TV ohjelma Puskuri

Reippo

TV:stä tulee tiettävästi jokin moottoriajoneuvoihin liittyvä ohjelmatulevana perjantaina kai, muistaakseni Puskuriksi. Työkaveri sitä mainosti. Siinä on kuulema jotain juttua kaiketi Volkkarin lukkojen jäätymisestä kun jossain mainoksessa joku emäntä oli takaluukun kautta kömpinyt Poloiseen sisälle.

16

2979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmekummat

Onko Polossa oikein ovet? Ja jäätyy vielä?
      Vaatiiko se pakkasta?
      Voiko jäätyä vesi pakkasessa muidenkin autojen päällä?
      Entä jos vettäå on tiellä, jäätyykö sekin pakkasessa?

• tätä !

TOPGEAR ... tulee ainakin torstaisin klo 15.30 !

Ohjelman lopussa on aina yleensä joku karsee urkkiauto jolla se heidän kuskinsa kaahaa radalla parasta aikaa listalle !

Mielenkiintoisia koeajoja muutenkin !

http://www.bbc.co.uk/topgear/

You asked for it, and who are we to argue. So, here, in full are all the power lap times.

We only list road-going cars, so the F1 car (0.59.0), and Sea Harrier (0.31.2) are not on the board.

You can also see the layout of the Top Gear track.

Got a comment? Email [email protected] and share.

1st Ferrari F60 Enzo - 1.19.0

2nd Ariel Atom - 1.19.5

3rd Porsche Carerra GT - 1.19.8

4th Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

5th Ford GT - 1.21.9

Ferrari 360 CS - 1.22.3

Porsche GT3 RS - 1.22.3

Murcielago - 1.23.7

Zonda - 1.23.8

Koenigsegg - 1.23.9

Noble - 1.25.0

Gallardo - 1.25.8

Lotus Exige - 1.26.4

Chevrolet Corvette - 1.26.8

Porsche 911 GT3 - 1.27.2

TVR 350C - 1.27.5

BMW M3 CSL - 1.28.0

Dodge Viper SRT-10 - 1.28.5

MG SV - 1.28.6

Porsche 911 Carrera S - 1.28.9 (very wet)

Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9

BMW Alpine Z8 - 1.29.0

Mercedes CL65 - 1.29

Alfa 3.7 GTA - 1.30.0

Subaru Impreza STI - 1.30.1

Aston Martin DB7 GT - 1.30.4

Audi S4 - 1.30.9

Porsche 911 turbo - 1.31.0

Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3

Honda NSX Type R - 1.31.6

BMW M3 - 1.31.8

Nissan 350Z - 1.31.8

Mazda RX8 - 1.31.8

Ford Focus RS - 1.32.2

Lotus Esprit V8 - 1.32.5

Audi TT V6 - 1.32.7

MG ZT - 1.33

Noble - 1.33.1

Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2

Volkswagen Golf R32 - 1.33.2

Volvo S60R - 1.35.0

Ferrari 575 - 1.35.2

Alfa 147 GTA - 1.35.6

Lotus Elise - 1.35.6

Aston Martin Vanquish - 1.36.2

Renault Clio v6 - 1.36.2

Honda Civic Type R - 1.36.5

Saab 95 hot aero - 1.37.9

Mazzer - 1.38.0

Bowler Wildcat - 1.39.4

Bentley Arnarge - 1.40.8

Overfinch - 1.44.0

• ....

Volkswagen Golf R32 pärjäs ... vain n. 14 sekkaa ferraria hitaampi !

• pikkasen
        .... kirjoitti:

Volkswagen Golf R32 pärjäs ... vain n. 14 sekkaa ferraria hitaampi !

alle 20% eli 6 kierrost ja ois jo kierroksen peräs.

• VW Diesel

Ei tuo mikään uutinen ole. Etuovien lukot jäätyvät pakkasella niin, että lukot aukeavat, mutta ovi ei avaudu vaikka kuinka kiskoisi kahvasta.. Vanhempiin voi laittaa lukkoon uuden jousen, jolla vaiva poistuu. Uudemmissa taas joutuu vaihtamaan koko lukon.. Suunnitteluvirhe kyseessä, takuunalaisessa autossa pitäisi mennä lukon vaihto takuuna.

