Ajetaanko RMC?

Anonyymi

Ajetaanko RMC sarjaa enää ollenkaan? Kun ei ensimmäisen kilpailun kutsua ole missään, eikä numerovarauksiakaan ole kovinkaan paljon.

13

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos voitan tänään lotossa, niin rupean sponssaamaan sarjaa sellaisilla palkinnoilla, että sarjan kilpailuihin pitää järjestää karsinnat.

      Harmi jos Rotaxin alamäki, sillä kun se on oikeasti kaikkein luotettavin ja harrastajaystävllisin moottori.

    • Anonyymi

      RMC:n hautajaisiahan te olette julistaneet jo neljä vuotta, ei muuta kuin peijaiset pystyyn.
      Turha huudella sitten perään kun oikeasti edullisin ja harrastajaystävällisin sarja on kuopassa.

      • Anonyymi

        ei RMC mihinkään lopu...x-uskovaiset ovat huomanneet, etteivät ne iamen koneet ole maailman pelastus, kalliita ylläpidettäviä ja vielä suuremmat erot koneiden välillä kuin rotaxissa, johtuen juuri tuosta vaikeasta ylläpidosta...rotaxin uudet koneet/sylinterit hyvin tasavertaisia ja mikä tärkeintä: niillä voi oikeasti ajaa, ilman jatkuvaa sylinterin hoonaamista ja laakereiden vaihtoa...


    • Anonyymi

      Maailmalla maksetaan taas aivan järkyttäviä hintoja kulkevista rotaxeista. Yks ruottalainen osti tiettävästi kalleimman koneen. 22t/€
      Yli 10t€ koneita on myyty vaikka kuinka monta.
      Eli rotaxissa ei oo mikään muuttunu.

      • Anonyymi

        ja mä kuulin, että härmässä ois maksettu x-koneesta 50k€...kuulemma kestää avaamatta koko viikonlopun...


      • Anonyymi

        hitsi kun naurattaa ...


    • Anonyymi

      Niinpäs naurattaa täälläkin. X jakoi palkintoja, mitkä pitää sitt itse lunastaa ja maksaa. Ilmanen tiketti "Lömanssin mailmankuppiin" ja Balttien mestaruussarjan kisaan? Mikäs se semmonen palkinto on. Ei houkuttele.....
      Kertokaapas kustannusarvio, mitä matkalle tulisi todellisuudessa hintaa? Monissa teltoissa keskusteltiin, ett ei lähdetä vaikka tiketti tulisi. Ja saihan tuonne viimevuonna kaikki oikeuden osallistua, kunhan vain maksoi osallistumisen itse.
      Siks toiseks, montakos autokuntaa ajoi enää omasta Joresta? SM-ssäkin jo useampi Jorekuski.
      Tällähetkellä Suomen ehdottomasti kallein sarja ajaa. Ja sarjapromoottori pähkäilee, mistä seuraavaksi vetäisi eurot omaan massiin.
      Uskoo ken tahtoo!!!

      • Anonyymi

        x-urpot vielä joku aika sitten pilkkasivat rotax- sarjaa ja sarjan maksuja ja vaatimuksia ostettavista tavaroista kisoihin...aika hiljaista ollut nyt kun x-sarja pakottaa samat ostokset tekemään...bensan ostopakko järjestäjältä ei (vielä) mennyt läpi...no, uskovaiset uskoo mutta eiköhän se suurin kiima ala olemaan ohi...


    • Anonyymi

      Niin sinetitkin löytyy jo

      • Anonyymi

        Mikäs juttu tää nyt sitten taas on? Jokos nääkin mosat pitää katsastaa etukäteen ja blommata. Mikä ajatuksen takana?


      • Anonyymi

        mikähän ero niissä on rotaxiin...muu, kuin se, että toisella ajetaan ja toista hoonataan...ja toisessa on renkaat ja toisessa mustat donitsit...ja toinen kulkee ja toinen ei...ja toisessa ajetaan eikä odotella varikolla kolme tuntia kymmenen minuutin ajoaikaa...ja toisessa ei joku huuda koko viikonloppua tynnyrin kokoisiin ämyreihin...ja toisessa maailmanfinaali on oikeasti sarjan mm-kisa...


      • Anonyymi

        Varmaan ainakin se ero että toisessa on alle 10 kuskia per luokka ja toisessa ei.


      • Anonyymi

        Ja varmaa on sekin, että mini60 SJM-sarja on isompi, suositumpi ja tasaväkisempi, kuin mini xässä.
        Uskovaisten usko alkanut horjuu ja hiipuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe