Ajetaanko RMC?

Anonyymi

Ajetaanko RMC sarjaa enää ollenkaan? Kun ei ensimmäisen kilpailun kutsua ole missään, eikä numerovarauksiakaan ole kovinkaan paljon.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos voitan tänään lotossa, niin rupean sponssaamaan sarjaa sellaisilla palkinnoilla, että sarjan kilpailuihin pitää järjestää karsinnat.

      Harmi jos Rotaxin alamäki, sillä kun se on oikeasti kaikkein luotettavin ja harrastajaystävllisin moottori.

    • Anonyymi

      RMC:n hautajaisiahan te olette julistaneet jo neljä vuotta, ei muuta kuin peijaiset pystyyn.
      Turha huudella sitten perään kun oikeasti edullisin ja harrastajaystävällisin sarja on kuopassa.

      • Anonyymi

        ei RMC mihinkään lopu...x-uskovaiset ovat huomanneet, etteivät ne iamen koneet ole maailman pelastus, kalliita ylläpidettäviä ja vielä suuremmat erot koneiden välillä kuin rotaxissa, johtuen juuri tuosta vaikeasta ylläpidosta...rotaxin uudet koneet/sylinterit hyvin tasavertaisia ja mikä tärkeintä: niillä voi oikeasti ajaa, ilman jatkuvaa sylinterin hoonaamista ja laakereiden vaihtoa...


    • Anonyymi

      Maailmalla maksetaan taas aivan järkyttäviä hintoja kulkevista rotaxeista. Yks ruottalainen osti tiettävästi kalleimman koneen. 22t/€
      Yli 10t€ koneita on myyty vaikka kuinka monta.
      Eli rotaxissa ei oo mikään muuttunu.

      • Anonyymi

        ja mä kuulin, että härmässä ois maksettu x-koneesta 50k€...kuulemma kestää avaamatta koko viikonlopun...


      • Anonyymi

        hitsi kun naurattaa ...


    • Anonyymi

      Niinpäs naurattaa täälläkin. X jakoi palkintoja, mitkä pitää sitt itse lunastaa ja maksaa. Ilmanen tiketti "Lömanssin mailmankuppiin" ja Balttien mestaruussarjan kisaan? Mikäs se semmonen palkinto on. Ei houkuttele.....
      Kertokaapas kustannusarvio, mitä matkalle tulisi todellisuudessa hintaa? Monissa teltoissa keskusteltiin, ett ei lähdetä vaikka tiketti tulisi. Ja saihan tuonne viimevuonna kaikki oikeuden osallistua, kunhan vain maksoi osallistumisen itse.
      Siks toiseks, montakos autokuntaa ajoi enää omasta Joresta? SM-ssäkin jo useampi Jorekuski.
      Tällähetkellä Suomen ehdottomasti kallein sarja ajaa. Ja sarjapromoottori pähkäilee, mistä seuraavaksi vetäisi eurot omaan massiin.
      Uskoo ken tahtoo!!!

      • Anonyymi

        x-urpot vielä joku aika sitten pilkkasivat rotax- sarjaa ja sarjan maksuja ja vaatimuksia ostettavista tavaroista kisoihin...aika hiljaista ollut nyt kun x-sarja pakottaa samat ostokset tekemään...bensan ostopakko järjestäjältä ei (vielä) mennyt läpi...no, uskovaiset uskoo mutta eiköhän se suurin kiima ala olemaan ohi...


    • Anonyymi

      Niin sinetitkin löytyy jo

      • Anonyymi

        Mikäs juttu tää nyt sitten taas on? Jokos nääkin mosat pitää katsastaa etukäteen ja blommata. Mikä ajatuksen takana?


      • Anonyymi

        mikähän ero niissä on rotaxiin...muu, kuin se, että toisella ajetaan ja toista hoonataan...ja toisessa on renkaat ja toisessa mustat donitsit...ja toinen kulkee ja toinen ei...ja toisessa ajetaan eikä odotella varikolla kolme tuntia kymmenen minuutin ajoaikaa...ja toisessa ei joku huuda koko viikonloppua tynnyrin kokoisiin ämyreihin...ja toisessa maailmanfinaali on oikeasti sarjan mm-kisa...


      • Anonyymi

        Varmaan ainakin se ero että toisessa on alle 10 kuskia per luokka ja toisessa ei.


      • Anonyymi

        Ja varmaa on sekin, että mini60 SJM-sarja on isompi, suositumpi ja tasaväkisempi, kuin mini xässä.
        Uskovaisten usko alkanut horjuu ja hiipuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1898
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1834
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1582
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1393
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1141
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      101
      886
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe