2006 1.4D Yariksessa ei toimi mikään.

Anonyymi

Onko kellään mitään hajua mistä lähteä etsimään vikaa kun yariksessa ei toimi mitkään muut kuin töötti, pitkät ajovalot sekä hätävilkut ja kojelaudalla palaa lähes kaikki vikavalot?

Kaikki alkoi kun huomasin että takavalot ei toimi sekä ei kuulunut sitä ärsyttävää piipitystä kun jätti valot päälle kun otti avaimet pois virtalukosta, tämän jälkeen tarkistin polttimot eikä vikaa löytynyt joten menin sulakkeille ja huomasin 37 TAIL 10A sulakkeen olevan palanut, vaihdoin sen ja kun olin lähössä ajamaan pihasta ei toiminut enää mikään ja sulake palaa heti kun uuden vaihtaa. Kävin kaikki sulakkeet läpi ja vain tämä kyseinen kärähtää samantien.

Akku ollut jo hetken tiensä päässä ja kokeilinkin sitä ladata ja laturi näytti punasta, joten kokeilin toisella akulla mutta ei vaikuttanut tilanteeseen mitenkään.

Voiko olla vikaa laturissa?

7

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vika on autossasi. Toy ota eli leluauto on kyseessä. Hanki uusi auto mutta älä leluautoa.

• Anonyymi

Joo kaikki vikavalot😂🤣😅😄😃😁😀😆

• Anonyymi

""""vaihdoin sen ja kun olin lähössä ajamaan pihasta ei toiminut enää mikään""""

Eiköhän ongelma selviä ylläolevasta tekstistä.

• Anonyymi

Toimiihan siinä ainakin etuovi, kun olet autoon sisälle päässyt vikavaloja ihailemaan. Olisit kiitollinen edes vähästä. Etuovi aukeaa hyvin ja menee ilmeisesti vielä mukavasti kiinnikin, luultavasti ihan lukkoon saakka. Ihme nillittäjiä!

• Anonyymi

Itsellä oli tuollainen 200 ajettu, vikavalot paloi jatkuvasti, vettä tuli katonläpi, talvella ei käynnistynyt. Myöhemmin kävi ilmi että siinä oli kansivika, romuttamolle meni.

• Anonyymi

Ei pitäisi ostaa noita aasialaisia pommeja.

• Anonyymi

Halpputus halpputus. Öljynkulutusta, turvalaitevikoja, ruostetta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe