Onko kellään mitään hajua mistä lähteä etsimään vikaa kun yariksessa ei toimi mitkään muut kuin töötti, pitkät ajovalot sekä hätävilkut ja kojelaudalla palaa lähes kaikki vikavalot?
Kaikki alkoi kun huomasin että takavalot ei toimi sekä ei kuulunut sitä ärsyttävää piipitystä kun jätti valot päälle kun otti avaimet pois virtalukosta, tämän jälkeen tarkistin polttimot eikä vikaa löytynyt joten menin sulakkeille ja huomasin 37 TAIL 10A sulakkeen olevan palanut, vaihdoin sen ja kun olin lähössä ajamaan pihasta ei toiminut enää mikään ja sulake palaa heti kun uuden vaihtaa. Kävin kaikki sulakkeet läpi ja vain tämä kyseinen kärähtää samantien.
Akku ollut jo hetken tiensä päässä ja kokeilinkin sitä ladata ja laturi näytti punasta, joten kokeilin toisella akulla mutta ei vaikuttanut tilanteeseen mitenkään.
Voiko olla vikaa laturissa?
2006 1.4D Yariksessa ei toimi mikään.
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Vika on autossasi. Toy ota eli leluauto on kyseessä. Hanki uusi auto mutta älä leluautoa.
- Anonyymi
Joo kaikki vikavalot😂🤣😅😄😃😁😀😆
- Anonyymi
""""vaihdoin sen ja kun olin lähössä ajamaan pihasta ei toiminut enää mikään""""
Eiköhän ongelma selviä ylläolevasta tekstistä. - Anonyymi
Toimiihan siinä ainakin etuovi, kun olet autoon sisälle päässyt vikavaloja ihailemaan. Olisit kiitollinen edes vähästä. Etuovi aukeaa hyvin ja menee ilmeisesti vielä mukavasti kiinnikin, luultavasti ihan lukkoon saakka. Ihme nillittäjiä!
- Anonyymi
Itsellä oli tuollainen 200 ajettu, vikavalot paloi jatkuvasti, vettä tuli katonläpi, talvella ei käynnistynyt. Myöhemmin kävi ilmi että siinä oli kansivika, romuttamolle meni.
- Anonyymi
Ei pitäisi ostaa noita aasialaisia pommeja.
- Anonyymi
Halpputus halpputus. Öljynkulutusta, turvalaitevikoja, ruostetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409