• iceman

Mutta pitäisi pitää matalaa profiilia tästä viasta. Mitä siitä tulee jos corollamiehet saa kuulla VW:n vioista, johan ne nauraa Esson baarista meidät pihalle.

• Reippo
        iceman kirjoitti:

Mutta pitäisi pitää matalaa profiilia tästä viasta. Mitä siitä tulee jos corollamiehet saa kuulla VW:n vioista, johan ne nauraa Esson baarista meidät pihalle.

Sori!

• Lady66
        Reippo kirjoitti:

Sori!

Siis "lukot aukeaa, mutta ovi ei avaudu".. Huh kuinka yksinkertaista porukkaa ... Siis tiivisteet jäässä ja omistajalla aivot kans, näemmä... Tai korvan taustat ja housut märkinä olevia "teinejä".

• Longlife
        Lady66 kirjoitti:

Siis "lukot aukeaa, mutta ovi ei avaudu".. Huh kuinka yksinkertaista porukkaa ... Siis tiivisteet jäässä ja omistajalla aivot kans, näemmä... Tai korvan taustat ja housut märkinä olevia "teinejä".

Kyllä se tyttö nyt sillä tavalla on, että lukko siinä Polossa jäätyy. Tämä ongelma oli edellisen sukupolven Polossa (Classic). Lukot kyllä avautuu auki asentoon, eli napit nousevat ylös mutta kahva lyö ns. "tyhjää". Syynä lukoissa joku liian heikko jousi kuten edellä joku aivan oikein totesi. Vaimolla oli ennen juuri samanlainen Classic malli ja parhaimmillaan siitä ei auennut kun toinen takaovi joten tiedän mistä puhun. Usko ei Volkkariin tästä kuitenkaan mennyt vaan nyt vaimo ajaa kolmatta vuotta uuden korimallin Pololla ja siinä ei lukko-ongelmia ei ole ollut yhtään. Takuuasioista sen verran, että Classicin lukkojen kanssa käämit paloi sen verran, että nykyiset kaksi volkkaria on ostettu eri liikkeestä kun edelliset ja täytyy sanoa, että merkkiliikkeillä on eroa kun yöllä ja päivällä nykyisen hyväksi. Liikkeet ovat keskisessä suomessa 60 km välein toisistaan. Lopuksi Lady66:n pitäisi varmaan joutua ajamaan päivittäiset 500 km:n työajonsa, että on varaa maksaa hänen mielestään kalliit longlife huollot ja tulla sen jälkeen tänne kommentoimaan asioita, joista hän ei suurimmaksi osaksi ymmärrä mitään.

• Lady66
        Longlife kirjoitti:

Kyllä se tyttö nyt sillä tavalla on, että lukko siinä Polossa jäätyy. Tämä ongelma oli edellisen sukupolven Polossa (Classic). Lukot kyllä avautuu auki asentoon, eli napit nousevat ylös mutta kahva lyö ns. "tyhjää". Syynä lukoissa joku liian heikko jousi kuten edellä joku aivan oikein totesi. Vaimolla oli ennen juuri samanlainen Classic malli ja parhaimmillaan siitä ei auennut kun toinen takaovi joten tiedän mistä puhun. Usko ei Volkkariin tästä kuitenkaan mennyt vaan nyt vaimo ajaa kolmatta vuotta uuden korimallin Pololla ja siinä ei lukko-ongelmia ei ole ollut yhtään. Takuuasioista sen verran, että Classicin lukkojen kanssa käämit paloi sen verran, että nykyiset kaksi volkkaria on ostettu eri liikkeestä kun edelliset ja täytyy sanoa, että merkkiliikkeillä on eroa kun yöllä ja päivällä nykyisen hyväksi. Liikkeet ovat keskisessä suomessa 60 km välein toisistaan. Lopuksi Lady66:n pitäisi varmaan joutua ajamaan päivittäiset 500 km:n työajonsa, että on varaa maksaa hänen mielestään kalliit longlife huollot ja tulla sen jälkeen tänne kommentoimaan asioita, joista hän ei suurimmaksi osaksi ymmärrä mitään.

