Thaimaa 1953

Anonyymi

Thaimaan esittelyvideo vuodelta 1953 ajalta ennen Vietnamin sotia ja eurooppalaisia turisteja. Kliseinen mutta aikakaudelleen tyypillinen esittelyvideo turisteille. Uskonto ja traditiot varmaan näytteli isompaa roolia tuolloin.
https://www.youtube.com/watch?v=reLa5QiXYIA&lc=UgxlyzZh1klKRNpWpfB4AaABAg
Jotkut kuvittelee että Thaimaassa alettiin käyttää maksullisten naisten palveluksia ja naimakauppoja vasta valkoisen miehen saavuttua maahan. Tämähän ei pidä laisinkaan paikkansa. Tänä päivänäkin thaimaalaiset itse ovat palvelujen ylivoimaisesti suurimpia käyttäjiä ja sillä on satojen vuosien perinteet.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

lunta oli erittäin paljon tuona talvena, mutta keväällä kaikki suli pois.

• Anonyymi

JO TUOLLOIN THAIMAA ON SUOMEA KEHITTYNEEMPI KULTTUURI

• Anonyymi

Se on selvä kun Suomi on laskentatavasta riippuen parisataa vuotta vanha "kulttuuri" ja Thaimaa parituhatta vuotta.

Suomessahan ei varsinaista kultturia edes ole. On lauma sieltä sun täältä maahan muuttaneita metsäläisiä jotka ovat nippanappa pysyneet hengissä.
        Sodat teollisti Suomen jotta sotakorvaukset saatiin maksetuksi. Siellä isämme tehtaissa hengittelivät palokaasuja ja syöpähiukkasia, polttelivat savotoilla tupakkia ja joivat myrkkyviinoja, kiroilivat, tappoivat ja tappelivat. Kaikki ansiot meni ruokaan ja perheen pitämiseen hengissä ja lämpimänä. Siinä se on suomalainen "kulttuuri". Vasta viimeisen 50 vuoden aikana Suomi on noussut ja nyt se ollaan taas lyömässä maahan. Isommat ja ahneemmat vie pienen kauniin maamme.

Thaimaa onneksi vaalii pitkää kulttuuriperimäänsä ja perinteitään tiukasti, vaikka senkin taloutta dominoidaan paljolti lännestä.

• Anonyymi

Mitä aloittaja mahtaa yrittää tuottaa, ajatustaanko alituiseen että seksimatkailu on jees ?

Hyvä aloittaja, mailma muuttuu, voisithan tehdä aloituksen myös orjuudesta ja vaikka naisten äänioikeudesta suomessa.

• Anonyymi

Pattayan poju yrittää kääntää mustaa valkoiseksi, ja etsiä perusteita siihen miksi itse käyttää maksullisia mutta ei se perustelemalla mihinkään muutu reppana mikä reppana, seksimatkailu ei ole jees.

• Anonyymi

Asiaan voisi ottaa kantaakin jos tämä poju olisi kykenevä keskustelemaan asian kokonaisuudesta lieveilmiöineen ja seuraamuksineen myös haittavaikutuksista, mutta tuollaisessa tapauksessa hän kykenee vain lerpattamaan.

• Anonyymi

Eihän hän niin sanonut ollenkaan eikä väittänyt etteikö haittavaikutuksiakin olisi. Minun mielestäni tärkein pointti tuossa on vapaaehtoisuus ja omat valinnat. Niihin ei sivullisten tarvi puuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän hän niin sanonut ollenkaan eikä väittänyt etteikö haittavaikutuksiakin olisi. Minun mielestäni tärkein pointti tuossa on vapaaehtoisuus ja omat valinnat. Niihin ei sivullisten tarvi puuttua.

Hän ja hän.

Vapaaehtoisesti tekee mitä on pakko että elää ?

Kuka sivullinen ?

Jos oma valinta on alkoholismi, huumeet ja moninaiset, niin oma valinta ja ei muuta kuin niinkuin yhdessä aloituksessa tuossa, että laittamaan.

• Anonyymi

Valkoihoiset eurooppalaiset ovat maailman ainoa kansa joka syyllistää itseään syypääksi liki kaikkeen, mitä maailmassa on tapahtunut.
        Mikään muu kulttuuri ei häpeä historiaansa siinä määrin kuin eurooppalaiset ja varsinkin pohjoismaalaiset.
        Syytämme itseämme jopa orjatyövoimasta ja Afrikan tilanteesta, vaikka he itse osasivat orjuuttaa ja tappaa toisiaan vallan mainiosti jo paljon ennen valkoista miestä. Samaten Etelä- Amerikka oli pirstaleina ennen valkoisen miehen tuloa.
        Häpeääkö arabikansat historiaansa, valloituksia, sotiaan ja Afrikan orjuuttamista? Ei häpeä.

Ketkä häpeää historiaansa ja kulttuuriaan kuin valkoihoiset kaukasialaiset kansat? Kiinalaisetko? No ei todellakaan. Intialaiset? Ei. He ovat kaikki ylpeitä kulttuuristaan. Heistä on tullut historiansa myötä sellaisia kuin he ovat.
        Emme mekään ole vastuussa siitä mitä maailmassa on tapahtunut ja mitä esi-isämme ovat tehneet tai jättäneet tekemättä.

Meidän ei myöskään tarvitse tuntea syyllisyyttä minkään maan prostituutiosta. Me emme ole sitä kulttuuria aloittaneet. Turha myöskään kenenkään numerosensein koettaa syytellä tuntemattomia ihmisiä asioista joita he eivät ole tehneet ja koettaa saada heidät kuulostamaan siltä kuin he olisivat vastuussa toisten maiden kulttuureista ja sen maan ihmisistä ja niiden teoista.

Pahimmanlaatuista kaksinaismoralismia ja tekopyhyyttä harrastaa hän. Jos hän haluaa jotenkin auttaa "hädässä olevia" niin sitten menköön kadulle valistamaan ja jakamaan leipää. Tuollainen jeesustelu ei ole mistään kotoisin.

• Anonyymi

Eräs lentokapteenikin seksimatkailee pattayalla hyvin usein ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoihoiset eurooppalaiset ovat maailman ainoa kansa joka syyllistää itseään syypääksi liki kaikkeen, mitä maailmassa on tapahtunut.
        Mikään muu kulttuuri ei häpeä historiaansa siinä määrin kuin eurooppalaiset ja varsinkin pohjoismaalaiset.
        Syytämme itseämme jopa orjatyövoimasta ja Afrikan tilanteesta, vaikka he itse osasivat orjuuttaa ja tappaa toisiaan vallan mainiosti jo paljon ennen valkoista miestä. Samaten Etelä- Amerikka oli pirstaleina ennen valkoisen miehen tuloa.
        Häpeääkö arabikansat historiaansa, valloituksia, sotiaan ja Afrikan orjuuttamista? Ei häpeä.

Ketkä häpeää historiaansa ja kulttuuriaan kuin valkoihoiset kaukasialaiset kansat? Kiinalaisetko? No ei todellakaan. Intialaiset? Ei. He ovat kaikki ylpeitä kulttuuristaan. Heistä on tullut historiansa myötä sellaisia kuin he ovat.
        Emme mekään ole vastuussa siitä mitä maailmassa on tapahtunut ja mitä esi-isämme ovat tehneet tai jättäneet tekemättä.

Meidän ei myöskään tarvitse tuntea syyllisyyttä minkään maan prostituutiosta. Me emme ole sitä kulttuuria aloittaneet. Turha myöskään kenenkään numerosensein koettaa syytellä tuntemattomia ihmisiä asioista joita he eivät ole tehneet ja koettaa saada heidät kuulostamaan siltä kuin he olisivat vastuussa toisten maiden kulttuureista ja sen maan ihmisistä ja niiden teoista.

Pahimmanlaatuista kaksinaismoralismia ja tekopyhyyttä harrastaa hän. Jos hän haluaa jotenkin auttaa "hädässä olevia" niin sitten menköön kadulle valistamaan ja jakamaan leipää. Tuollainen jeesustelu ei ole mistään kotoisin.

