Kommandona

Anonyymi

Olen tuossa miettinyt pitäisikö kokeilla kommandona olemista, nyt kun taas on hiukan lämpimämpi.

Voitte vastata vapaamuotoisesti, tai gallup-muodossa:

1) Oletteko itse kokeilleet kommandona olemista? Millaista se oli?

2) Millaisissa housuissa?

3) Ovatko verkkarit siihen tarkoitukseen huonot?

4) Urheillessa? T.ex. lenkillä?

5) Kuinka selkeästi kommandona kulkeminen näkyy?

6) Kiihottuuko itse?

7) Jos olet tyttö, mitä ajattelet pojasta joka on kommandona? Entä oletko itse kommandona

10

2092

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1) Oletteko itse kokeilleet kommandona olemista? Millaista se oli?

Aina kommandona ja tuntuu todella rennolta ja mukavalta.

2) Millaisissa housuissa?

Yleensä julkisilla paikoilla farkut tai chino housut, joskus reisitaskuhousut, kotona yleensä verkkarit.

3) Ovatko verkkarit siihen tarkoitukseen huonot?

Verkkareita käytän vaan kotona. Kulli erottuu liian helposti joten ei pysty käyttää yleisillä paikoilla.

4) Urheillessa? T.ex. lenkillä? Kts. 3)

5) Kuinka selkeästi kommandona kulkeminen näkyy?

Housuista joita useimmin käytän yleisillä paikoilla ei kovin helposti erotu paitsi jos tulee seisokki.

6) Kiihottuuko itse?

Kieltämättä mukavuuden lisäks tuntuu myös kiihottavalta kun kiki on vapaana housuissa.

• Anonyymi

1) Olen. Mukavaa ja sopivasti kiihottavaa. Tälläkin hetkellä.
      2) Vähän kaikenlaisissa... Farkuissa, chinoissa, verkkareissa, shortseissa.
      3) Riippuu verkkareista, siitä mis niit käyttää, kullin koosta yms. Mut kyl ite käytän vaik joistain näkyyki aika selkeesti läpi.
      4) Joskus harvoin. Pääsee varustus heilumaan niin villisti ja ite sen verran herkkä et sillon melkeen varmasti heijari.
      5) Kyllähän sen varmasti huomaa jos vaan kattoo. Itellä ~10cm täysin levossa, ~14cm löysänä mut vähän innostuneena (eli yleensä just kommandona ollessa) ja 17cm stondiksessa. Varsinki ohuemmissa housuissa on oikeestaan mahotonta piilotella. Kävelles kyl heiluminen näkyy. Ja tietysti jos seisomaan alkaa niin sit ei oo housuillakaan mitään merkitystä enää...
      6) Kyllä, varsinkin jos huomaa et joku tyttö vilkuilee ;D

Ois kans kiva tietää et mitä muijat on mieltä. Hot or Not? Ja tuleeks usein kateltuu jätkien etumuksia?

• Anonyymi

Ehottomasti Hot! Ja kattelen kyl aika usein jätkien etumuksii...;-) Olen siis 16v muija:-)

• Anonyymi

Ootko pelkästään kesällä kommandona vai talvellakin? Ite kuljen kommandona aina, myös talvella, koska oon tottunu tekee sillei.

• Anonyymi

Myös talvel, mut kesällä useemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös talvel, mut kesällä useemmin.

Ootko talvella testannu laskettelu/toppahousuissa kommandona? Voin suositella!

• Anonyymi

1) Useampi vuosi kommandona. Ekan kerran testasin kotona ehkä 12v iässä, ulkona yleisillä paikoilla ja koulussa 13v iässä jonka jälkeen lopetin alkkarien käytön lähes kokonaan koska kommandona tuntu paljon paremmalta ja tuntuu edelleen.

2) Farkut, chinoot, verkkarit, tuulihousut, lasketteluhousut...

3) Riippuu vähän tilanteesta mut parempi olla paksummat verkkarit koska liian ohuista erottuu kauheen selvästi kikkelin muodot vaikka ei seisoiskaan.

4) Usein joo, verkkarit tai tuulihousut.

5) Ei kukaan oo kommentoinu :D Ehkä se heiluminen vähän erottuu, riippuu housuista.

6) On toki kiihottavaa ja joskus on kiimatippoja valunu housuihin :D

• Anonyymi

1. Olen. Se oli ihan sellaista, kuin ajattelisitkin: ei kukaan tunnistanut, mutta näytät rikollisesta.

2. Ei sillä ole tietääkseni mitään merkitystä. Varmaan alushoususillani olin.

3. Ehdottomasti huonot!

4. Harvoin pankissa urheilen. En ole kyllä kenenkään nähnyt urheilevan pankissa, vaikka olen itse ollut ainut kommando siellä aina. T.EX on hyvää kunhan siihen lisää MEX:in.

5. Kyllä se aika hyvin näkyy, paitsi jos on sokea tai et katso minua päin.

6. En. Miksi kysyt?

7. En ole tyttö. En ole poika. En ole mies, en ole nainen. Olen kommando.

PS. Jos poliisi näkee tämän, niin en ole tehnyt mitään laitonta. T:Kommando-sapiens 10v

• Anonyymi

Hoh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh.

Höh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe