Kirouksen mahti on suunnaton kun poppamies osoittaa uhria luulla ja sanoo että sinä kuolet. Uhri pelkää kuolevansa ja lopulta kuolee.. mutta mihin? Pelkoon?
pointingbone
1
281
Vastaukset
- Sudgu
Niin, luin tässä jokin aikaa sitten mielenkiintoisen tekstin, joka käsitteli ihmisen mielikuvitusta.
Esimerkkinä oli mies, joka oli töissä pakasteita kuljettavassa laivassa. Laiva oli jättänyt pakastelastinsa satamaan ja lähti takaisin. Mies jäi jumiin ruumaan jonkun suljettua vahingossa oven.
Kun saavuttiin kotisatamaan, löysi kapteeni miehen ruumasta. Tämä oli kaivertanut ruumanseinään, miten posket menivät tunnottamaksi, hengitys höyrysi ja miten kylmä oli. Ja sitten se outo juttu. Kun kapteeni mittasi lämpötilan, se oli 17 astetta. Lämpötila oli nostettu normaaliksi, mutta
koska mies "tiesi" , että ruumassa on kylmä, hän oli alkanut uskotella itselleen miten kylmä oli.
Ja kuollut ajatellessaan edessä olevaa kuolemaa.
Mielikuvituksella saa paljon aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906