Otanpa kantaa tuohon vapaaehtoisuuteen, kaikki ihmisillä ei ole elämässään saman mahdollisuudet, kovin vapaaehtoista tuskin on pattayalla rantakadulla kävelevät freelanserit taikka sen paremmin beerbaarin tytöt, vielä vähemmin gogopaikkojen vuokrahenkilöstö, vapaa ehtoisesti tarjoavat itseään jokaiselle joka on valmis seksuaalipalveluista maksamaan, ei syödäkin pitää, yleensä on lapsi tai pari elätettävänä, lisäksi vanhemmat, joku kutsuu paikkaa paratiisiksi, minä en, maa joka ei pysty huolehtimaan kansalaisistaan on kaukana paratiisista, ainakin minä käsitän paratiisin hieman toisella tavalla, toki se saattaa näyttää siltä reppanalle jolla on vaikeuksia solmia parisuhteita, ja ymmärrän heitä, osittain eivät he voi itselleen mitään.

Olen käynyt bangkokissa näiden vosujen loppusijoituspaikassa, eikä se ole mitään kaunista katseltavaa, mihin tuollainen elämä pahimmillaan johtaa.

• Anonyymi

Otanpa kantaa vielä tuohon numerosensei juttuu, puhut poju ihan pehmosia, kyllä sinä aivan itse vastuussa omasta elämästäsi, elämäsi valinnoista ja kyvyttömyydestäsi ymmärtää perusasioita, jos thaikulttuurissa myydään persettä se ei tarkoita että se ostaminen on hyväksyttävää, minkään moraalinormiston kautta, reppana.

• Anonyymi

Lerppa on ilmaissut hyväksyvänsä kalliit "luxushuorat" joihin kuulema resuperseillä ei ole varaa.
      Siis jos on rahaa, niin saat lerppain hyväksynnän.
      Lerppa suo myös nuoret vaimot niille kenellä on rahaa ja valtaa. Eipä siinä mitään että hyväksyy, mutta sama jermu korostaa aina ilmaisuutta naisten ja seksin suhteen. Hän kertoo sen olevan aitoa rakastelua ja tosi miehet "saa" ilmaiseksi. Miten on siis mahdollista että raha antaa luvan rahalla rakasteluun mutta köyhemmän se tekee resuperseeksi?

Lerppa on tuhansien paradoksien "mies".
      Näinköhän olisi se Lerpan "Ilmainen vaimo" jäänyt siihen nurkkiin pyörimään, jos hänelle ei olisi järjestetty työkyvyttömyyseläkettä Suomesta ja kattoa pään päälle?
      Onko sellainen vaimo ilmainen, jonka asiat pitää järjestää ja jota pitää elättää suomalaisten kustannuksella? Ei se mikään ilmainen ole. Ei ne sen kummempia ole ne Pattayan baaritytöt kuin tuollainenkaan "vaimo".

• Anonyymi

Tarinahan kertoo että nelikymppinen upseeri jätti suomalaisen vaimonsa ja kaksi alle kouluikäistä lasta ja nai 20 vuotiaan thaitytön, jolle sitten eläkkeen hommasi.
        Onpa kertakaikkisen raamatullisen kaunis rakkaustarina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarinahan kertoo että nelikymppinen upseeri jätti suomalaisen vaimonsa ja kaksi alle kouluikäistä lasta ja nai 20 vuotiaan thaitytön, jolle sitten eläkkeen hommasi.

Niin tuonko tarinan sankari ja upseerismies on täällä siis tuomitsemassa muita otettuaan itselleen lapsimorsiamen Thaimaasta? Jokin tässä ei nyt täsmää...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo olevansa nyt 58v ja ollut 20 vuotta naimisissa 20 vuotta nuoremman thainaisen kanssa.
        Eli tyttö on ollut 18 vuotias kun menivät naimisiin ja hän 38 vuotias. Että semmoinen aikuinen liitto ollut kyseessä ja tuossa on sitten varaa kutsua joitakin kuvissa esiintyviä naisia "aivan kakaroiksi".

• Anonyymi

Resupetteri kiitos kun olet taas kertonut mitä olen kirjoittanut, en hyväksy prostituutiota missään muodossa, en rikkaille, en köyhille, en myöskään hyväksy sitä vapaaehtoisena, onko se sitä sitten loppujen lopuksi,

vaimoni täyttää kohta 47 vuotta siitä voit helposti päätellä minkäikäinen hän oli kun menimme naimisiin, ei ollut mikään pikkutyttö, tai no oli mutta se ei tähän kuulu, ensimmäisen kerran hän kävi pattayalla minun kanssani, ja oli hyvin järkyttynyt totesi vaan että täällä intialaiset myy vaatteita, kiinalaiset kultaa, thaikut persettä.

