Ollaan piakkoin menossa lomailemaan Splitin nurkille. Trogir näkyy olevan käymisen arvoinen paikka. Onko tietoa/kokemusta mitä maksaa taksi Splitin ja Trogirin välillä. Varmaan busseilla pääsee halvalla, mutta taksi olisi mukava, mutta se hinta? Mitä yleensä taksit tuolla alueella maksavat? Entäpä jos ottaa taksin päiväski, että kierrättää kauempana, mitä sellainen maksaa? Kun olisi 4 henkeä, sekin voisi tulla kyseeseen.
Taksimatka Split - Trogir
7
964
Vastaukset
- Anonyymi
4 hlöä Splitin kentältä Trogiriin edestakaisin n. 60e.
- Anonyymi
Meille maksoi 300 kunaa, jota taksikuski esitti. Ei siitä kuittia tehty eikä mittari pyörinyt.
- Anonyymi
Juuri varasin netin kautta taksin edestakaisin Splitin lentokenttä - Trogir 4:lle hlölle n. 65e.
- Anonyymi
Miten ihmeessä menitte maksamaan 65 e parin kilsan matkasta. Splitin kenttä on lähes kävelyetäisyydellä Trogirista. Splitin keskustaan onkin sitten pidempi matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä menitte maksamaan 65 e parin kilsan matkasta. Splitin kenttä on lähes kävelyetäisyydellä Trogirista. Splitin keskustaan onkin sitten pidempi matka.
Siksi, että oli kätevä mennä etsimättä perille, oven viereen ja takaisin päin sama juttu.. Tiesimme kyllä, että bussit kulkee, mutta ekaa kertaa tuohon suuntaan matkatessa oli kätevää. Hintaa kertyi 8,125e/hlö/sivu!! Mun pörssi kestää sen! Sitä paitsi 34asteen helteellä hotellin etsiminen matkalaukkujen kanssa, jo kotisuomessa ensin yön matkustaneena kentälle, tämä oli ihana vaihtoehto. Emme olisi kovin helpolla löytäneet asuntoamme kävellen, oli sen verran vaikeassa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että oli kätevä mennä etsimättä perille, oven viereen ja takaisin päin sama juttu.. Tiesimme kyllä, että bussit kulkee, mutta ekaa kertaa tuohon suuntaan matkatessa oli kätevää. Hintaa kertyi 8,125e/hlö/sivu!! Mun pörssi kestää sen! Sitä paitsi 34asteen helteellä hotellin etsiminen matkalaukkujen kanssa, jo kotisuomessa ensin yön matkustaneena kentälle, tämä oli ihana vaihtoehto. Emme olisi kovin helpolla löytäneet asuntoamme kävellen, oli sen verran vaikeassa paikassa.
Pointti olikin se, että maksoitte 65 egee 10 euron matkasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti olikin se, että maksoitte 65 egee 10 euron matkasta
Ei se mitään, kun fyffet ei lopu!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247