https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3844
Mielenterveyden puolesta. T:kokemuksen rintaääni. Sen enempää selittele. Seuraukset tuutte kyllä näkemään.
Käykäähän äänestämässä
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle joka rupeet hössöttää foliohatuista, itse olen pelannut monta kertaa kännykällä 15-20 tuntia putkeen. 10 h normipäivä. Uskon tietäväni jotain SÄTEILYSTÄ ja mitä se vaikuttaa. Ja jos perehdyt 5G verkkoon, ymmärrät mitä se vaatii toimiakseen vrt 4G, ja ymmärrät myös mitä se tarkoittaa säteilyn kannalta.
Mulle loppujen lopuksi ihan sama, koska mulle on ihan sama vaikka kuolisin tänään. Ajattelen jälkipolvia, ja heidän terveyttään.
"maapallo on pyöreä, mutta se ei tarkoita että sillä pitäisi pelata jalkapalloa" - ensihekuma..- Anonyymi
Hyvä että on joku säteilyasiantuntija sitten täälläkin. Onko jokin loppututkinto aiheestä vai ihan pellaillu pohjalta kypsytty ja kasvettu säteilytietomieheksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että on joku säteilyasiantuntija sitten täälläkin. Onko jokin loppututkinto aiheestä vai ihan pellaillu pohjalta kypsytty ja kasvettu säteilytietomieheksi?
Arvasin että tulet kommentoimaan. En viitsi vastata mitään koska olen tietyn tyyppisille ihmisille aika kylmä. (ymmärrät varmaan että hyväsydämisyyttäni kirjoitin).
Joskus ylpeys voi vain käydä lankeemuksen edellä.
Hyvää kesää! - Anonyymi
Ylimieliset hukkutoot ylpeyteensä, en muuta sinulle viitsi sanoa.
HahaHAHA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimieliset hukkutoot ylpeyteensä, en muuta sinulle viitsi sanoa.
HahaHAHANo heh heh vaan. jaksamisia säteilyn ja muun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No heh heh vaan. jaksamisia säteilyn ja muun kanssa.
Oletko oikeasti niin tyhmä että kuvittelet sen koskevan vain niitä, jotka ovat kyseisten laitteiden kanssa tekemisissä?
Hölmöparka.... Avaa silmät ja näe, koe ja ihmettele. Vaikka olisit pelkällä lankapuhelimella, silti sun ympärillä on tuhansia ihmisiä ja satoja säteilyä lähettäviä laitteita. Hölmö. Katso ihmisiä, säteily käy ensiksi aivoihin. Ilman aivoja olet pelkkä haamu ilman elämää.
Sinä puhut intuitiolla, minä puhun kokemuksesta.
Sinä asut landella, minä asun kaupungissa.
Kumpikohan meistä on perillä näistä asioista.
Ja ilman minua, 41 eri maasta yli 200 tutkijaa ovat myöskin varoittaneet asiasta.
Mutta minä varoitan kokemuksesta. Mutta en minäkään loputtomiin jaksa ylimielisten kanssa vääntää.
"Yksinkertaisille pitää puhua kirjakielellä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti niin tyhmä että kuvittelet sen koskevan vain niitä, jotka ovat kyseisten laitteiden kanssa tekemisissä?
Hölmöparka.... Avaa silmät ja näe, koe ja ihmettele. Vaikka olisit pelkällä lankapuhelimella, silti sun ympärillä on tuhansia ihmisiä ja satoja säteilyä lähettäviä laitteita. Hölmö. Katso ihmisiä, säteily käy ensiksi aivoihin. Ilman aivoja olet pelkkä haamu ilman elämää.
Sinä puhut intuitiolla, minä puhun kokemuksesta.
Sinä asut landella, minä asun kaupungissa.
Kumpikohan meistä on perillä näistä asioista.
Ja ilman minua, 41 eri maasta yli 200 tutkijaa ovat myöskin varoittaneet asiasta.
Mutta minä varoitan kokemuksesta. Mutta en minäkään loputtomiin jaksa ylimielisten kanssa vääntää.