Ei halua edes käydä siellä, saan aina välillä hänet puhuttua sinne, vaikka songkran aikaan kun hän on hyvin sosiaalinen, viihtyy isossa porukassa, minä taas en niinkään, mutta välillä menettelee... kun ei ota asiasta stressiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri kiitos kun olet taas kertonut mitä olen kirjoittanut, en hyväksy prostituutiota missään muodossa, en rikkaille, en köyhille, en myöskään hyväksy sitä vapaaehtoisena, onko se sitä sitten loppujen lopuksi,

vaimoni täyttää kohta 47 vuotta siitä voit helposti päätellä minkäikäinen hän oli kun menimme naimisiin, ei ollut mikään pikkutyttö, tai no oli mutta se ei tähän kuulu, ensimmäisen kerran hän kävi pattayalla minun kanssani, ja oli hyvin järkyttynyt totesi vaan että täällä intialaiset myy vaatteita, kiinalaiset kultaa, thaikut persettä.

Ei halua edes käydä siellä, saan aina välillä hänet puhuttua sinne, vaikka songkran aikaan kun hän on hyvin sosiaalinen, viihtyy isossa porukassa, minä taas en niinkään, mutta välillä menettelee... kun ei ota asiasta stressiä.

Thainainen järkyttynyt Pattayalla? Mistä? Eihän seksikauppaa ole nähtävillä missään Pattayalla. Ei se ole seksikauppaa jos länsimainen mies kävelee aasialaisen naisen kanssa. Missä ja miksi se vaimosi järkyttyi, kerrothan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thainainen järkyttynyt Pattayalla? Mistä? Eihän seksikauppaa ole nähtävillä missään Pattayalla. Ei se ole seksikauppaa jos länsimainen mies kävelee aasialaisen naisen kanssa. Missä ja miksi se vaimosi järkyttyi, kerrothan?

Osta lentolippu ja käy katsomassa, ihan paikan päällä... niin ei tarvitse arvuutella.

• Anonyymi

Kiitän aloittajaa erittäin mielenkiintoisesta videosta.

Videolta näkyy mm. mielenkiintoinen "koripallopeli" - mitä en edes tiennyt koskaan olleen! Pelataankohan tuota peliä tuossa muodossa enää koskaan ja missään?

Olin myös näkevinäni, että joskus muinoin Bangkokissa on matkaansa voinut taittaa "raitsikalla"!

Ramakian tanssi esityksessä orkesterin perus biitti - rytmi - vaikuttaisi yllättäen olevan nykyistä paljon nopeampi.

Jne.

Videossa ei kuitenkaan mainita naimakauppoja tai ostettua seksiä sanallakaan.
      Väittävät minua viisaammat kuitenkin, että naimakaupat ja seksi ovat olleet kautta ihmiskunnan historian yksi tie - mahdollisuus - parempaan elämään.

Jos ja kun joku kuvittelee - mitä en jaksa uskoa todeksi - että Thaimaassa ei olisi ollut naimakauppoja ja ostettua seksiä ennen vaikkapa Vietnamin sotaa, niin tälläisen henkilön täytyy olla totaalisesti tärähtänyt. Hänen täytyy elää jossakin punavihreässä kuplassa sen lisäksi, että hän mitä ilmeisimmin on jonkinsortin rasisti sensei.

