Talon nurkalla kaato väärin ja sokkelin juurella päässyt makaamaan hieman sulamisvesiä ilmeisesti useamman vuoden ajan, jonka takia leca-harkko päässyt rapautumaan 3-4cm syvyyteen, irtoaa ihan kunnon paloja irti. Millä näitä harkkoja pystyy korjaamaan? Korjauslaastilla vai pikabetonilla tms. Harkko kannattelee tiilivuorausta eikä ole kovin paksu.
Harkkosokkelin rapautuminen / korjaus
Anonyymi
2
5612
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa aika erikoista. Ilmeisesti pinnoite ollut liian tiivis.
Nuille harkoille tehdään testejä joissa ne upotetaan veteen ja sitten jäädytetään, eikä ne esim 50 syklin aikana vaurioidu.
Itse vetäisin päälle Serpo 410:ä, mutta sun kannattaa kysyä ammattilaiselta parempia keinoja.
-raksaaja(sh)- Anonyymi
Minä olen korjannut mökkini harkkopilateita ruiskubetonilaastilla, kun sitä sattumalta minulla on. Hyvää jälkeä on tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897