Kerran googlettelin ja löytyi yksi seura mikälie. Ketään muita joka seuraa taolaisuuden joitain oppeja muttei välttämättä itse uskontoa? En ole koskaan ymmärtänyt uskontojen päälle mutta olen saanut elämänlaatua paremmaksi parilla opilla kuten tasapaino ja itsensä kuunteleminen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olen itse kallellaan zeniin tai buddhalaisuuten ylensä, mutta kyllä esimerkiksi Tao Te Ching on todella vaikuttava ja henkisesti haastava teos, joka avaa zenin (tai kiinalaisittain chan) taustalla olevaa maailmaa.
- Anonyymi
Sama juttu. Pidän taolaisesta filosofiasta, mutta en niinkään siitä uskonnosta. Joitain taolaisuudesta kiinnostuneita löytyy tai chi harrastuksen kautta ainakin, mahdollisesti muistakin kamppailulajeista.
- Anonyymi00007
Mitä vikaa taolaisuudessa on? Ei mitään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä vikaa taolaisuudessa on? Ei mitään.
Taolaisuudessa ei ole uhreja, mutta kristinuskossa niitä on miljoonia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taolaisuudessa ei ole uhreja, mutta kristinuskossa niitä on miljoonia.
Yep.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466