• Anonyymi

Terve!
        Tuli sitten lomailtua pari viikkoa Thaimaan auringon alla. Ihanaa oli. Kyllä se porukka siellä tietää että onni ja autuus on vain rahasta kiinni. Rahaa tarvitaan. Erään tutun kautta tutustuin paikalliseen ammatinharjoittajaan, eli huoraan ja hän kertoi ettei elämä todellakaan ole ruusuilla tanssimista, jos meinaa elantonsa saada – edes sen vähäisen. Thai-tyttö kuulemma pyrkii tähän: saamaan koko viikon, tai kahden viikon seuralaisuuden. Se takaa hyvät ja säännölliset tulot – ja eihän sitä tiedä että vaikka naimisiin pääsisi. Jos sattuu kunnon aikamiespoika uimaan haaviin. Suomalaismiehet kuitenkin haluavat vaihtaa eukkoa joka ilta, tai joka toinen ilta, ja se on tietenkin thaimaalaiselle huoralle huono asia. Taas pitää lähteä hakemaan uutta kumppania. Thai-hupakko kertoi minulle, ettei työstä voi olla pois, tai elinkeino lakkaa. He elättävät myös perhettään, vanhoja vanhempiaan. Kuukautiset kerran kuussa tai raskaus, ne ovat kamalia aikoja, kun ei voi tehdä hommiaan. Kyllä loma avasi taas silmät. Te asiakkaat, kullannupelot, tekin voitte avata silmänne ja tulla ulos kuplastanne minkä värinen liekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve!
        Tuli sitten lomailtua pari viikkoa Thaimaan auringon alla. Ihanaa oli. Kyllä se porukka siellä tietää että onni ja autuus on vain rahasta kiinni. Rahaa tarvitaan. Erään tutun kautta tutustuin paikalliseen ammatinharjoittajaan, eli huoraan ja hän kertoi ettei elämä todellakaan ole ruusuilla tanssimista, jos meinaa elantonsa saada – edes sen vähäisen. Thai-tyttö kuulemma pyrkii tähän: saamaan koko viikon, tai kahden viikon seuralaisuuden. Se takaa hyvät ja säännölliset tulot – ja eihän sitä tiedä että vaikka naimisiin pääsisi. Jos sattuu kunnon aikamiespoika uimaan haaviin. Suomalaismiehet kuitenkin haluavat vaihtaa eukkoa joka ilta, tai joka toinen ilta, ja se on tietenkin thaimaalaiselle huoralle huono asia. Taas pitää lähteä hakemaan uutta kumppania. Thai-hupakko kertoi minulle, ettei työstä voi olla pois, tai elinkeino lakkaa. He elättävät myös perhettään, vanhoja vanhempiaan. Kuukautiset kerran kuussa tai raskaus, ne ovat kamalia aikoja, kun ei voi tehdä hommiaan. Kyllä loma avasi taas silmät. Te asiakkaat, kullannupelot, tekin voitte avata silmänne ja tulla ulos kuplastanne minkä värinen liekin.

"Suomalaismiehet kuitenkin haluavat vaihtaa eukkoa joka ilta, tai joka toinen ilta"

Eivät halua. Vakiotyttöystävä löytyy viimeistään muutaman matkan päästä. Kaikilla. Kai niitä on sellaisiakin jotka eivät vakiinnu, mutta en tunne kuin yhden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suomalaismiehet kuitenkin haluavat vaihtaa eukkoa joka ilta, tai joka toinen ilta"

Eivät halua. Vakiotyttöystävä löytyy viimeistään muutaman matkan päästä. Kaikilla. Kai niitä on sellaisiakin jotka eivät vakiinnu, mutta en tunne kuin yhden.

Vakiintunut huora?
        Montako vakiopoikaystävää vakiotyttöystävällä on?
        Kaikilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve!

Terve vaan "Terve"!

Johan taas tarinan keksit.... mutta kerro nyt viimeinkin, miksi näitä tarinoitasi keksit? Mistä ihmeestä tämä mieletön ja ainakin minulle käsittämätön vihasi suomalaisia miehiä ja thaimaalaisia naisia kohtaan oikeastaan juontaa?

En ole määrittelemäsi kullannuppelo asiakas. Tunnen Thaimaassa - en vain kahden viikon lomamatkailijana - lukuisia erilaisista kulttuureista peräisin olevia pariskuntia. Jo vuosien ajan olen myös vieraillut lukuisissa muissakin maissa kuin Suomessa tuttujeni luona. Usein miten on ollut niin, että pariskunnan nainen on ollut thaimaalainen. Joskus toisinpäin. Harvemmin, vain kerran, pariskunta on ollut samaa sukupuolta. Täällä Suomessa olemme savusaunoitelleet thaimaalaisen vaimoni kanssa mitä moninaisia pariskuntia.

