tuningdesign

Anonyymi

https://www.tuningdesign.net
älkää missään nimessä tilatko täältä mitään, en suosittele. eivät ota vastuuta sopimattomista ja viallisista osista. väittävät vaan sopivan vaikka ei todelakaan ole sitä mitä ovat myyneet. asiakaspalvelu myös asiantuntematonta ja tylyä.

35

11517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen todennut saman kyseisestä kaupasta. -_-
      Tavarakin tahtoo olla huonolaatuista kiinan kamaa.

    • Anonyymi

      Mersu karvalakki oli ainoa mikä tuli ajoissa!

    • Anonyymi

      Ei se ole tuningdesign vika jos tilaatte väärää kamaa. Saatte just sitä, mitä tilaatte.

      Kattokaa lippiksenne tai piponne sisään, onko hömetta

      • Anonyymi

        Itse ole tilannut kyseisestä verkkokapasta usein ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Osat ovat sopineet hyvin ja asiakaspalvelu on ollut asiantuntevaa.


      • Anonyymi

        Eihän se tosiaa olekkaan.. tilasin juuri sieltä kalliilla osia ja yksikään osa ei istunu sinne päinkään, ja auton mallista ei hirveästi voi erehtyä..


      • Anonyymi

        Edelleen syy ongelmiin löytyy asiakkaan pipon sisältä. Jatkakaa samaan malliin niin ongelmia alkaa olemaan myös oman pipon sisällä.


    • Anonyymi

      Tilasin juuri mersuun tavaraa, saas nähdä, miten tilaus sujuu ja osat sopii, kirjoitan sitten tänne kokemuksesta.

    • Anonyymi

      Minulle lähettivät väärät renkaat ja toista tilausta en saanut koskaan. Noin 250e hävisin siinä kaupassa. Pitivät rahat itsellään, eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

      • Anonyymi

        Minullekin lähettivät vain osan tilatuista tavaroista ja toivoivat ettei perään kysellä.


    • Anonyymi

      En tiedä ovatko parantaneet vuonna 2021 vai eivätkö ihmiset osaa tilata osia, mutta itsellä oli kyllä oikein positiivinen kokemus asioida TuningDesignilla.

      Tilasin heiltä autooni koko korisarjan maalauksen. Korinosat istuivat hyvin ja maalipinta moitteetonta. Jos mulla oli jotain kysyttävää heitin heille sähköpostia ja vastasivat aina melko nopeasti ja auttoivat, jopa viikonloppuisinkin.

      Ihan täyskymppi mielestäni, jatkoon!
      Ostokseni tapahtui maaliskuussa 2021.

    • Anonyymi

      Volvon sais kunnon coiloverit?

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.vanteissa kesti todellakauan tulla perille ja keskikupit puutuivat.
      Luki kyllä ,että tulevat jäkitoimituksena mutta mitään ei ole kuulunut.
      Laitettu viestiä ja eivät vastaa edes kysymyksiin.
      Minulla oli viimeinen kerta kun tilaan kyseisestä firmasta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Itse phdiskelin tilata madallusjouset ja vanteet tuningdesignilta kannattaakohan?

    • Anonyymi

      Paska lafka. Tilaamani tuotteiden toimitusajat vasemmalla kädellä sinne päin eivätkä edes kehtaa vastata viesteihin. Asiakaspalvelu tylyä sekä osaamatonta. Tuningkauppa vie pidemmän korren tässäkin.

      • Anonyymi

        Hei,

        olemme pahoillamme kokemuksestasi. Olisitko yhteydessä meihin [email protected] tai 010 3199161 niin selvitetään asia.

        Kiitos!

        Ystävällisin terveisin
        Tuning Design net Oy


    • Anonyymi

      Joo ei vastata tuotteiden virheistä eikä reklamaatioon. En tilaa tästä firmasta mitään.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, älkää tilatko mitään

      • Anonyymi

        En enää ikinänä


    • Anonyymi

      Ja kallis, samaa tavaraa halvemmalla esim www.tuontiosa.fi

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia, surkea laatu, vioittuneita osia, ei sovi paikoilleen. Eivät ota vastuuta myymistään tavaroista.

    • Anonyymi

      Toiminta edelleen samalla tasolla.

    • Anonyymi

      Huono kokemus minullakin.

    • Anonyymi

      Todella törkeää käytöstä omistajalta ja lähetykset kestää kauan.

    • Anonyymi

      Juu luvattiin kans et tavarat perillä tänään tai huomenna ja ne ei oo edes pakannut niitä vielä kun soittelin. Ainoa syy miksi tilasin sieltä oli nopea toimitus, mut nyt taidan vaan periaatteen takia purkaa kaupan ja hakea jostain muualta.

      • Anonyymi

        Lähettivät yhden osan kolmesta ja senkin toimitus meni vituiks


      • Anonyymi

        Sama homma. Jotain lähettivät ja loput unohdettiin.
        Tilasin lopulta samat tavarat muualta ja tulivat vuorokaudessa.


    • Anonyymi

      Höpö höpö, tilannut 2021 ja 2022 vuonna osia ja "tuning" osia, kaikki istuneet paikalleen hyvin ja palvelu ollut erinomaista, yksi sumuvalo oli haljennut kuljetuksen aikana ja välittömästi lähettivät uuden tilalle. Jos itse tilaat tietämättömänä osia joista et ole ihan varma sopivatko omaan autoon niin kannattaa katsoa peiliin.

      • Anonyymi

        Höpö höpö😂


    • Anonyymi

      Kokemukset samoja aloittajan kans. Ja monen muunki. Osat kiinapaskaa eivätkä toimi ja sovellu luvattuihin automalleihin. Ei vastata kyselyihin.

      Kannattaa jättää tilaamatta.

    • Anonyymi

      Ite käynyt nyt 2023 hakemassa paikanpäältä esim.e90 bimmeriin etuspoilerin+takadiffuusorin+angel eys umpiot ja nyt tuli M4 etupuskuri yms.
      Kaikki sopineet 100% täydellisesti paikalleen ja palvelu ollut todella hyvää👌👍
      Nyt ostin F31:een etuspoilerin ja sen istuvuus myös 100%👌
      Tilasin myös vanteet.....niiden toimitus aika nyt toki venähti, mutta vika valmistajassa, ei jälleenmyyjässä....
      Omalla kohdalla kaikkien osien sopivuus ollut täydellistä....muiden asiakkaiden ongelmien syistä en tiedä.

    • Anonyymi

      Paremmin kuin kilpailijansa joilta ei saa mitään. Designilla on kunnon valikoima!

    • Anonyymi

      Onko kukaan lähiaikoina tilannu tuolta et tuleeko ne tuotteet ollenkaan?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyltul nopeasti!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe