Onko kellään kokemusta Kouvolassa sijaitsevasta Costella OY.stä? Ostin Taloon.com'n kautta heidän maahantuoman lämminvesivaraajan. Muuten hyvä mutta ei lämmitä vettä. Säädin heidän ohjeiden mukaan ja termostaattiventtili lensi ulos. No, kaksi kerrosta märkänä ja edelleenkään varaaja ei lämmitä vettä. Costellan ja Taloon.com'n asenne näyttää olevan että ei vähempää voisi kiinnostaa. Eli saa jakaa ja ostakaa tavarat /palvelut muualta.https://www.costella.fi/
Taloon.com ja Costella OY:n vesivaraaja
3
497
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niitä kiinnosta kun rahat jo tilillä. Laita vaan lakimiehet asialle, niin alkaa kiinnostaa kun joutuvat maksumieheksi. Kokemusta on.
- Anonyymi
Costella kun hoitaa remontin niin riittää töitä kilpailijoille jotka korjaa virheet.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti pysyn kaukana Costellan tarjoamista remonteista koska pilasivat taloni kylpyhuoneen. Kaadot tekivät väärin sekä laatoitus ei ollut niinkuin sovittiin. Jouduinkin tilaamaan ammattimiehet töihin ja maksamaan itse kun eivät myöntäneet virheitä. Tavara tarkastaja suositteli korjaamaan, mutta eihän se Costellaa kiinnostanut. Terveiset vaan Jaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232