Ihan hyvin on mennyt.

Puhun itse kohteliaasti japania. Vaimoni diplomaattisesti ranskaa.

Voit myös Senssu kirjoittaa vastauksesi ุเีัะีีะพะะ kielelläsi ja traktori apuna hömiöilläsi.

Anna palaa Senssu... kerro miksi minua, vaimoani, jne, vihaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve vaan "Terve"!

Johan taas tarinan keksit.... mutta kerro nyt viimeinkin, miksi näitä tarinoitasi keksit? Mistä ihmeestä tämä mieletön ja ainakin minulle käsittämätön vihasi suomalaisia miehiä ja thaimaalaisia naisia kohtaan oikeastaan juontaa?

En ole määrittelemäsi kullannuppelo asiakas. Tunnen Thaimaassa - en vain kahden viikon lomamatkailijana - lukuisia erilaisista kulttuureista peräisin olevia pariskuntia. Jo vuosien ajan olen myös vieraillut lukuisissa muissakin maissa kuin Suomessa tuttujeni luona. Usein miten on ollut niin, että pariskunnan nainen on ollut thaimaalainen. Joskus toisinpäin. Harvemmin, vain kerran, pariskunta on ollut samaa sukupuolta. Täällä Suomessa olemme savusaunoitelleet thaimaalaisen vaimoni kanssa mitä moninaisia pariskuntia.

Ihan hyvin on mennyt.

Puhun itse kohteliaasti japania. Vaimoni diplomaattisesti ranskaa.

Voit myös Senssu kirjoittaa vastauksesi ุเีัะีีะพะะ kielelläsi ja traktori apuna hömiöilläsi.

Anna palaa Senssu... kerro miksi minua, vaimoani, jne, vihaat?

Terve.

Oudoksun senssufobiaanne.

Luen joskus tätä palstaa ja lukeahan voi että kuten kerroin seuralainen on erittäin vaihtuvainen, joten vakiotyttöystävänäkemykseen totean sen olevan pelkkää tarinaa.

Koska puhut kohteliaasti japania, niin harjoittele sama suomeksi.

T: Terve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve.

Oudoksun senssufobiaanne.

Luen joskus tätä palstaa ja lukeahan voi että kuten kerroin seuralainen on erittäin vaihtuvainen, joten vakiotyttöystävänäkemykseen totean sen olevan pelkkää tarinaa.

Koska puhut kohteliaasti japania, niin harjoittele sama suomeksi.

T: Terve.

Lerppa lerppa. Älä koeta esittää ketään muuta kuin itseäsi. Sinulla on pakkomielle Pattayaa kohtaan ja inhoat thaimaalaisia naisia. Olet tosi katkera. Onko niin että vaimo lähti, vai onko niin ettei se rakasta eikä kunnioita sinua, niin olet päättänyt kohdistaa vihasi "onnellisempiin" ihmisiin?
        Mitä sinulle on tapahtunut Pattayalla? Menikö vaimosi siellä "pilalle" vai karkasiko hän varakkaan ja miellyttävän miehen matkaan? Jotakin kamalaa sinulle on tapahtunut.
        Oliko se silloin 2008 vuonna, jolloin elämäsi vaikuttaa loppuneen ja pysähtyneen kokonaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerppa lerppa. Älä koeta esittää ketään muuta kuin itseäsi. Sinulla on pakkomielle Pattayaa kohtaan ja inhoat thaimaalaisia naisia. Olet tosi katkera. Onko niin että vaimo lähti, vai onko niin ettei se rakasta eikä kunnioita sinua, niin olet päättänyt kohdistaa vihasi "onnellisempiin" ihmisiin?
        Mitä sinulle on tapahtunut Pattayalla? Menikö vaimosi siellä "pilalle" vai karkasiko hän varakkaan ja miellyttävän miehen matkaan? Jotakin kamalaa sinulle on tapahtunut.
        Oliko se silloin 2008 vuonna, jolloin elämäsi vaikuttaa loppuneen ja pysähtyneen kokonaan?

Kullannuppelo kiukkuinen kuin munanpuutteessa oleva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kullannuppelo kiukkuinen kuin munanpuutteessa oleva nainen.

55555 noin aina kullannupelo 55555

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe