Taksimatka Split - Trogir

Anonyymi

Ollaan piakkoin menossa lomailemaan Splitin nurkille. Trogir näkyy olevan käymisen arvoinen paikka. Onko tietoa/kokemusta mitä maksaa taksi Splitin ja Trogirin välillä. Varmaan busseilla pääsee halvalla, mutta taksi olisi mukava, mutta se hinta? Mitä yleensä taksit tuolla alueella maksavat? Entäpä jos ottaa taksin päiväski, että kierrättää kauempana, mitä sellainen maksaa? Kun olisi 4 henkeä, sekin voisi tulla kyseeseen.

7

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4 hlöä Splitin kentältä Trogiriin edestakaisin n. 60e.

• Anonyymi

Meille maksoi 300 kunaa, jota taksikuski esitti. Ei siitä kuittia tehty eikä mittari pyörinyt.

• Anonyymi

Juuri varasin netin kautta taksin edestakaisin Splitin lentokenttä - Trogir 4:lle hlölle n. 65e.

• Anonyymi

Miten ihmeessä menitte maksamaan 65 e parin kilsan matkasta. Splitin kenttä on lähes kävelyetäisyydellä Trogirista. Splitin keskustaan onkin sitten pidempi matka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ihmeessä menitte maksamaan 65 e parin kilsan matkasta. Splitin kenttä on lähes kävelyetäisyydellä Trogirista. Splitin keskustaan onkin sitten pidempi matka.

Siksi, että oli kätevä mennä etsimättä perille, oven viereen ja takaisin päin sama juttu.. Tiesimme kyllä, että bussit kulkee, mutta ekaa kertaa tuohon suuntaan matkatessa oli kätevää. Hintaa kertyi 8,125e/hlö/sivu!! Mun pörssi kestää sen! Sitä paitsi 34asteen helteellä hotellin etsiminen matkalaukkujen kanssa, jo kotisuomessa ensin yön matkustaneena kentälle, tämä oli ihana vaihtoehto. Emme olisi kovin helpolla löytäneet asuntoamme kävellen, oli sen verran vaikeassa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, että oli kätevä mennä etsimättä perille, oven viereen ja takaisin päin sama juttu.. Tiesimme kyllä, että bussit kulkee, mutta ekaa kertaa tuohon suuntaan matkatessa oli kätevää. Hintaa kertyi 8,125e/hlö/sivu!! Mun pörssi kestää sen! Sitä paitsi 34asteen helteellä hotellin etsiminen matkalaukkujen kanssa, jo kotisuomessa ensin yön matkustaneena kentälle, tämä oli ihana vaihtoehto. Emme olisi kovin helpolla löytäneet asuntoamme kävellen, oli sen verran vaikeassa paikassa.

Pointti olikin se, että maksoitte 65 egee 10 euron matkasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pointti olikin se, että maksoitte 65 egee 10 euron matkasta

Ei se mitään, kun fyffet ei lopu!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe