Wrestling.

Anonyymi

Ite nautin painimisesta paljon enemmän kuin seksistä. Eri lukot miellyttävät ja vahvat reidet muunmuuassa. Onko muita samanlaisia olemassa?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on painifetissi ja tykkään olla alistettuna ja myös alistaa toista. Myöskin minulla on fetissi urheiluvaatteisiin, etenkin verkkareihin, joihinkin urheilushortseihin sekä uikkareihin. Olisi kiva joskus päästä painimaan sellasen jätkän kans, jolla myös olisi samankaltaiset mieltymykset

    • Anonyymi

      Jenkkifutiskypärä, harttarit ja Niken tossut hakusessa.

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin painia, mutta vain sillä ehdolla, että kaveri varmasti voittaa mut.

      • Anonyymi

        Parikymppinen oon ja saman ikäisten kanssa


    • Anonyymi

      Olisihan se mahtavaa, kun joku riski mies pistäisi väkisin käsirautoihin ja voisi muutenkin vähän dominoida.

    • Anonyymi

      Arviolta 99% lukijoista rimppakintut.
      Haaveile turhaan vaan.

      • Anonyymi

        mut se tykkäs sinisestä tummasiniset katoin et sil oli mustat vitsi se o kuuma niis vitsi ku se muutti pois kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut se tykkäs sinisestä tummasiniset katoin et sil oli mustat vitsi se o kuuma niis vitsi ku se muutti pois kai

        Ei tainnut jäädö vaihtoehtoja hänelle, jotta saa rauhassa olla


    • Anonyymi

      Sumopaini kiihottaa minua. Uuh miten ihanaa katsella kun läskit tönii toisiaan.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin kokeilla, että pystyykö yksi poliisimies pistämään minut käsirautoihin.

      • Anonyymi

        Pystyy miten vaan. Eikus Convoyhin riehumaan niin toteutuu käytännössä!


    • Anonyymi

      Koska Super Bowl on TV-kanavalla?

    • Anonyymi

      Lippis, oranssit Niken lenkkarit ja jocksit painiessa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe