Pikku Honda 250cc. Käykö siihen joku muu öljy kuin Honda-liikkeestä ostettu Gn4 20-50w.
Mitä öljyä Hondaan?
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Pojat on käyttäny Kastroilia... myös ehkäisyyn ja finneihin...toimii!
- Anonyymi
PILAATTE KAIKKIEN MAINEEN TOTEUTTAMALLA ALLA OLEVAA TEKSTIÄ! OLEN SILMINNÄKIJÄ! VITTU MÄ AJAN OMALLA RANGE ROVERILLA TOMMOSIA HOMOJA KYLKEEN JA AMMUN SAATANA PÄÄHÄN! VITUN HOMOT!
Autoilijat tässä syypäitä ovat, kannattaisi varmaan hankkia lasit ja opetella se kaistan vaihtaminen oikein, kuten eilen kehäI Otaniemen kohdalla. Autoilija ylitti kaksi kaistaa ja soitti motoristille torvea. Tänään autoilija vaihtoi kaistaa suoraan motoristin eteen, joten turvavälin kertaaminen elämäänsä kyllästyneille homesukille olisi paikallaan. Joten arvon zakesykerösukka-autoilijat kantakaa vastuunne omista tekemisistänne, ennen kuin tulee turpaan. Itse olen autoilija ja silminnäkijä. Otin rekisterinumeron molemmilta ylös ja tein ilmoituksen AM_INT Valvovalle elimelle. Heitä on nyt Suomessa valvomassa kaltaisuuksianne ja kortti lähtee heti. P.S: kaikissa uusissa moottoripyörissä (Vm2007 - 2018) on valmistajan kamera, joka kuvaa, kun auto on noin 1,5 metrin päässä moottoripyörästä. Et löydä kameraa ulkopuolelta tarkkailemalla ja useimmissa niitä on neljä eli joka suuntaan yksi. Autoilijat huom. olette kansainvälisen poliisin tarkkailussa! kuten helss ankles mp-jengit jne rotat. - Anonyymi
Biltema mp-öljy kytkinlisillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860