Yamaha 15 nelarin trimmi teki lakon ja ainostaan naksuu. Olisiko kokemuksia mikä olisi todennäköisin ongelma? Olen lukenut kommenteista jotka koskevat relettä, hiiliä, öljyn määrää ym. Suunnitelmissa olisi irroittaa trimmi ja viedä huoltoon, mutta minkälainen operaatio tuo mahtaa olla ja kuinka paljon sitä kannattaa purkaa? Olisin kiitollinen yksityiskohtaisista neuvoista tuosta irroittamisesta. Ei ole aikaisempaa kokemusta perämoottoreista.
Yamaha trimmin irroitus
Anonyymi
1
1267
Vastaukset
Syötä trimmimoottorin johtoihin suoraan käynnistyskaapeleilla virtaa ja katso toimiiko silloin. 3-johtoisessa moottorissa musta on miinus. Sininen ylös, vihreä alas. 2-johtoisessa suunta vaihtuu napaisuutta vaihtamalla.
Jos moottori toimii niin vika paikaksi jää rele/solenodi, sen maadoitus, akun varaus tai akkukaapelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086