Kinkymasterin palveluksessa

Anonyymi

Olin juuri jäänyt lomalle korkeakoulustani eikä minulla ollut kesätyöpaikkaa. Selailin seuranhakuilmoituksia netistä aikani kuluksi ja törmäsin mielenkiintoiseen ilmoitukseen. Vanhempi master etsi nuorempaa miestä kesäorjaksi. Ilmoituksessa mainittiin että kesäorja elää kovan kurin alla, sekä joutuu toteuttamaan masterin toiveet rangaistusten uhalla. Maininta löytyi myös siitä että oja palvelee joko alasti, työkamppeissa tai sadeasuissa joista master pitää. Päätin vastata ilmoitukseen vaikka ajattelinkin sen olevan taas kerran feikki. Sainkin takaisin sähköpostia ja viestinvaihdon jälkeen sovimme että olisin masterin kesäorja.

Saavuin maaseudulle lähelle kotikaupunkiani bussilla ja master odotti jo pysäkillä autossaan. Nousin autoon ja esittäydyin masterille. Hän lykkäsi käteeni paperiin ja murahti että tuossa on matkalukemista. Paperissa oli säännöt.

1. Minun nimeni on master, muuta sinun ei tarvitse minusta tietää.

2. Sinä olet orja etkä mitään muuta.

3. Tottelet käskyjäni aina tai sinua rangaistaan kovin.

4. Alistut rangaistuksille.

5. Et puhu ellei sinulta kysytä mitään.

6. Itsetyydytys ja itsensä koskettelu on ehdottomasti kielletty.

7. Orjalla on oma selli. Siellä vietät aikasi, jos masterilla ei ole sinulle käyttöä. Sellissäsi odotat hiljaa kunnes masterilla on sinulle taas käyttöä.

8. Nämä säännöt sinun tulee muistaa ulkoa.

Luettuani säännöt läpi mietin että mihinköhän sitä on tullut ryhdyttyä. Ajatukseni kuitenkin katkesi kun auto saapui maalaistalon pihaan keskellä ei mitään. Master käski minun kävellä taloon sisään riisua kaikki vaatteeni ja odottaa eteisessä. En uskaltanut uhmata käskyä, joten tottelin mukisematta. Odotin useita minuutteja alasti eteisessä kunnes ovi takanani avautui ja käsi tarttui kaulaani takaa. Master lähti johdattamaan minua niskasta pidellen talon kellariin ja minua alkoi jo toden teolla jännittämään. Hän työnsi minut tyhjään pimeään huoneeseen, jonka lattialla oli likainen patja. Minulla oli vasta nyt aikaa nähdä toden teolla millainen mies hän on. Ovenrajassa seisova master oli minua 10 sentiä pidempi. Hän oli roteva ja myös hieman vatsakas. Master käski minun odottaa sellissäni, kunnes minulla löydetään käyttöä. Ovi sulkeutui kovalla pamauksella

Istahdin patjan päälle ja aloin tutkailla selliä. Huone oli patjan lisäksi tyhjä lukuunottamatta seiniltä roikkuvia kahleita. Istuin varmaan useamman tunnin sellissä kunnes kiima alkoi viedä minusta voiton ja minulla alkoi seisomaan. Aloin hiljalleen runkkaamaan kaluani kiiman sokaisemana kunnes ovi paiskautui auki ja master tuli ryminällä huoneeseen. "Eikö orjan muisti pelitä vai miksi et tottele sääntöjä?" Master riuhtaisi minut ylös ja heitti minut mahalleen kellarista löytyvän pukin päälle. Master käski minun odottee mahallaan tai rangaistus on moninkertainen en taaskaan uskaltanut pistää vastaan. Hetken kuluttua master tuli kellariin ison piiskan ja muovipussin kanssa. "Nyt piiskataan poika tottelemaan" Totesi master ja alkoi piiskaamaan kivuliaasti koivupiiskalla. Hetken kuluttuani perseeni oli tulessa ja seisokkinikin täysin lopahtanut. Piiskaus oli hyvin kivuliasta ja minun teki mieleni miltei itkeä. Piiskauksen jälkeen master nosti muovipussin esille josta paljastui järeä metallinen siveysvyö. Ei mennyt kauaakaan kun siveysvyö oli kalussanu ja lukko napsahti kiinni. "Tämä vehje ei lähdekään tämän kesän aikana pois" Master ivaili ja nosti minut pystyyn, mutta käski pysymään paikallaan.

Hetken kuluttua tunsin jotain kylmää kaulallani ja metallinen kaulapanta napsahti kaulani ympärille. Kaulapantaa seurasi metalliset ranne- sekä nilkkakahleet, jotka liitettiin yhteen kettingillä ja järeillä munalukoilla. Sen jälkeen minut työnnettiin selliin takaisin. Hetken kuluttua ovesta työnnettiin ämpäri tarpeita varten ja vesipullo, sekä pari leivänpalaa. Alkoi tuntua että joudun olemaan hetken sellissä. Makoilin patjalla ja yritin nukkua, mutta siitä ei tullut mitään sillä munani sykki siveysvyön sisällä, joka ei antanut yhtään periksi. Lopulta kuitenkin onnistuin nukahtamaan.

Aamulla heräsin käskyyn laittaa nenäni sellin kauimmaiselle seinälle. Tein kuten käskettiin ja minulta poistettiin ranne- sekä nilkkakahleet. Master käski minun pukea lattialleen jättämä asu ja astua sellin ulkopuolelle. Masterin asuvalinta minulle oli työhaalari, kontio-saattaat sekä olkainkurahousut. Puin asun päälleni ja astuin sellin ulkopuolelle. Sain masterilta listan töistä joita tehdä niitä oli mm. pihan haravointi ja lattioiden pesu. Taukoja voisin pitää silloin kun Master niin ilmoittaa, jotta pääsen vessaan ja voin tarvittaessa syödä ja juoda. Päivä kului hitaasti asuissa hikoillen ja tauotkin olivat lyhyitä. Ilmottauduin masterille töiden ollessa valmiit ja hän käski minun peseytyä kellarin suihkussa, jonka jälkeen minun pitäisi käydä vatsalleen eilisen piiskauspukin päälle.

2

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin pesulla joka tuntui todella hyvältä, sillä olin hikoillut koko päivän työkamppeissa. Lopulta asetuin pukin päälle odottamaan masteria. Lopulta hän tuli alakertaan ja sitoi heti käteni ja jalkani pukkiin kiinni. Master ilmoitti minulle että orjan on aika saada isäntänsä makua, jonka jälkeen hän asetti suuhuni levitysgagin. Master alkoi panemaan minua rajusti kurkkuun. Yskin ja aloin kakoa mutta en voinut panna nykyisessä tilassani vastaan. Lopulta hän lopetti ja ehdin jo miltei huokaista helpoituksesta, kunnes hän survaisi kalunsa peräaukkoonsa. Minusta tuntui että repeän, mutta se ei estänyt masteria. Olin lähes pyörtynyt kiiman ja kivun sekoituksesta kunnes master viimein tuli. Nopeasti hän survoi aukkooni tapin, jotta tavara pysyy sisällä ja poistui kellarista. Kuulin miten hän avasi telkkarin ja istui sohvalle, mutta minä tärisin yhä pukin päällä.

• Anonyymi

Jatka kertomusta miten loppukesä meni;) Oliko sadeasu päällä yms...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe