Ite nautin painimisesta paljon enemmän kuin seksistä. Eri lukot miellyttävät ja vahvat reidet muunmuuassa. Onko muita samanlaisia olemassa?
Wrestling.
14
948
Vastaukset
Minulla on painifetissi ja tykkään olla alistettuna ja myös alistaa toista. Myöskin minulla on fetissi urheiluvaatteisiin, etenkin verkkareihin, joihinkin urheilushortseihin sekä uikkareihin. Olisi kiva joskus päästä painimaan sellasen jätkän kans, jolla myös olisi samankaltaiset mieltymykset
- Anonyymi
Jenkkifutiskypärä, harttarit ja Niken tossut hakusessa.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin painia, mutta vain sillä ehdolla, että kaveri varmasti voittaa mut.
- Anonyymi
Parikymppinen oon ja saman ikäisten kanssa
- Anonyymi
Olisihan se mahtavaa, kun joku riski mies pistäisi väkisin käsirautoihin ja voisi muutenkin vähän dominoida.
- Anonyymi
Arviolta 99% lukijoista rimppakintut.
Haaveile turhaan vaan.- Anonyymi
mut se tykkäs sinisestä tummasiniset katoin et sil oli mustat vitsi se o kuuma niis vitsi ku se muutti pois kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut se tykkäs sinisestä tummasiniset katoin et sil oli mustat vitsi se o kuuma niis vitsi ku se muutti pois kai
Ei tainnut jäädö vaihtoehtoja hänelle, jotta saa rauhassa olla
- Anonyymi
Sumopaini kiihottaa minua. Uuh miten ihanaa katsella kun läskit tönii toisiaan.
- Anonyymi
Minä haluaisin kokeilla, että pystyykö yksi poliisimies pistämään minut käsirautoihin.
- Anonyymi
Pystyy miten vaan. Eikus Convoyhin riehumaan niin toteutuu käytännössä!
- Anonyymi
Koska Super Bowl on TV-kanavalla?
- Anonyymi
Lippis, oranssit Niken lenkkarit ja jocksit painiessa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854