"Yksinkertaisille pitää puhua kirjakielellä."Jaksamisia vieläkin toivotan kuitenniin. kaikenlaisten säteilevien ja säteilömättömien laitteiden, pelien, aivollisten ja aivottomien ihmisten parissa ja äärellä, siellä kaupunnissa. puhumattakaan 41 maan tietäjä kolleekojesi yhteydessä. jaksamisia myös niihin maihin ja muihin.
- Anonyymi
Onko missään kansalaisaloitetta jossa vaadittaisiin sormella pyörittämällä numerovalintaiset lankapuhelimet takaisin! Ne olivat mainioita laitteita eivätkä ne säteilleet juuri lainkaan.
Tai ehkä joidenkin DDR/neuvostoliittolaisten mallien bakeliitissa saattoi olla pikkusen uraanijäämiä mutta vain sopivasti. Pikku uraanisäteily sai puheliaille neuvototädeille kasvamaan parran, mikä oli tietenkin hauskaa se.
Tälläistä kansalaisaloitetta kaipaan minä ja moni muu.- Anonyymi
Mees nyt muualle pelleilemästä. Älykkyysosamäärä vähemmän ku kengännumero, ei kannata tulla kommentoimaan.
Kohtuudella kaikkea, kohtuus kaikessa. 5G ylittää kohtuuden rajat. Se on kuin se lihava porsas joka kuoli yleinsyöntiin. - Anonyymi
minä kaipaan myös.... het allekirjotan kun tulee!
- Anonyymi
Eikö todellakaan näillä palstoilla ollut tarpeeksi vielä näitä säteilyspesialisteja, kuten *vaitonainen* ja kumppanit.
- Anonyymi
Jo yhdessä miehessä oli tarpeeksi juutalaisille....
"kun tyhmyys tiivistyy.."
-voisiko sitä säilöä ja myydä torilla, näyttää menevän kaupaksi yksinkertaisten keskellä...
- Anonyymi
EI KAIKKEE TARVI NIIN TOSISSAA OTTAA AP KÄVI PERJANTAIN KUNNIAKS HEITTÄÄ VÄHÄN TROLLAUSPOSTIA
- Anonyymi
ETTÄ OLEN ALOITTAJA JOS ET SITÄ VIELÄ ÄLYNNYT. YMMÄRRÄT VARMAAN MITÄ TARKOITTAA TROLLAUSPOSTI.
- Anonyymi
ETTÄ, KUMPI ON SYÖNY PAREMMAN RUOOAN?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄ: söin tuppi perunat, sinihome täytteiset
lihapullat, Herkkusienikastikkeella ja punajuuri
viipaleet etikkaliemessä maito, leipä oivariinillä
päällystetty ja itse valmistettu.
- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa sinä? Oliko säteilyvapaata sapuskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sinihomejuusto ON teutan herkkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinihomejuusto ON teutan herkkua
Missä teuta olit, kun voimariiniä ei vielä ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaa sinä? Oliko säteilyvapaata sapuskaa?
HAISTA VITTU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAISTA VITTU!
se kalikka älähtää mihin koira kolahtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Miksi teuta et kärsi käyttää kaikissa tilanteissa ihan hienoa nimimerkkiä eli padasjoenukkoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAISTA VITTU!
Voishan senkin tehä mutta arvaako näin maalaisena. Ettei vaan sätteilis tuo niin peli.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teuta et kärsi käyttää kaikissa tilanteissa ihan hienoa nimimerkkiä eli padasjoenukkoa?
Johtuu siitä, että on vastannut jo ja huomaa
sitten, että ei olekaan kirjautunut .
-
Kummasta päästä teillä valuu tämä tavara?
- Anonyymi
Hei, onko nämä kirjoittajat uskovaisia nuoria?
- Anonyymi
Toivotaan kovasti että olisivat (edes) nuoria.
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan kovasti että olisivat (edes) nuoria.
Käykäämme nyt Jerusalmiin ...
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820