta, kun päivittäminen tai asentaminen omalle osiolleen on toimiva ratkaisu.
        Snap-paketteja en käytä edes Ubuntussa. Enkä toki suosittele kenellekään niiden käyttämistä.
        Kuitenkin Fedoraan on ohjelma: gnome-software-snap.x86_64 : Support for Ubuntu Snap packages
        Mutta tuskin tuota edes oletuksena Fedora-jakelu asentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      132
      2333
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1270
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe