Elämme semmoista aikaa jossa jo tunninkin työajan lyhentäminen toisi 200000 uutta työpaikkaa.
Tämän muutoksen hyvätpuolet olisivat ehdottoman kovat jos alettaisiin tehdä 7h työpäivää.
Ihmiset jaksaisivat enemmän ja mielenterveysongelmat vähenisi puolella.
Ihmiset kerkeisivät harrastamaan ja jaksaisivat urheilla töiden jälkeen ja täten säästyttäisiin
sairauksilta jotka rasittavat valtion kassaa.
Jopa syntyvyys kääntyisi nousuun kun sukupuolitoiminta saisi uutta virtaa.
Raha alkaisi kiertämään erilailla kun ihmisillä olisi aikaa pyöriä kaupoissa ja harrastaa.
Toivonkin tämän kirjoituksen herättävän päättäjissä tunteita.
Työaikaa lyhemmäksi äkkiä
2
72
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä jaksoin 8 plus ruokatunti eli 9 tunnin työpäiviä ruumiillista työtä ihan hyvin. Jaksoin myös voimailla töiden jälkeen ja myös ryypätä voimallisesti ja sukupuolitella kiitetyllä teholla. Mielenterveyskään ei sairastunut. Se oli vain normaalia elämää. Olisiko niin että liian helppo työelämä on liian helppoa ja minkään jaksaminen katoaa ?
- Anonyymi00002
moni tekeekin jo nyt osa-aikatyötä. Halusta tai pakosta. Tai peräti on nollatuntilainen. Sillä tosin on isosti vaikutusta palkkaan jos tehtyjä työtunteja on vähän. Jos teet työtä suoriteperusteisesti niin palkkasi määräytyy ensijaisesti työn tuloksen mukaan eikä työssä vietettyjen tuntien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604