Mutta olen jo siinä iässä että minua ei voi "tytöksi" kutsua ja olen pahoillani, mutta koska kuulin että useissa volkkarin malleissa on ollut tiiviste "vikaa" oletin tietenkin että siitä sen täytyy johtua, sekä oujee kuullostaa lähinnä teiniltä.. Älä sinä turhia huolehdi minun huoltoon menevistä rahoistani sillä minä kyllä elän ja elätän itseni.. Tienaan kuitenkin mukavasti :O) Paska hommaa mutta jonkuhan tätäkin työtä täytyy tehdä. Minä myöskin tiedän riittävästi autoista.. Enempi kuin monet näemmä ;O)

• Reetu
        Lady66 kirjoitti:

Mutta olen jo siinä iässä että minua ei voi "tytöksi" kutsua ja olen pahoillani, mutta koska kuulin että useissa volkkarin malleissa on ollut tiiviste "vikaa" oletin tietenkin että siitä sen täytyy johtua, sekä oujee kuullostaa lähinnä teiniltä.. Älä sinä turhia huolehdi minun huoltoon menevistä rahoistani sillä minä kyllä elän ja elätän itseni.. Tienaan kuitenkin mukavasti :O) Paska hommaa mutta jonkuhan tätäkin työtä täytyy tehdä. Minä myöskin tiedän riittävästi autoista.. Enempi kuin monet näemmä ;O)

sen Puskuri-ohjelman. siinä naishenkilö, joka ei myöskään ollut enää tyttönen, kömpi takaluukun kautta autoon sisälle kun sivuovet eivät auenneet. Kunnia naisväelle siitä, että veti tämän ongelman esiin. Tähän saakka kaikki volkkariäijät ovat tiemmä tapelleet vian kanssa ja makselleet korjauksia omista pusseistaan, vaikka kyseessä on ihan selvä valmistusvirhe. Oujee vaan tädille.

Väiti tietäväsi RIITTÄVÄSTI autoista, mutta ilmeiseti et tätäkään ongelmaa tiennyt. Äläkä tule tänne kehuskeleen tienaamisillasi, ei niillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Oujee

• Kaapo

• Lady66
        Reetu kirjoitti:

sen Puskuri-ohjelman. siinä naishenkilö, joka ei myöskään ollut enää tyttönen, kömpi takaluukun kautta autoon sisälle kun sivuovet eivät auenneet. Kunnia naisväelle siitä, että veti tämän ongelman esiin. Tähän saakka kaikki volkkariäijät ovat tiemmä tapelleet vian kanssa ja makselleet korjauksia omista pusseistaan, vaikka kyseessä on ihan selvä valmistusvirhe. Oujee vaan tädille.

Väiti tietäväsi RIITTÄVÄSTI autoista, mutta ilmeiseti et tätäkään ongelmaa tiennyt. Äläkä tule tänne kehuskeleen tienaamisillasi, ei niillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Oujee

vaan edelliselle kirjoittelijalle, jolla tuntui olevan parempaa tietoa minun tuloistani nääs.. En kyllä ole kuullut mokomasta viasta ennen enkä olis ostanut Poloa mistään hinnasta joten se siitä.. Ja tiedän riittävästi tarkoittaa naiseksi ihan riittävästi enkä kehuskele.

• . . .
        Lady66 kirjoitti:

vaan edelliselle kirjoittelijalle, jolla tuntui olevan parempaa tietoa minun tuloistani nääs.. En kyllä ole kuullut mokomasta viasta ennen enkä olis ostanut Poloa mistään hinnasta joten se siitä.. Ja tiedän riittävästi tarkoittaa naiseksi ihan riittävästi enkä kehuskele.

. . .

• Amma
        Lady66 kirjoitti:

Kukahan se täällä teinix oikein onkaan...

• Reippo
        Kaapo kirjoitti:

Vika on mekaaninen ja lukon sisällä. Mikäli ohjelmasta tulee uusinta, katso ihmeessä.

http://www.yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=liikenne&osannimi=puskuri_arkisto_2005&jutunid=4368

Tuossa ohjelmassa annettiin sellainen kuva että kyse olisi vain tuossa Polo farkku mallissa.

Itselläni on ollut 80-luvun loppupuolen Polo ja siinä jo oli sama "ominaisuus". Nykyisessä III-koppasessa Golf:ssa on sama "ominaisuus" myös. Ja mitä netissä olen lukenut erilaisia palstoja, niin tuntuu kyseinen ominaisuus olevan melkein volkkarin mallissa kuin mallissa valmistusvuodesta riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1436
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1405
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1184
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1097
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      33
      925
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      904
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      845
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      817
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe