Sokeritoukat

Anonyymi

Miten saa turvallisesti häädettyä sokeritoukat? Ollaan kolmisen vuotta asuttu kerrostalossa ja täällä on alusta asti ollut sokeritoukkia ja nyt tuntuu, että niitä on lisääntynyt paljon. Ostin sokeritoukka ansoja, joihin jäi nyt parin viikon aikana ehkä 30 toukkaa pelkästään eteisessä ja keittiössä. Lisäksi olen tappanut niitä eteisessä ja keittiössä noin pari joka ilta, tulevat listojen alta. Nyt kun olen valvonut myöhempään, olen huomannut että niitä on hirveästi myös olohuoneen nurkassa, listojen alla. Eilen tapoin siitä kuusi ja tänään jo kolme. Ei toukkia päivällä näe mutta yöllä noin yhdentoista jälkeen lähtevät liikkeelle, ehkä siksi niitä nyt olen nähnytkin enemmän kun olen valvonut myöhempään. Vessassa ja saunassa niitä on todella harvoin, vain muutama koko vuonna. Listojen alla ja ehkä muovimaton alla tuntuvat asuvan. Meillä pieniä lapsia enkä kovaa myrkkyä haluaisi täällä käyttää. Mikä avuksi? Onko muutto ainoa vaihtoehto? Setripuu kuutioitakin olen kokeillut, eivät auta. Ei auta etikka, ei muurahaisrasia, ei päivittäinen siivous, ei mikään?

4

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murkkumyrkky, jauhe, tuntuu tehoavan, laita paikkoihin minne lapset eivät pääse, listojen vierustalle, jne. Pimeässä ne tykkäävät liikkua..

• Anonyymi

Ällistyttävän pitkä puolenyön palstan aktivointialoitus kun katsotaan että googlaamalla vastus olisi löytynyt heti!
      Koska tulee seuraava kysely sokeritoukista?

• Anonyymi

Viihtyvät myös viemäreissä enimmäkseen joten käy kiehuvalla vedellä joka altaan viemärit ja lattiakaivot läpi. Minulla ainakin katosi suurimmaksi osaksi. Kyllä niitä silti vielä silloin tällöin näkyy. Kerrostaloissa ja rivareissa tuskin kokonaan häviävät kun tulevat naapurustoistakin uudestaan vaikka omat viemärit olisi läpikäynyt.

• Anonyymi

Googlaamalla olen jo viikkoja etsinyt vastausta, mikä tehoaa ja kokeillutkin monia konsteja. Ei auta kuuman veden kaato viemäreihin, niitä tulee aina lisää, kun tuntuvat asuvan ennemmin listojen alla eikä juurikaan kylppärissä. Jospa uskaltaisi sitten sirotteena kokeilla, suihkutettava raid on niin kovaa myrkkyä etten sitä uskalla alkaa täällä laittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe