Hei! Olen jo pitkään miettinyt kuin isäni ottaa joka päivä valkoisesta purkista jotain lääkkeitä! Olen miettinyt mitä ne on ennen ei niin kiinnostanut mutta nyt olen kasvanut vanhemmaksi niin olen ruvennut miettimään! Olen kysynyt äidiltä mutta hän vastaa vain että ne on sellaisia miesten lääkkeitä!😂olen oikeasti jo huolissani että mitä ne ovat olen kai tyhmä tai jotain mutta en tosissani tiedä? Äkkiä ehdotuksia mitä ne olisivat eikai isälläni ole sairautta!😩
Vastaukset 1
- Anonyymi
No entä jos kysyisit häneltä itseltään? Tai jos haluat välttämättä salaa nuuskia niin katso lääkkeen nimi ja googlaa. Onkohan niissä nykyään vielä se reseptilappu, jossa kerrotaan lääkkeen annostus ja ehkä käyttötarkoituskin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202081- 2001686
- 1521532
- 1231396
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291216Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2571022- 114938
- 75848
- 17844
- 26715