Onko kellään kokemusta Kouvolassa sijaitsevasta Costella OY.stä? Ostin Taloon.com'n kautta heidän maahantuoman lämminvesivaraajan. Muuten hyvä mutta ei lämmitä vettä. Säädin heidän ohjeiden mukaan ja termostaattiventtili lensi ulos. No, kaksi kerrosta märkänä ja edelleenkään varaaja ei lämmitä vettä. Costellan ja Taloon.com'n asenne näyttää olevan että ei vähempää voisi kiinnostaa. Eli saa jakaa ja ostakaa tavarat /palvelut muualta.https://www.costella.fi/
Taloon.com ja Costella OY:n vesivaraaja
4
814
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niitä kiinnosta kun rahat jo tilillä. Laita vaan lakimiehet asialle, niin alkaa kiinnostaa kun joutuvat maksumieheksi. Kokemusta on.
- Anonyymi
Costella kun hoitaa remontin niin riittää töitä kilpailijoille jotka korjaa virheet.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti pysyn kaukana Costellan tarjoamista remonteista koska pilasivat taloni kylpyhuoneen. Kaadot tekivät väärin sekä laatoitus ei ollut niinkuin sovittiin. Jouduinkin tilaamaan ammattimiehet töihin ja maksamaan itse kun eivät myöntäneet virheitä. Tavara tarkastaja suositteli korjaamaan, mutta eihän se Costellaa kiinnostanut. Terveiset vaan Jaalassa.
- Anonyymi00004
Hei. Olen täysin sama mieltä Costellan toiminnasta. Isoja asennusvirheitä asennuksessa ja sen jälkeisissä korjauksissa. Kukaan ei suostu enää vastamaan puheluihin. Ainut konsti saata jotain korjattua, on palkata asianajaja, että jotain edes tapahtuu ja Costella joutuu maksumieheksi- muut konstit ei auta.
Kannata olla varovainen, jos meina jotain tilata Costellalta- en suosittele,jos halua jatkossa vaan harmia eikä kukaan enää vasta edes puheluihin. Pitävät itseä maailman napana.
Viimeisen kahden vuoden aikana (2024-2025) on Costellan liikevaihto myös tippunut melkein 50% ja tulos on ollut selvästi tappiollinen,eli myös nämä luvut kerto paljon, että asiakkaitteen mitta on tullut täyteen huonosta palvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666